eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Naprawy awaryjne urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz w 2024 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawy awaryjne urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525822723

1.5.8.) Numer faksu: 525822777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/894401

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport drogowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawy awaryjne urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0524be97-d700-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028791/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.37 Naprawy awarayjne urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz w 2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226108

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.2531.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2818584,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp w związku z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na naprawach awaryjnych urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz w 2024 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach Umowy z załącznikami, stanowiące załącznik Nr 1 do SWZ (wspólne dla wszystkich części), w tym:
1) wykaz punktów świetlnych, stanowiący załącznik Nr 2 do Umowy (oddzielny dla każdej części),
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych związana z naprawami awaryjnymi urządzeń oświetlenia ulicznego (SST), stanowiąca załącznik Nr 3 do Umowy (wspólna dla wszystkich części), oraz we wzorze formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 2 - I do SWZ (oddzielny dla każdej części), we wzorze kosztorysu ofertowego zawierający przedmiar przewidywanych napraw awaryjnych dla zamówienia podstawowego stanowiącym, załącznik nr 3 - I do SWZ (oddzielny dla każdej części) oraz we wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar przewidywanych napraw awaryjnych dla zamówienia objętego opcją, stanowiącym załącznik nr 4 - I do SWZ (oddzielny dla każdej części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 704646,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp w związku z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na naprawach awaryjnych urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz w 2024 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach Umowy z załącznikami, stanowiące załącznik Nr 1 do SWZ (wspólne dla wszystkich części), w tym:
1) wykaz punktów świetlnych, stanowiący załącznik Nr 2 do Umowy (oddzielny dla każdej części),
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych związana z naprawami awaryjnymi urządzeń oświetlenia ulicznego (SST), stanowiąca załącznik Nr 3 do Umowy (wspólna dla wszystkich części), oraz we wzorze formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 2 - II do SWZ (oddzielny dla każdej części), we wzorze kosztorysu ofertowego zawierający przedmiar przewidywanych napraw awaryjnych dla zamówienia podstawowego stanowiącym, załącznik nr 3 - II do SWZ (oddzielny dla każdej części) oraz we wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar przewidywanych napraw awaryjnych dla zamówienia objętego opcją, stanowiącym załącznik nr 4 - II do SWZ (oddzielny dla każdej części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 704646,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp w związku z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na naprawach awaryjnych urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz w 2024 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach Umowy z załącznikami, stanowiące załącznik Nr 1 do SWZ (wspólne dla wszystkich części), w tym:
1) wykaz punktów świetlnych, stanowiący załącznik Nr 2 do Umowy (oddzielny dla każdej części),
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych związana z naprawami awaryjnymi urządzeń oświetlenia ulicznego (SST), stanowiąca załącznik Nr 3 do Umowy (wspólna dla wszystkich części), oraz we wzorze formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 2 - III do SWZ (oddzielny dla każdej części), we wzorze kosztorysu ofertowego zawierający przedmiar przewidywanych napraw awaryjnych dla zamówienia podstawowego stanowiącym, załącznik nr 3 - III do SWZ (oddzielny dla każdej części) oraz we wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar przewidywanych napraw awaryjnych dla zamówienia objętego opcją, stanowiącym załącznik nr 4 - III do SWZ (oddzielny dla każdej części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 704646,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp w związku z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na naprawach awaryjnych urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz w 2024 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania zamówienia opisane zostały w projektowanych postanowieniach Umowy z załącznikami, stanowiące załącznik Nr 1 do SWZ (wspólne dla wszystkich części), w tym:
1) wykaz punktów świetlnych, stanowiący załącznik Nr 2 do Umowy (oddzielny dla każdej części),
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych związana z naprawami awaryjnymi urządzeń oświetlenia ulicznego (SST), stanowiąca załącznik Nr 3 do Umowy (wspólna dla wszystkich części), oraz we wzorze formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 2 - IV do SWZ (oddzielny dla każdej części), we wzorze kosztorysu ofertowego zawierający przedmiar przewidywanych napraw awaryjnych dla zamówienia podstawowego stanowiącym, załącznik nr 3 - IV do SWZ (oddzielny dla każdej części) oraz we wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar przewidywanych napraw awaryjnych dla zamówienia objętego opcją, stanowiącym załącznik nr 4 - IV do SWZ (oddzielny dla każdej części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 704646,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431929,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431929,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431929,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PISJ Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341571135

7.3.3) Ulica: ul. Ludwikowo 2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-502

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431929,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431929,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431929,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431929,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PISJ Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341571135

7.3.3) Ulica: ul. Ludwikowo 2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-502

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431929,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431929,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431929,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431929,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PISJ Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341571135

7.3.3) Ulica: ul. Ludwikowo 2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-502

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431929,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431929,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431929,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431929,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PISJ Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341571135

7.3.3) Ulica: ul. Ludwikowo 2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-502

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431929,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.