eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Remont budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek terapii w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddział Zamiejscowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek terapii w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddział Zamiejscowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147060927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zalesie 1A

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 235 71 54

1.5.8.) Numer faksu: 24 235 71 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozzd-gostynin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozzd-gostynin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl; Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek terapii w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddział Zamiejscowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbab4b21-f2d1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023770/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek terapii w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddział Zamiejscowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220893/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TPBN/6/2022/C

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie adaptacyjnego remontu budynku gospodarczego, na potrzeby działalności terapeutycznej Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym, w Oddziale Zamiejscowym w Czersku, zgodnie z załączonym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ wraz z załącznikami w postaci dokumentacji projektowej.
Oferta powinna obejmować kompleksowe wykonanie zadania wraz z dostawą wymaganych materiałów sprecyzowanych w załączonej do dokumentów postępowania, dokumentacji projektowej.
Dokumenty stanowiące załącznik do SWZ, a opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełaniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.
Ewentualne zastosowanie w dokumentach zamówienia nazw własnych poszczególnych materiałów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy traktować je, jako podanie przykładowych pozycji, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw, znaków, patentów lub źródeł stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia i należy traktować je jako przykładowe.
Wymagania dodatkowe będące po stronie Wykonawcy dla prowadzonych prac:
1. Zorganizowanie miejsca prac własnym staraniem i na własny koszt oraz podjęcia wszelkich środków niezbędnych dla ochrony prac, a także utrzymania bieżącego porządku na miejscu prac.
2. Zagospodarowanie placu budowy w tym zabezpieczenie i wygrodzenie miejsca prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, roznoszeniem się kurzu oraz zapewnienie spełnienia warunków BHP, zorganizowanie zaplecza budowy i obsługa komunikacyjna budowy – do uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Przeniesienie lub usunięcie kolidujących z budową materiałów/urządzeń w porozumieniu z Zamawiającym.
4. Likwidacja kolizji.
5. Zabezpieczenie wykopów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Dołożenie wszelkich starań, by chronić istniejącą zieleń na terenie działki.
7. Wywóz i utylizacja odpadów oraz ziemi wraz, w zależności od potrzeb, posegregowaniem.
8. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie Ośrodka, a związanych
z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
9. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe
w związku z prowadzonymi na terenie Ośrodka pracami, w tym także ruchem pojazdów.
10. Nienaruszanie praw osób trzecich podczas wykonywania robót.
11. Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie prac i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem
w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
12. Dbanie o porządek na terenie prac oraz utrzymywanie terenu
w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód, a także uporządkowanie miejsca wykonywania robót budowlanych po ich zakończeniu.
13. Instalowane materiały i urządzenia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, a także odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowej.
14. Prace prowadzone będą zgodnie ze specyfikacją i zaleceniami producenta materiałów bądź zastosowanych rozwiązań.
15. Brama uwzględniona w dokumentacji projektowej musi posiadać możliwość awaryjnego otwarcia i dostania się na teren w przypadku awarii bądź zaniku zasilania.
16. W związku z tym, iż zadanie objęte niniejszym postępowaniem prowadzone będzie jednocześnie z innymi zadaniami realizowanymi w Oddziale Zamiejscowym w Czersku, Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Wykonawcami instalacji monitoringu oraz remontu nawierzchni placu.
17. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
18. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy z Inspektorem Nadzoru wskazanym przez Zamawiającego.
19. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa, a w razie potrzeby konsultowania wszystkich zmian z Inspektorem Nadzoru.
UWAGA: Zamawiający informuje, iż obiekt przeznaczony do remontu sąsiaduje z obiektem czynnym, prowadzącym działalność leczniczą. Dlatego też Wykonawca podejmie wszelkie działania w celu należytego zabezpieczenia terenu budowy.
W związku z tym, iż prace objęte postępowaniem prowadzone będą w instytucji będącej podmiotem leczniczym, Zamawiający informuje, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Ośrodka obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.
Zamawiający informuje, iż dodatkowe informacje organizacyjne związane z realizacją przedmiotowego postępowania, a prowadzone na terenie Oddziału Zamiejscowego w Czesku, zostaną Wykonawcy przekazane podczas wizji lokalnej miejsca planowanych prac.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonanie robót i zastosowane materiały minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik
nr 9 do SWZ - warunki określone w tym dokumencie, który został załączony do specyfikacji warunków zamówienia stanowią jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania następuje ponieważ w postępowaniu złożono ofertę, której wartość przekracza wielkość środków zabezpieczonych na realizację przedmiotowego zamówienia. Wartość złożonej oferty wynosi 775.383,34 złote brutto, natomiast kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego zadania to kwota 600.000,00 złotych brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 775383,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 775383,34 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.