eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dc07921-dbf9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185295/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 368033,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.
Przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie zostało określone w tabeli poniżej. Rzeczywiste ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych mogą się różnić od podanych w tabeli i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania.
Zestawienie materiałów:
Lp. Nazwa Przewidywana ilość zużycia

A B C
1 KM-3060 (TK-675) 1
2 Kyocera TASKalfa 181 (TK-435) 1
3 Kyocera TASKalfa 300i (TK-685) 1
4 Kyocera TASKalfa 3010i (TK-7105) 4
5 Kyocera TASKalfa 3501i (TK-6305) 2
6 Kyocera TASKalfa 420i (TK-725) 2
7 Kyocera TASKalfa 3051ci (TK-8305C) 12
8 Kyocera TASKalfa 3051ci (TK-8305M) 12
9 Kyocera TASKalfa 3051ci (TK-8305Y) 12
10 Kyocera TASKalfa 3051ci (TK-8305K) 12
11 Kyocera TASKalfa 3051ci (WT-860) 24
12 Kyocera TASKalfa 3252ci (TK-8335C) 4
13 Kyocera TASKalfa 3252ci (TK-8335M) 4
14 Kyocera TASKalfa 3252ci (TK-8335Y) 4
15 Kyocera TASKalfa 3252ci (TK-8335K) 4
16 Kyocera TASKalfa 3252ci (WT-8500) 1
17 Kyocera TASKalfa 4053ci (TK-8525C) 16
18 Kyocera TASKalfa 4053ci (TK-8525M) 16
19 Kyocera TASKalfa 4053ci (TK-8525Y) 16
20 Kyocera TASKalfa 4053ci (TK-8525K) 16
21 Kyocera TASKalfa 4054ci (TK-8545C) 4
22 Kyocera TASKalfa 4054ci (TK-8545M) 4
23 Kyocera TASKalfa 4054ci (TK-8545Y) 4
24 Kyocera TASKalfa 4054ci (TK-8545K) 4
25 Kyocera ECOSYS M3655idn (TK-3190) 2
26 ECOSYS M6235cidn (TK-5280C) 2
27 ECOSYS M6235cidn (TK-5280M) 2
28 ECOSYS M6235cidn (TK-5280Y) 2
29 ECOSYS M6235cidn (TK-5280K) 2
30 UTAX 3005ci (653010011) C 6
31 UTAX 3005ci (653010014) M 6
32 UTAX 3005ci (653010016) Y 6
33 UTAX 3005ci (653010010) K 6
34 Triumph-Adler 3206ci (CK8512C) 6
35 Triumph-Adler 3206ci (CK8512M) 6
36 Triumph-Adler 3206ci (CK8512Y) 6
37 Triumph-Adler 3206ci (CK8512K) 6
Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, tj. wyprodukowanych od podstaw przez producenta danego urządzenia lub równoważnych oryginalnym. Przez pojęcie „równoważnych” Zamawiający rozumie produkt w pełni kompatybilny ze sprzętem, w którym ma być użytkowany jako materiał eksploatacyjny oraz posiadający nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych (powtórnie napełnianych).
Materiały eksploatacyjne muszą posiadać cechy pierwotnego opakowania, tj. opatrzenie opakowania jego symbolem, zabezpieczenie materiału przed uszkodzeniami w transporcie (opakowanie kartonowe, zabezpieczenie producenta przed wysypaniem proszku).
Każdy z dostarczonych materiałów musi posiadać ważny termin przydatności do użycia (przez okres min. 12 miesięcy liczonych od daty każdej dostawy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125100-2 - Wkłady barwiące

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107700,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132645,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107700,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS ŁODŹ Pilecka i Petlak Sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251020624

7.3.3) Ulica: Wólczańska 66

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-516

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107700,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.