eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskMODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU CCTV W OBIEKTACH KMP W SŁUPSKU



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU CCTV W OBIEKTACH KMP W SŁUPSKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14945, 47 74 14817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU CCTV W OBIEKTACH KMP W SŁUPSKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09475dc9-e88c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074463/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Modernizacja oraz rozbudowa systemów monitoringu CCTV w obiektach KMP w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203825/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130081,3 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu CCTV w obiektach
KMP w Słupsku:
• Komisariat Policji I, ul. Reymonta 7, 76-200 Słupsk,
• Pomieszczenia dla Osób Zatrzymanych KMP w Słupsku, Al. 3 Maja 1, 76-200 Słupsk.

1. We wszystkich lokalizacjach należy przewidzieć dostawę, uruchomienie i konfigurację zainstalowanych urządzeń oraz szkolenie Użytkowników w zakresie podstawowej obsługi systemu.
2. Sprzęt dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, nadający się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, o udokumentowanym pochodzeniu, z gwarancją.
3. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za przedmiot umowy do momentu odbioru końcowego, a za poprawność działania, do dnia upływu udzielonej gwarancji
4. Jako medium transmisyjne sygnału wizyjnego należy zastosować nieekranowany kabel miedziany UTP spełniający wymagania dla kategorii 6.
5. Montaż kamer wewnątrz pomieszczeń na wysokości ok. 2 m.
6. Montaż kamer na zewnątrz na wysokości 4-5 m.
7. Przy wytyczaniu trasy dla kabli logicznych należy uwzględnić konstrukcję budynku oraz bezkolizyjność z innymi instalacjami i urządzeniami. W pomieszczeniach dla zatrzymanych, poszczególne linie okablowania na korytarzu /główny ciąg/ należy układać w listwach instalacyjnych PCV pod sufitem. W celach zatrzymań poszczególne kable układać pod tynkiem.
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych materiałów do wykonania przedmiotu umowy, we własnym zakresie i na własny koszt. Zlecający nie zwraca kosztów transportu, zakwaterowania i wyżywienia.
9. Wykonawca zorganizuje teren prac własnym staraniem i zapewni ochronę mienia, warunki bhp i p.poż. oraz utrzymywać będzie porządek na terenie prac. Ewentualne wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji umowy, Wykonawca usunie w trybie pilnym na własny koszt i ryzyko.
10. Wykonawca potwierdza, że posiada sprzęt i narzędzia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
11. Warunkiem potwierdzenia wykonania instalacji dla konkretnego obiektu jest obustronne podpisanie bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla tego obiektu.
12. Warunkiem koniecznym jest wypełnienie wszystkich pozycji w Tabeli nr 1 i Tabeli nr 2 (formularz ofertowy).
SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

31214100-0 - Przełączniki

30231300-0 - Monitory ekranowe

50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego

31213300-5 - Szafy kablowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu złożono pięć ofert, z czego:
- 3 oferty zostały odrzucone na podstawie art. art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c u-Pzp tj. zostały złożone przez Wykonawców, którzy nie złożyli w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń;
- 1 ofertę odrzucono na podstawie art. 226 ust.1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 uPzp (Dz.U. 2021.1129), tj. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie;
- 1 oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224386,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224386,38 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.