eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małogoszcz › "Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli publicznych w Gminie Małogoszcz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023 "



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli publicznych w Gminie Małogoszcz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023 ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366084370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaszowskiego 3a

1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413855226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sco@malogoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


692OZ Działalność rachunkowo-księgowa. Doradztwo podatkowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli publicznych w Gminie Małogoszcz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023 ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9de6738-e63a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013430/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli publicznych w Gminie Małogoszcz wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SCO.2.26.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 634240 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Małogoszczu i Przedszkola
Publicznego w Małogoszczu - 185 uczniów
Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku, kończącego trasę.

Dodatkowe nieodpłatne przewozy stosownie do potrzeb Zamawiającego polegające na przewozie dzieci i młodzieży w związku z organizowaniem dodatkowych zajęć i wycieczek, wyjazdów na wydarzenia kulturalne, w tym organizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w dni wolne ustawowo od pracy w okresie obowiązywania umowy na terenie całego kraju. Przewozy będą wykonywane na podstawie jednostkowych zleceń autobusami lub busami. Jednostkowe zlecenia będą określać ilość osób do przewozu i datę wyjazdu. Zlecenia następują w formie pisemnej.

1) Usługa będzie realizowana w dniach nauki szkolnej (z wyjątkiem przewozów nieodpłatnych), czyli w dniach, kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne.
2) Podane ilości uczniów są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, jak również miejsca przystanków (zabierania uczniów). Zmiana
w liczbie uczniów objętych dowozem i odwozem w granicach do 10% nie spowoduje zmiany określonej przez Wykonawcę ceny.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności tras i godzin przywozów i odwozów, które zostaną ustalone po opracowaniu planów lekcji.
4) Wykonawca ustala z dyrektorami jednostek oświatowych, do których dowozi uczniów, minutowe rozkłady jazdy autobusów szkolnych na poszczególnych trasach dowozu, a następnie zatwierdzone przez dyrektorów rozkłady przedkłada Gminie przed rozpoczęciem dowozu, tj. przed 25 sierpnia 2022 r.
Szczegółowy harmonogram dowozu załącznik nr.8

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 333440 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Złotnikach oraz do Szkoły Podstawowej w Rembieszycach - 254
uczniów (Rembieszyce – 102, Złotniki – 152)
Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku, kończącego trasę.

Dodatkowe nieodpłatne przewozy stosownie do potrzeb Zamawiającego polegające na przewozie dzieci i młodzieży w związku z organizowaniem dodatkowych zajęć i wycieczek, wyjazdów na wydarzenia kulturalne, w tym organizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w dni wolne ustawowo od pracy w okresie obowiązywania umowy na terenie całego kraju. Przewozy będą wykonywane na podstawie jednostkowych zleceń autobusami lub busami. Jednostkowe zlecenia będą określać ilość osób do przewozu i datę wyjazdu. Zlecenia następują w formie pisemnej.

1) Usługa będzie realizowana w dniach nauki szkolnej (z wyjątkiem przewozów nieodpłatnych), czyli w dniach, kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne.
2) Podane ilości uczniów są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, jak również miejsca przystanków (zabierania uczniów). Zmiana
w liczbie uczniów objętych dowozem i odwozem w granicach do 10% nie spowoduje zmiany określonej przez Wykonawcę ceny.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności tras i godzin przywozów i odwozów, które zostaną ustalone po opracowaniu planów lekcji.
4) Wykonawca ustala z dyrektorami jednostek oświatowych, do których dowozi uczniów, minutowe rozkłady jazdy autobusów szkolnych na poszczególnych trasach dowozu, a następnie zatwierdzone przez dyrektorów rozkłady przedkłada Gminie przed rozpoczęciem dowozu, tj. przed 25 sierpnia 2022 r.
Szczegółowy harmonogram dowozu załącznik nr 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 222200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Kozłowie - 111 uczniów

Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku, kończącego trasę.

Dodatkowe nieodpłatne przewozy stosownie do potrzeb Zamawiającego polegające na przewozie dzieci i młodzieży w związku z organizowaniem dodatkowych zajęć i wycieczek, wyjazdów na wydarzenia kulturalne, w tym organizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w dni wolne ustawowo od pracy w okresie obowiązywania umowy na terenie całego kraju. Przewozy będą wykonywane na podstawie jednostkowych zleceń autobusami lub busami. Jednostkowe zlecenia będą określać ilość osób do przewozu i datę wyjazdu. Zlecenia następują w formie pisemnej.

1) Usługa będzie realizowana w dniach nauki szkolnej (z wyjątkiem przewozów nieodpłatnych), czyli w dniach, kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne.
2) Podane ilości uczniów są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, jak również miejsca przystanków (zabierania uczniów). Zmiana
w liczbie uczniów objętych dowozem i odwozem w granicach do 10% nie spowoduje zmiany określonej przez Wykonawcę ceny.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności tras i godzin przywozów i odwozów, które zostaną ustalone po opracowaniu planów lekcji.
4) Wykonawca ustala z dyrektorami jednostek oświatowych, do których dowozi uczniów, minutowe rozkłady jazdy autobusów szkolnych na poszczególnych trasach dowozu, a następnie zatwierdzone przez dyrektorów rozkłady przedkłada Gminie przed rozpoczęciem dowozu, tj. przed 25 sierpnia 2022 r.
Szczegółowy harmonogram dowozu załącznik nr.8

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 78600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Opara OPARKA DVL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591291961

7.3.3) Ulica: Korczyn 138,

7.3.4) Miejscowość: Korczyn 138,

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Opara OPARKA DVL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591291961

7.3.3) Ulica: Korczyn 138

7.3.4) Miejscowość: Korczyn 138

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Opara Przewóz Osób,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591839637

7.3.3) Ulica: Korczyn 138

7.3.4) Miejscowość: Korczyn 138

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.