eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzygotowanie uroczystej kolacji dla uczestników Konferencji TransNav



Ogłoszenie z dnia 2025-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie uroczystej kolacji dla uczestników Konferencji TransNav

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie uroczystej kolacji dla uczestników Konferencji TransNav

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51dc9d1a-22de-45c6-b5ad-35df677a44f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005630/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 usługi restauracyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.

Uroczysta kolacja dla uczestników Konferencji TransNav musi się odbyć w odpowiednio dużej sali mogącej pomieścić 250 osób w układzie 8-10 osobowych okrągłych stołów.
Jedyny hotel w Gdyni znajdujący się w pobliżu Wydziału Nawigacyjnego dysponującym pomieszczeniem spełniającym wymagania Zamawiającego to Hotel Mercury.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/101/2025/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 438400 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83048,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie Uroczystej Kolacji w dniu 11.06.2025 w Hotelu Mercure Gdynia Centrum w Gdyni, przy ul. Armii Krajowej 22, w godzinach 19:30-24:00 (+/-1godz.) dla uczestników Międzynarodowej Konferencji TransNav2025.
Dla 180 osób + 70 z prawem opcji

W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
1.Przystawka zimna 160 g
Figa zapieczona z serem kozim/ konfitura z rabarbaru / sos truflowy

2. Zupa 250 ml
Zupa z zielonych szparagów

4. Danie główne 420 g
Polędwica wołowa pieczona / szparagi zielone/ krewetki z chilli/ sos holenderski/ ziemniak młody

4.1 Danie wegetariańskie: 360g

Szpinakowe tagliatelle z cukinią i chipsami z sera violife prosociano
5. Deser serwowany 120 g
Mini tarta z ciasta kruchego z truskawkami /lody waniliowe

6. Bufet zimnych zakąsek
Łosoś wędzony gorącym dymem z musem chrzanowym 60g
Kompozycja śledzi w trzech smakach 60g
Chrupiące krewetki w płatkach migdałowych 50g
Halibut wędzony z filetami grapefruita 90g
Pierś z kurczaka z suszonymi pomidorami i bazylią 40g
Polędwiczka wieprzowa z borowikami na sosie estragonowym 40g
Sałatka Cezar z grillowanym kurczakiem 100g
Sałatka z krewetkami i ośmiornicą z pieczonymi ziemniakami 100g

7.Bufet słodki
Kawowa finezja pralina 40g
Mufinki owocowe z nadzieniem 30g
Mini pavlowa z owocami 50g
Tartaletki orzechowe 40g
Sernik migdałowy 40g
Eklerki baby z adwokatem 30g


6. Napoje
Kawa i herbata, woda, soki owocowe - bez ograniczeń

7. Alkohole
Wino czerwone lub białe półwytrawne 0,75l dopasowane do menu (110 butelek z prawem opcji +100)

8. Obsługa
Ilość kelnerów powinna być adekwatna do liczby gości jednak nie mniejsza niż 12.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
" Pełną zastawę szklaną i porcelanową oraz sztućce.
9. Stoły okrągłe
Ilość stołów 8-10 osobowych dopasowana do liczby gości
Stoły oraz krzesła muszą być pokryte białym materiałem
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, zwiększenia liczby osób dla których świadczona ma być usługa o dodatkowe 70 osób.
Maksymalna liczba osób obecnych na bankiecie to 250, tj. maksymalnie Zamawiający wykorzysta 250 porcji dla każdej z 250 osób.
Zamawiający zobowiązuje się do podania ostatecznej liczby osób obecnych na bankiecie, tj. zamawianych posiłków najpóźniej na 9 dni przed planową datą wydarzenia.
Zamawiający wymaga:
1) przyrządzania posiłków w dniu świadczenia usług ;
2) przygotowywania potraw z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych. Posiłki nie mogą być wykonywane z produktów typu instant, sosy w pudełku oraz produktów gotowych. W przypadku produktów przetworzonych, takich jak kawa, herbata, woda, cukier, mleko, itp. zobowiązuje się Oferenta, że będą one posiadać datę przydatności do spożycia wygasającą nie wcześniej niż na 1 miesiąc przed dniem wykonania usług;
3) dania i napoje gorące powinny posiadać odpowiednią temperaturę w momencie podania;
6) uwzględniania w ramach menu posiłku specjalnego np. bezglutenowego/wegetariańskiego w sytuacji udziału w spotkaniu osób o szczególnych potrzebach; Zamawiający poinformuje Wykonawcę o takiej sytuacji w terminie min. 7 dni przed planowanym terminem świadczenia usługi;
10) siedziba na uroczystą kolację musi znajdować się maksymalnie 800m od Wydziału Nawigacyjnego UMG;
11) restauracja musi być na wyłączność podczas trwania bankietu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120310 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESSENDI POLAND S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250469

7.3.3) Ulica: Złota

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120310 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.