eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYBÓR WYKONAWCY PRZEBUDOWY BUDYNKU LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU, W CELU UTWORZENIA BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ PRZY LZN WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYBÓR WYKONAWCY PRZEBUDOWY BUDYNKU LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU, W CELU UTWORZENIA BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ PRZY LZN WE WROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LOTNICZE ZAKŁADY NAUKOWE WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000037138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kiełczowska 43

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-315

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@lzn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYBÓR WYKONAWCY PRZEBUDOWY BUDYNKU LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU, W CELU UTWORZENIA BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ PRZY LZN WE WROCŁAWIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-842e8479-0fa7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00268256/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 WYBÓR WYKONAWCY PRZEBUDOWY BUDYNKU LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU, W CELU UTWORZENIA I FUNKCJONOWANIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Krajowy Plan Odbudowy - A.3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie. Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 Branżowych Centrów Umiejętności (BCU), realizujących koncepcję Centrów Doskonałości Zawodowej (CoVEs)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-842e8479-0fa7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-842e8479-0fa7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień tego regulaminu.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być one opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w ust. 4, sporządza się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w ust 3 i 4.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarty w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych w systemie – zaprojektuj i wybuduj - polegających na:

ETAP I

1) WYKONANIU DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I TECHNICZNEJ, dotyczącej przebudowy budynku, istniejącego na terenie Lotniczych Zakładów Naukowych we Wrocławiu, przy ul. Kiełczowskiej 43 – na budynek użyteczności publicznej o funkcji edukacyjnej, obejmujący siedem pracowni branżowych (pracownia elektroniki
i montażu, pracownia nowoczesnych systemów sterowania, pracownia automatyki, pracownia automatyzacji i robotyki, pracownia intralogistyki, pracownia Przemysłu 4.0, pracownia stacjonarnych szkoleń branżowych) oraz pomieszczenie socjalne, pomieszczenie sprężania powietrza, pomieszczenia administracyjne (min. 2 sale), salę konferencyjną, toalety damskie i męskie (w tym dla osób niepełnosprawnych), magazyn podręczny, ciągi komunikacyjne – wraz z dokonaniem niezbędnych uzgodnień oraz uzyskaniem koniecznych decyzji lub zaświadczeń – u właściwych
(według kompetencji i właściwości) organów. Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji projektowej winien uwzględniać́:

a) Koncepcję ogólną uzgodnioną z Zamawiającym;
b) Wykonanie ekspertyzy ochrony przeciwpożarowej całego budynku – w tym celu Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do jej przedłożenia właściwemu komendantowi Państwowej Straży Pożarnej - w celu uzyskania jego postanowienia.
c) Sporządzenie projektu budowlanego z kompletem wymaganych uzgodnień
w branżach:

- technologia pracowni
- architektura
- zagospodarowanie terenu
- instrukcja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów w tym przepisów przeciwpożarowych oraz dostosowania do wymogów rzeczoznawcy budowlanego oraz rzeczoznawcy ppoż.

d) Sporządzenie projektów technicznych w podziale na branże:

- architektura
- technologia automatyki przemysłowej z wyposażeniem pomieszczeń
- instalacje wod.-kan., c.o., gazów technicznych
- instalacje chłodu, wentylacji i klimatyzacji (jeśli będzie potrzeba)
- instalacje elektryczne i teleinformatyczne
- instalacje systemu sygnalizacji pożarowej (dobór elementów pętlowych), detektorów dymu (czujek dymowych), określenie wymagań dla tras kablowych (o ile będą potrzebne)
- zagospodarowanie terenu wraz z nasadzeniem roślinności

e) Sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót
f) Sporządzenie Specyfikacje Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
g) wykonanie ekspertyzy w zakresie nośności stropów celem ich dostosowania do utworzenia pracowni
h) Inne dokumenty, w tym opinie i ekspertyzy, niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej,
i) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę̨ lub zgłoszenia, jeżeli konieczność́ ich uzyskania wynika z przepisów prawa budowlanego

ETAP II

2) REALIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH w zakresie przebudowy budynku wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w Lotniczych Zakładach Naukowych we Wrocławiu - w oparciu o przeprojektowaną dokumentację i uzyskane pozwolenia – o ile będą konieczne. W zakres prac koniecznych do wykonania zaliczyć należy
w szczególności:



a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:

- demontaż instalacji c.o.
- demontaż instalacji elektrycznej i teletechnicznej
- demontaż istniejących warstw posadzek
- demontaż stolarki drzwiowej i okiennej
- skucie luźnych tynków
- rozbiórka istniejącego zagospodarowania terenu przyległego do budynku
- skucie luźnych tynków na elewacji budynku do 2 piętra

b) Roboty budowlane:

