Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00264427/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00331884/01 - Wynik z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
modernizacja nadrzędnego systemu BMS w budynku Wydziału Chemii UAM przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego 10 w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.7.) Numer telefonu: 829 44 40
1.4.8.) Numer faksu: 829 40 12
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpuam@amu.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267800
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00264427
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą:
https://e-ProPublico.pl/
Po zmianie:
www.amu.edu.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku A. Wspólny Słownik Zamówień: 32441200-8.
4.3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przystępujący do realizacji przedmiotu zamówienia posiadał licencje inżynierskie umożliwiające programowanie nadrzędnych systemów BMS oraz certyfikaty umożliwiające programowanie i integrację AKPiA do nadrzędnych systemów BMS.
4.4. Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 Pzp ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, tj. ze względu na wielkość i charakterystykę obiektu będącego przedmiotem zamówienia, z uwagi na fakt, że budynek Collegium Chemicum jest obiektem użyteczności publicznej, prowadzone są w nim badania laboratoryjne i zajęcia dla studentów oraz system nadrzędny BMS zawiera ponad 9400 zmiennych sieciowych, a także integruje laboratoria z dygestoriami oraz regulatory VAV, gdzie wykorzystywana jest kaskadowa regulacja różnicy ciśnień, wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić ze specjalistą automatykiem Adamem Cugierem, tel. 61 829 43 04, adam.cugier@amu.edu.pl Wizja lokalna musi być potwierdzona protokołem wizji lokalnej.
Po zmianie:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku A. Wspólny Słownik Zamówień: 32441200-8.
4.3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przystępujący do realizacji przedmiotu zamówienia posiadał licencje inżynierskie umożliwiające programowanie nadrzędnych systemów BMS oraz certyfikaty umożliwiające programowanie i integrację AKPiA do nadrzędnych systemów BMS.
4.4. Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 Pzp ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, tj. ze względu na wielkość i charakterystykę obiektu będącego przedmiotem zamówienia, z uwagi na fakt, że budynek Collegium Chemicum jest obiektem użyteczności publicznej, prowadzone są w nim badania laboratoryjne i zajęcia dla studentów oraz system nadrzędny BMS zawiera ponad 9400 zmiennych sieciowych, a także integruje laboratoria z dygestoriami oraz regulatory VAV, gdzie wykorzystywana jest kaskadowa regulacja różnicy ciśnień, wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić ze specjalistą automatykiem Adamem Cugierem, tel. 61 829 43 04, adam.cugier@amu.edu.pl, lub Kamilem Szkarłatem, tel. (+48) 609 827 473, kamil.szkarlat@amu.edu.pl. Wizja lokalna musi być potwierdzona protokołem wizji lokalnej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę co najmniej 500 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który
I. wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował:
a) co najmniej jedną integrację AKPiA do systemu nadrzędnego BMS w obiekcie użyteczności publicznej oraz
b) co najmniej jedną integrację AKPiA do systemu nadrzędnego BMS dla obiektów chemicznych związanych z kaskadową regulacją różnicy ciśnień oraz
c) co najmniej dwie realizacje systemów nadrzędnych o minimalnej ilości I/O 1500 punktów
oraz załączy dowody potwierdzające, czy wykazana dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
II. wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi: co najmniej dwie osoby posiadającymi uprawnienia SEP kat. E i D.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Po zmianie:
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę co najmniej 500 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który
I. wykaże, iż w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował:
a) co najmniej jedną integrację AKPiA do systemu nadrzędnego BMS w obiekcie użyteczności publicznej oraz
b) co najmniej jedną integrację AKPiA do systemu nadrzędnego BMS dla obiektów chemicznych związanych z kaskadową regulacją różnicy ciśnień oraz
c) co najmniej dwie realizacje systemów nadrzędnych o minimalnej ilości I/O 1500 punktów
oraz załączy dowody potwierdzające, czy wykazana dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
II. wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi: co najmniej dwie osoby posiadającymi uprawnienia SEP kat. E i D.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż mebli na rzecz Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w podziale na 3 części
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia dla ROPS w Poznaniu
- Świadczenie usług w zakresie żywienia w Ośrodku Szkolenia Policji w Poznaniu z siedzibą w Gnieźnie
- "Naprawa koryt zlewowych przy kotłach warzelnych w bud. 52 w kompleksie wojskowym przy ul. Ogrodowej 2 w m. Biedrusko"
- Dostawa i montaż systemu nagłaśniającego w Centrum Profilaktyki Świt w Poznaniu
- Dostawa środków czystości, artykułów higienicznych oraz gospodarczych
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.