eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krajno-Parcele › Doposażenie GOK na potrzeby rozszerzenia działań kulturalnych, edukacyjnych i informacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie GOK na potrzeby rozszerzenia działań kulturalnych, edukacyjnych i informacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY W GÓRNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260660829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KRAJNO-PARCELE 24B

1.5.2.) Miejscowość: Krajno-Parcele

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-008

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok@gorno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gokgorno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminagorno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminny Ośrodek Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie GOK na potrzeby rozszerzenia działań kulturalnych, edukacyjnych i informacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0913bde-8ef3-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00522850/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie GOK na potrzeby rozszerzenia działań kulturalnych, edukacyjnych i informacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach przyznanej pomocy z Osi priorytetowej - Rozwój miast (nabór: RPSW.06.05.00-IZ.00-26-156/17) dla Działania - Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich pn.: Kompleksowa rewitalizacja Górna poprzez zagospodarowanie i ukształtowanie centrum gminy na rzecz rozwoju aktywności i przedsiębiorczości mieszkańców oraz ze środków własnych jako Partner Wnioskodawcy.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522860

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOK.26.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) CZĘŚĆ I – Instrumenty muzyczne, sprzęt nagłośnieniowy i oświetlenie
1.1 Zakup wyposażenia instrumenty dęte - Trąbka Bb 2 szt.
1.2 Zakup wyposażenia instrumenty dęte - Flet poprzeczny 3 szt.
1.3 Zakup wyposażenia – instrumenty dęte - Puzon Bb 3 szt.
1.4 Zakup wyposażenia – instrumenty dęte - Klarnet Bb 3 szt.
1.5 Zakup wyposażenia – instrument dęty - Tuba Bb dziecięca z futerałem 1 szt.
1.6 Zakup wyposażenia – instrument dęty - Eufonioum Bb/ sakshorn tenorowy Bb 1 szt.
1.7 Zakup wyposażenia do instrument dęte -Ustniki do Klarnetu 5C Standard 6 szt.
1.8 Zakup wyposażenia do instrumenty dęte - Ustniki do saksofonu altowego 5 szt.
1.9 Zakup wyposażenia – instrumenty klawiszowy - Pianino cyfrowe 1 szt.
1.10 Zakup wyposażenia GOK – mikrofon pojemnościowy -szt. 3
1.11 Zakup wyposażenia GOK – zestaw mikrofonów bezprzewodowych dynamicznych 2 szt.
1.12 Zakup wyposażenia GOK – mikrofony nagłowne 2 szt.
1.13 Zakup wyposażenia GOK – kolumna z własnym zasilaniem szt. 2
1.14 Zakup wyposażenia GOK – mobilny system oświetleniowy szt. 1
1.15 Zakup wyposażenia GOK – Reflektor teatralny led biały 200 G2 szt.1
1.16 Zakup wyposażenia GOK – Reflektor sceniczny led ciepły biały 100W szt. 1
1.17 Zakup wyposażenia GOK – Statyw oświetleniowy szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 69228,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) CZĘŚĆ II – Sprzęt multimedialny
1.1 Zakup wyposażenia GOK – laptop z oprogramowaniem szt. 2
1.2 Zakup wyposażenia GOK – Kolorowa drukarka wielofunkcyjna szt. 1
1.3 Zakup wyposażenia GOK – Zestaw do przeprowadzania Wideokonferencji szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 43771,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) CZĘŚĆ III – Wyposażenie sali konferencyjnej GOK w Górnie
1.1 Zakup wyposażenia GOK – krzesła bankietowe szt. 76
1.2 Zakup wyposażenia GOK – stoły konferencyjne szt. 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Wartość części: 14753,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d) CZĘŚĆ IV – Szafy do przechowania sprzętu muzycznego GOK w Górnie
1.1 Zakup wyposażenia GOK – szafy do przechowania sprzętu muzycznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Wartość części: 5398,37 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

e) CZĘŚĆ V – Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Górnie
1.1 Zakup wyposażenia GOK – Gablota wewnętrzna szt. 2
1.2 Zakup wyposażenia GOK – Gablota zewnętrzna szt. 1
1.3 Zakup wyposażenia GOK – Podłogi baletowe LUX szt. 6
1.4 Zakup wyposażenia GOK – Fotele do reżyserki szt. 3
1.5 Zakup wyposażenia GOK – sztalugi szt.8
1.6 Zakup wyposażenia GOK – szafa metalowa szt.1
1.7 Zakup wyposażenia GOK – Kotara wraz z prowadnicą komplet 1
1.8 Zakup wyposażenia GOK – wózek transportowy szt.1
1.9 Zakup wyposażenia GOK – wózek cateringowy szt. 1
1.10 Zakup wyposażenia GOK – projektor laserowy szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Wartość części: 28286,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76518,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243242,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87217,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astaglobal s.c. Paweł Król Łukasz Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495

7.3.3) Ulica: Krańcowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87217,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47355,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47355,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47355,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukstar Wojciech Wierzbicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591675555

7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 13/7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-634

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47355,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13882,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196652,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15349,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astaglobal s.c. Paweł Król Łukasz Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495

7.3.3) Ulica: Krańcowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15349,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

7. Zamawiający unieważnia postępowanie w CZĘŚCI IV - Szafy do przechowania sprzętu muzycznego GOK w Górnie, prowadzone w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1, gdyż najkorzystniejsza z ofert nie podlegających odrzuceniu (34 440,00 zł) przewyższa środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (6 640,00 zł).
Zgodnie z art. 255. Ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34809,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367789,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38844,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astaglobal s.c. Paweł Król Łukasz Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811973495

7.3.3) Ulica: Krańcowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38844,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.