- wygrodzenie terenu budowy,
- wykonanie wzmocnienia stropów zgodnie z wymogami ekspertyzy
- przygotowanie powierzchni pod wykonanie warstw posadzki
- wykonanie nowych warstw posadzki i warstw wykończeniowych
- modernizacja dźwigu osobowego
- uzupełnienie tynków
- wykonanie gładzi
- wykonanie systemowego sufitu podwieszanego
- dostosowanie ciągów komunikacyjnych do obowiązujących przepisów i wydzielenie stref ochrony przeciwpożarowej.
- wymiana stolarki drzwiowej i okiennej
- wysoki standard wykończenia toalet, wyposażenie sanitariatów w oparciu
o funkcjonowanie fotokomórki, kontrola dostępu, toaleta dla osób niepełnosprawnych z wszelkimi udogodnieniami, ściany wykończone wykładziną PCV dostosowaną do obiektów użyteczności publicznej
- dwukrotne malowanie ścian wraz z lakierem na wysokość 2 m
- utworzenie przeszklonych dźwiękoszczelnych ścianek wydzielających pracownie od ciągów komunikacyjnych.
- wykonanie zagospodarowania terenu na działce przynależnej do budynku
- naprawa spękań na elewacji budynku
- wykonanie nowej elewacji na budynku do wysokości 2 piętra

c) Roboty instalacyjne:

- wymiana instalacji elektrycznej
- wykonanie nowej rozdzielni
- należy wykonać instalacje oświetlenia ewakuacyjnego
- należy wykonać instalacje oświetlenia awaryjnego
- wykonanie instalacji przeciwpożarowej
- wykonanie systemu powiadomienia
- montaż instalacji ogólnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pomieszczeń, jak również montaż instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia znajdującego się w pracowniach.
- wykonanie instalacji monitoringu
- wykonanie instalacji oświetlenia (LED) i gniazd wtykowych
- wykonanie niezbędnych przegród przeciwpożarowych
- wymiana instalacji c.o.
- wykonanie instalacji gazów technicznych niezbędnych do funkcjonowania planowanych pracowni w tym sprężonego powietrza

d) Zagospodarowanie terenu:

- wykonanie chodników wokoło budynku wg wytycznych właściwych służb
- usunięcie nieczynnych elementów zagospodarowania terenu w tym słupa oświetleniowego
- wykonanie oświetlenia przedmiotowego terenu
- wykonanie STREFY RELAKSU z ławkami stołami itd.
- wykonanie nasadzenia roślin oraz pielęgnacja zieleni

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą że dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 2500000,00 zł
2) Zdolności technicznej i zawodowej - Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że:

a) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, ekspertyzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku o powierzchni minimum 4000 m2.
b) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum 2 roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj - każda polegająca na zaprojektowaniu a następnie budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o powierzchni min. 1000 m2 każdy, z czego przynajmniej jedna obejmuje swym zakresem:

- wykonanie instalacji gazów technicznych w tym sprężonego powietrza wraz ze skrzynkami kontrolno-zaworowymi i panelami poboru gazów.
- wykonanie wzmocnienia stropu zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej (wykonanej w ramach jednego zadania z dokumentacją projektową)

o wartości minimalnej 2500000,00 zł brutto każda

c) Dysponują osobą lub osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do projektowania budowlanego, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalnościach:

- architektonicznej,
- konstrukcyjnej,
- sieci i instalacji sanitarnych,
- sieci i instalacji elektrycznych

d) Dysponują osobą lub osobami mogącymi pełnić obwiązki kierownika budowy oraz kierownika robot branżowych, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności:

- konstrukcyjno-budowlanej,
- sieci, instalacji i urządzeń́ sanitarnych,
- sieci, instalacji i urządzeń́ elektrycznych i elektroenergetycznych.
- branża drogowa

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykonawca złoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym posiada rachunek lub rachunki, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca złoży:

1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium wynosi 70 000,00 PLN.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 08 1020 5226 0000 6102 0416 3804. W tytule przelewu należy wpisać: WADIUM - WYBÓR WYKONAWCY PRZEBUDOWY BUDYNKU LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU – BCU AUTOMATYKA
4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi bezwzględnie znaleźć się na rachunku Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3, Wykonawca przekazuje zamawiającemu ORYGINAŁ gwarancji lub poręczenia, W POSTACI ELEKTRONICZNEJ - w składanej ofercie.
6. Gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter bezwarunkowy, tj. zawierać klauzulę „nieodwołalnie i bezwarunkowo” lub „na pierwsze żądanie”. Warunek bezwarunkowości gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej spełniony jest w przypadku, gdy zamawiający nie musi uzasadniać żądania zapłaty z tej gwarancji.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo z uwzględnieniem uwag wskazanych w Rozdziale XV, ust. 4, pkt 4 SWZ.
3. Spółka cywilna zamiast pełnomocnictwa może dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę, z których wynika ustanowione pełnomocnictwo.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 125, ust 1 ustawy PZP), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w formularzu ofertowym należy wskazać podmioty (Wykonawców) składających ofertę wspólną (pełne nazwy i adresy siedzib).
6. Ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
7. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
8. Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla wszystkich podmiotów składających ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie o ile jego dotrzymanie stanie się niemożliwe z przyczyn nie lezących po stronie Wykonawcy - w szczególności w sytuacji wystąpienia przypadków siły wyższej, przedłużających się procedur administracyjnych podmiotów publicznych i prywatnych, związanych z uzyskaniem niezbędnych dopuszczeni i zezwoleń lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-06 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-06 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.