Og³oszenie z dnia 2022-07-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00285621/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
- 2022/BZP 00289860/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-03
- 2022/BZP 00298093/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-09
- 2022/BZP 00375552/01 - Wynik z dnia 2022-10-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1705E Z³oczew – Burzenin
na odcinku od km 12+300 do km 17+545”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Zarz±d Dróg w Sieradzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730938557
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdsieradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://e-zp.pzd.spsieradz.finn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1705E Z³oczew – Burzenin
na odcinku od km 12+300 do km 17+545”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c7f81a1-0739-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00267847
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00018408/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1705E Z£OCZEW - BURZENIN "
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zp.pzd.spsieradz.finn.pl./3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.pzd.spsieradz.finn.pl./
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie w jêzyku polskim, w formie elektronicznej za po¶rednictwem
FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatowego Zarz±du Dróg w Sieradzu, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostêpnego pod adresem https://e-zp.pzd.spsieradz.finn.pl./
1.4. Wszelkie informacje dotycz±ce postêpowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, o¶wiadczenia, wniosku odbywaj± siê elektronicznie poprzez ich zamieszczane w Systemie
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarz±d Dróg w Sieradzu. Plac Wojewódzki 3, tel. 43 827-18-61;
2) administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez email inspektor_odo@op.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP.261.22.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi powiatowej nr 1705E
Z³oczew – Burzenin na odcinku od km 12+300 do km 17+545”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie nowej konstrukcji drogi pod ruch KR-3 na odcinku 5,245 km,
- poszerzenie jezdni do normatywnej szeroko¶ci (7,0 m dla przekroju ulicznego
oraz 6,0 m dla przekroju pozamiejskiego),
- budowê chodników;
- przebudowê i budowê zjazdów;
- rozbudowê i przebudowê skrzy¿owañ z drogami gminnymi;
- rozbiórkê istniej±cych przepustów pod korona drogi powiatowej i budowê nowych;
- wykonanie rowów przydro¿nych oraz kompleksowego odwodnienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45112500-0 - Usuwanie gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzy¿owañ dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena, okres gwarancji i rekojmi
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rekojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca winien posiadaæ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow±
w wysoko¶ci minimum 7.000.000,00 z³.
Wykonawca winien byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 7.000.000,00 z³
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (w zakresie do¶wiadczenia):
Wykonawca wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan±, o warto¶ci minimum 7.000.000,00 z³ brutto, polegaj±ca na budowie, przebudowie b±d¼ rozbudowie drogi klasy minimum L o d³ugo¶ci nie mniej ni¿ 3,0 km w zakresie której wchodzi³a budowa kanalizacji deszczowej.
Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami do realizacji zamówienia posiadaj±cymi do¶wiadczenie/uprawnienia budowlane tj:
jedn± osobê na stanowisko Kierownika budowy, posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej lub równowa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±ca do¶wiadczenie zawodowe minimum 2 lata w tej bran¿y,
jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami w bran¿y kanalizacyjnej oraz posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe minimum 2 lata w tej bran¿y,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: – 140.000,00 z³ bruttoWadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, numer rachunku: 20 1020 4564 0000 5302 0011 0072 z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa drogi powiatowej nr 1705E Z³oczew – Burzenin na odcinku od km 12+300 do km 17+545”.SP.261.22.2022
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub porêczeniu musi byæ nazwa i adres zamawiaj±cego
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6
ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Za³±cznik do SWZ - wzór umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-zp.pzd.spsieradz.finn.pl./
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-09 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-07
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku S±du Okrêgowego w Sieradzu oraz budynku S±du Rejonowego w Zduñskiej Woli
- Modernizacja kanalizacji sanitarnej w budynku Przedszkola nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sieradzu
- Remont elewacji wraz z gzymsami w Szkole Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu
- Opracowanie Planu Zrównowa¿onej Mobilno¶ci Miejskiej dla jednostek samorz±du terytorialnego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Sieradz - Zduñska Wola - £ask 2035
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a tak¿e ¶wiadczenie us³ugi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Modernizacja ³azienek wraz z wymian± pionów kanalizacyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu
wiêcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocze¶nianiu Domu Kultury w Ogrodzieñcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnêtrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymian± stolarki okiennej
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg Gminnych w Gminie Miasto Raci±¿
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposa¿eniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia po³aci dachowej budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Barcinie.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.