Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00150868/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych dla sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630808987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Topolowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Bytkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych dla sieci wodociągowych i kanalizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5cbe9b0-5717-4c5d-bf87-8e51a05a05c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I Materiały do sieci wodociągowych – armaturaZakres wymagań dla poszczególnych typów materiałów zgodnie z SWZ oraz Załącznikiem nr 6 - Opis rzeczowy przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
44167400-2 - Kolanka
44163100-1 - Rury
44162000-3 - Instalacje rurowe
4.5.5.) Wartość części: 441157,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II Materiały do sieci wodociągowych – pozostałeZakres wymagań dla poszczególnych typów materiałów zgodnie z SWZ oraz Załącznikiem nr 6 - Opis rzeczowy przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
44167400-2 - Kolanka
44163100-1 - Rury
44162000-3 - Instalacje rurowe
4.5.5.) Wartość części: 214350,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III Materiały do sieci kanalizacyjnychZakres wymagań dla poszczególnych typów materiałów zgodnie z SWZ oraz Załącznikiem nr 6 - Opis rzeczowy przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
44167400-2 - Kolanka
44163100-1 - Rury
4.5.5.) Wartość części: 188433,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV Kształtki PE i zaworyZakres wymagań dla poszczególnych typów materiałów zgodnie z SWZ oraz Załącznikiem nr 6 - Opis rzeczowy przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
44167400-2 - Kolanka
44163100-1 - Rury
44162000-3 - Instalacje rurowe
4.5.5.) Wartość części: 20570,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V Zawory podciśnieniowe 3" z armaturą do montażu w studni betonowejZakres wymagań dla poszczególnych typów materiałów zgodnie z SWZ oraz Załącznikiem nr 6 - Opis rzeczowy przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
44167400-2 - Kolanka
44163100-1 - Rury
44162000-3 - Instalacje rurowe
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441157,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472746,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441157,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Hałas - Krzysztof Hałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790005566
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441157,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214350,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254657,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214350,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Hałas - Krzysztof Hałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790005566
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214350,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188433,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206043,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188433,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HTI BP SP. Z O.O. ZACHÓD SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811825726
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HTI BP SP. Z O.O. ZACHÓD SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HTI BP SP. Z O.O. ZACHÓD SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188433,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20570,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31329,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20570,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Hałas - Krzysztof Hałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790005566
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20570,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, dla Części V wpłynęła 1 oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Oddziału ZUS w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39
- Dostawa materiałów branży sanitarnej i pomocniczej z przeznaczeniem dla poszczególnych SOI do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie
- Dostawa elementów konstrukcyjnych do wysokociśnieniowej instalacji wodorowej
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Dostawa agregatów głębinowych wraz z osprzętem (rurociągi, kable zasilajace i sterownicze, wyposażenie technologiczne).
więcej: Instalacje rurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.