eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówModernizacja, wymiana, zaprojektowanie i wykonanie zasilania kablem energetycznym (WLZ) toalet bezobsługowych wraz z toaletami przy ul. Żywieckiej i ul. Strzelców w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja, wymiana, zaprojektowanie i wykonanie zasilania kablem energetycznym (WLZ) toalet bezobsługowych wraz z toaletami przy ul. Żywieckiej i ul. Strzelców w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Wodnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 323 30 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbochenek@ziw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e12c7d48-15ed-46b5-b0fa-d0f0a1427cbf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja, wymiana, zaprojektowanie i wykonanie zasilania kablem energetycznym (WLZ) toalet bezobsługowych wraz z toaletami przy ul. Żywieckiej i ul. Strzelców w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e12c7d48-15ed-46b5-b0fa-d0f0a1427cbf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040898/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana toalet wolnostojących przy ul. Strzelców i ul. Żywieckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174104

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222764,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, wymiana, zaprojektowanie i wykonanie zasilania kablem energetycznym (WLZ) toalet bezobsługowych wraz z toaletami przy ul. Żywieckiej i ul. Strzelców w Krakowie. Zadanie realizowane jest w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
1. Inwestycja obejmuje dwie lokalizacje:
a) Toaleta bezobsługowa ul. Żywiecka w Krakowie działka nr 17/11 obręb P-44, identyfikator 126104_9.0044.17/11.
b) Toaleta bezobsługowa ul. Strzelców w Krakowie działka nr 681/12 obręb S-22, identyfikator 126105_9.0022.681/12.
2) Na przedmiot zamówienia składa się:
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej obejmującej całość wskazanego terenu (tj. dla dwóch lokalizacji - toaleta bezobsługowa ul. Żywiecka w Krakowie oraz toaleta bezobsługowa ul. Strzelców w Krakowie ), niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich wymaganych robót i uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń;
- realizacja robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zmawiającego dokumentacji dla dwóch lokalizacji
- prace powykonawcze obejmują między innymi: opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu oraz konserwacji oraz wykonanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej Dokumentacji Powykonawczej,
Zamawiający szczegółowo opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
3. Zamawiający wymaga gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na całość przedmiotu zamówienia – minimum 60 miesięcy.
4. Zamawiający przewiduje zorganizowanie wizji lokalnej. Odbycie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym przed złożeniem oferty przez Wykonawcę. Odbycie wizji będzie potwierdzone stosownym dokumentem zgodne z treścią załącznika Nr 10 do Specyfikacji, podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Potwierdzenie o odbyciu wizji lokalnej należy złożyć wraz z ofertą.

Dodatkowy termin Wizji lokalnej odbędzie się w dniu 28.04.2025 (poniedziałek) o godz. 11:00, miejsce zbiórki: ul. Siwka 6 w Krakowie (Gminny Magazyn Przeciwpowodziowy)

Chęć wzięcia udziału w wizji należy zgłosić mailowo na adres: zamowienia@ziw.krakow.pl najpóźniej do 25.04.2025r.. Brak odbycia wizji skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej.
5. Termin wykonania do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej do 1 miesiąca
Etap II - uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień, pozwoleń lub opinii innych organów oraz dokonaniem właściwych zgłoszeń wymaganych obowiązującymi przepisami prawnymi do 3 miesięcy od daty odbioru Etapu I
Etap III – wykonanie robót budowlanych wymiana kabla energetycznego zgodnie z wykonaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową do 1 miesiąca od daty odbioru Etapu II
Etap IV – wykonanie robót budowlanych wymiana toalety zgodnie z wykonaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową do 1 miesiąca od daty odbioru Etapu III
Za termin zakończenia zamówienia uważa się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Etap V – obejmujący okres serwisu i konserwacji w trakcie trwania gwarancji i rękojmi (uwzględniony
w cenie oferty). Rozpoczęcie etapu – po podpisaniu przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W tym etapie Wykonawca zgodnie z zapisami PFU będzie zobowiązany do realizacji wszystkich czynności wskazanych w w § 7 PPU

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WZD Polska sp. z o.o. sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793184899

7.3.3) Ulica: ul. Gromadzka 24b

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-714

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Elephantt Łukasz Trębacz, Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec – wiedza i doświadczenie tj przygotowanie toalety do montażu, prace naprawcze, przegląd toalet


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.