eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Remont ul. 11 Listopada w Radomsku-etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. 11 Listopada w Radomsku-etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 45 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.radomsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. 11 Listopada w Radomsku-etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abedaab-e584-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020272/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont ul. 11-go Listopada w Radomsku - ETAP I, CPV 45233000-9

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, działanie IV.3 Ochrona powietrza, Poddziałanie IV 3.2 Ochrona powietrza. Nazwa projektu: „Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Miasta Radomska”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199189/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2921138,21 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2795850,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont ul. 11 Listopada w Radomsku-etap I”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez: Biuro Projektowo – Inwestycyjne OMEGA Dariusz Kucharczyk, ul. Sucharskiego 353, 97-500 Radomsko, tj. projektami: budowlanym i wykonawczym remontu jezdni, zjazdów i chodników w ul. 11-go Listopada w Radomsku, projektami: budowlanym i wykonawczym budowy oświetlenia ulicznego i kanału technologicznego oraz rozbiórki i budowy kanału deszczowego w ul. 11-go Listopada w Radomsku na odcinku od ul. Krasickiego do ul. Gen. Stanisława Maczka, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, uzgodnieniami i opiniami zawartymi w protokole z narady koordynacyjnej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz zapisami wzoru/projektu umowy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zakres I:
- remont nawierzchni jezdni i zjazdu na ul. 11-go Listopada na odcinku od ul. Krasickiego do ul. Gen. Stanisława Maczka,
- remont chodnika na odcinku od ul. Krasickiego do wysokości zjazdu na teren zakładów FAMEG Sp. z o. o. oraz na odcinku od ul. Prusa do ul. Ks. Kościowa,
- odtworzenie oznakowania poziomego,
- demontaż i montaż oznakowania pionowego,
- usunięcie 1 szt. drzewa rosnącego przy krawędzi jezdni kolidującego z projektowanym wpustem kanalizacji deszczowej,
Uwaga: Pozostałe odcinki chodników pozostawia się bez ingerencji z przeznaczeniem częściowo do przebudowy na ścieżkę pieszo-rowerową, której budowa będzie przedmiotem odrębnego postępowania,
2) zakres II:
- budowę kanału technologicznego,
- budowę nowej kablowej linii energetycznej oświetlenia ulicznego wraz ze słupami oświetleniowymi z wysięgnikami, oprawami oświetleniowymi wraz ze źródłem światła,
- demontaż opraw oświetleniowych zamontowanych na słupach energetycznej linii napowietrznej,
- zmiany usytuowania fragmentu kanału deszczowego z jednoczesną likwidacją odcinka kanału deszczowego kolidującego z projektowaną linią oświetlenia ulicznego na odcinku od ul. Krasickiego do okolicy wjazdu na teren zakładowy firmy FAMEG Sp. z o.o.,
- wykonanie zabezpieczeń i regulacji wysokościowej elementów nadziemnych sieci współtowarzyszących,
- wykonanie obowiązków zawartych w uzgodnieniach i opiniach zawartych w protokole z narady koordynacyjnej, w tym również tych które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9 do SWZ,
w zakresie I:
2) Projekt budowlany remontu jezdni, zjazdów i chodników w ul. 11-go Listopada w Radomsku- stanowiący dodatek nr 11 do SWZ,
3) Projekt wykonawczy remontu jezdni, zjazdów i chodników w ul. 11-go Listopada w Radomsku- stanowiący dodatek nr 12 do SWZ,
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla zadania remontu jezdni, zjazdów i chodników w ul. 11-go Listopada w Radomsku- stanowiący dodatek nr 13 do SWZ,
w zakresie II:
5) Projekt budowlany budowy oświetlenia ulicznego i kanału technologicznego oraz rozbiórki i budowy kanału deszczowego w ul. 11-go Listopada w Radomsku na odcinku od ul. Krasickiego do ul. Gen. Stanisława Maczka- stanowiący dodatek nr 14 do SWZ,
6) Projekt wykonawczy budowy oświetlenia ulicznego i kanału technologicznego oraz rozbiórki i budowy kanału deszczowego w ul. 11-go Listopada w Radomsku na odcinku od ul. Krasickiego do ul. Gen. Stanisława Maczka- stanowiący dodatek nr 15 do SWZ,
7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla zadania budowa oświetlenia ulicznego i kanału technologicznego oraz rozbiórki i budowy kanału deszczowego w ul. 11-go Listopada w Radomsku na odcinku od ul. Krasickiego do ul. Gen. Stanisława Maczka- stanowiący dodatek nr 16 do SWZ,
8) uzgodnienia i opinie zawarte w protokole z narady koordynacyjnej- stanowiący dodatek nr 17 do SWZ.
5. Ze względu na charakter wynagrodzenia ( ryczałt ) funkcję informacyjną pełnią :
1) przedmiar robót w branży budowlanej -zakres I stanowiący dodatek nr 18 do SWZ
2) przedmiar robót w branży sanitarnej-teletechnicznej-elektrycznej- zakres II – stanowiący dodatek nr 19 do SWZ.
6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym wzorze umowy, dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.
Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych lub usług związanych z realizacją zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmujące zakres rzeczowy robót opisanych w dokumentacji projektowej, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową lub robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych lub urządzeń. Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy, zostały określone we wzorze umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności:1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Na etapie realizacji umowy Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 13 wzoru/projektu umowy złożyć stosowne dowody (oświadczenia lub dokumenty).
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powyższe uzasadnione jest: Całe zadanie jest podzielone na części, z których każda z części będzie stanowiła przedmiot odrębnego postępowania. Nie dokonano podziału niniejszego zamówienia na części, ponieważ dla zagwarantowania bezsporności udzielonej gwarancji i rękojmi za wady, wykonanie powinno być zrealizowane przez jednego wykonawcę. Ze względów technicznych jak i ekonomicznych, stwierdzono że nie celowym byłoby podzielenie zamówienia na części. Podział realizacji zadania na poszczególne branże spowodowałby trudności realizacyjne, zwiększenie kosztów realizacji oraz ryzyko nieterminowego wykonania zamówienia, ponieważ wykonywanie robót poszczególnych branż przenika się wzajemnie i nie jest możliwe zakończenie robót jednej branży bez jednoczesnego wykonywania robót innej branży. Zamówienie nie zostało podzielone na części również z uwagi na możliwość utrudnionej koordynacji robót prowadzonych przez niezależnych Wykonawców znajdujących się na tym samym placu budowy. Jednocześnie zakres i wartość szacunkowa zamówienia wskazuje, że jest ono skierowane do podmiotów z Sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Niepodzielenie zamówienia na części nie naruszy zasady uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom. Ponadto nie ograniczono udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia.
9. Zamówienie jest objęte dofinansowaniem:
- w zakresie robót w branży elektrycznej – oświetlenie uliczne– z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, działanie IV.3 Ochrona powietrza, Poddziałanie IV 3.2 Ochrona powietrza. Nazwa projektu: „Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Miasta Radomska”,
- w zakresie branży drogowej - z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, nawza projektu: „ Remont ul. 11 Listopada w Radomsku”.
10. Szacunkowa wartość niniejszego zamówienia ( zamówienia podstawowego): 1 863 900,38 zł netto, 2 292 597,47 zł brutto.
Wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, tzw. podobnych nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, i stanowi kwotę 931 950,19 zł netto.
Wartość zam. z uwzględnieniem zam. podobnych wynosi 2 795 850,57 zł netto ( 1 863 900,38 zł netto+ 931 950,19 zł ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2684751,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2684751,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2684751,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150320725

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2684751,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.