Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00215072/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 23 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sulechow@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.zielonagora.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc6c6db7-5a12-42a4-a5e7-df8026a118ef1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc6c6db7-5a12-42a4-a5e7-df8026a118ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036151/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszywa i piasku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215072
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.41.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176973,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu ciągłym, zgodnie z normą PN-EN 13242 lub równoważną w ilości 1300 ton i piasku do celów drogowych o wskaźniku różnoziarnistości uziarnienia: kategoria nie niższa niż U3 zgodnie z normą PN-S-20205 lub równoważną w ilości 1100 ton (zakup wraz z załadunkiem, transport oraz rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego) na potrzeby utrzymania dróg na obszarze administracyjnym Nadleśnictwa Sulechów. Zamawiający nie dopuszcza dostawy margli, kredy i wapienia. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
14212200-2 - Kruszywo
14211100-4 - Piasek naturalny
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157194,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157194,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157194,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DAARAM” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271810112
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowiec 11
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157194,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów i płynów nerkozastępczych do ciągłych terapii nerkozastępczych
- "Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego"
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2025/2026"
- Budowa boiska przy ul. Wojska Polskiego w Sulechowie
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- " Dowóz uczniów z terenu gminy Wisznia Mała do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Golczewo w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027
- Usługa dowozu dzieci z terenu gminy Wysokie Mazowieckie do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie zakupu biletów miesięcznych
- Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Obryte wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Narewce oraz opieka w trakcie transportu w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.