eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Zmniejszenie zużycia energii w wybranych budynkach stanowiących własność Powiatu Cieszyńskiego - budynek administracyjny "Dwór" na terenie PDPS w Pogórzu przy ul. Zamek 132 z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmniejszenie zużycia energii w wybranych budynkach
stanowiących własność Powiatu Cieszyńskiego –
budynek administracyjny „Dwór” na terenie PDPS w Pogórzu przy ul. Zamek 132 z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobrecka

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiat.cieszyn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmniejszenie zużycia energii w wybranych budynkach
stanowiących własność Powiatu Cieszyńskiego –
budynek administracyjny „Dwór” na terenie PDPS w Pogórzu przy ul. Zamek 132 z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1b10f06-dffd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031402/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zmniejszenie zużycia energii w wybranych budynkach Powiatu Cieszyńskiego - budynek "Dwór" DPS Pogórze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184704/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Część 1: Wykonanie przebudowy (termomodernizacji) polegającej na dociepleniu ścian i stropów 2 piętra budynku administracyjnego „Dwór” na terenie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu przy ul. Zamek 132
- ocieplenie stropu pomiędzy ogrzewanym 2 piętrem a nieogrzewanym poddaszem - wełną mineralną gr. 24 cm, w tym: montaż folii paroszczelnej, ułożenie dwóch warstw izolacji gr. 12 cm wraz z zabezpieczeniem jej przed niszczeniem poprzez wykonanie pomostów z płyt cementowo – wiórowych,
- ocieplenie stropu pomiędzy ogrzewanym 1 piętrem a nieogrzewanym poddaszem - wełną mineralną gr. 24 cm, w tym: montaż folii paroszczelnej, ułożenie dwóch warstw izolacji gr. 12 cm,
- ocieplenie ścian oddzielających nieogrzewane poddasze od 2 piętra ogrzewanego - wełną mineralną gr. 25 cm, w tym: demontaż istniejącej izolacji z desek wraz z tynkiem na trzcinie, następnie wykonanie nowej warstwy izolacji termicznej wraz z zabudową w systemie płyt GKF,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 95042,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wykonanie remontu i przebudowy systemu grzewczego z zastosowaniem pompy ciepła wraz z instalacją elektryczną, gazową, c.o., instalacją ciepłej wody użytkowej w budynku administracyjnym „Dwór” na terenie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu przy ul. Zamek 132
- wykonanie układu technologicznego kotłowni wraz z aparaturą kontrolno – pomiarową i automatyką, w tym: montaż 1 pompy c.o. obiegu grzewczego, montaż 2 szt pomp c.o. obiegu kotłowego, montaż zaworów bezpieczeństwa, przeponowego naczynia wzbiorczego, wykonanie instalacji grzewczej w otulinie z pianki polietylenowej PE, montaż pompy ciepła powietrznej gazowej absorpcyjnej (1 szt o mocy 38,3 kW) do montażu zewnętrznego na szynie wraz z kotłem (1 szt o mocy 34,4 kW) i przewodem kominowym, zintegrowanych ze sobą w jednej obudowie, o mocy grzewczej urządzenia 72,7 kW wraz z wymiennikiem,
- wykonanie odcinka zewnętrznego oraz wewnętrznego instalacji gazowej, prowadzonej z istniejącej instalacji gazowej z wnętrza budynku do pompy ciepła (instalacja prowadzona po terenie),
- wykonanie instalacji rur zasilających preizolowanych prowadzonych po terenie,
- wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej zestaw prowadzonej w rowie kablowym,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, w tym: demontaże, wymiana grzejników, podpięcie urządzeń do istniejących rurociągów, montaż zaworów termostatycznych, płukanie i regulacja instalacji,
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody użytkowej tylko w zakresie wymiany baterii na nowe oszczędzające wodę (z perlatorem), montażu zaworów przelotowych oraz wykonania prób szczelności,
- wykonanie instalacji elektrycznych obejmujących wykonanie wewnętrznej linii zasilającej urządzenia grzewcze, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji uziemiającej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 478844,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134525,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229898,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134525,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Marbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241562910

7.3.3) Ulica: Stawowa

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134525,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672195,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750679,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672195,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243275020

7.3.3) Ulica: Karpacka 22

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672195,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.