Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00216854/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e070b6cd-32c9-448f-b599-3687ac9179641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e070b6cd-32c9-448f-b599-3687ac917964
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050912/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa dostępności budynków: Urzędu Miasta, Przedszkola nr 3 oraz trybuny przy stadionie miejskim w Tarnobrzegu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach priorytetu FEPK.05 Przyjazna przestrzeń Społeczna z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 609756,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu w ramach priorytetu FEPK.05 Przyjazna przestrzeń Społeczna z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027:
Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku biurowo-administracyjnym siedziby Urzędu Miasta Tarnobrzega przy ul. Mickiewicza 7 w Tarnobrzegu w systemie: zaprojektuj
i wybuduj.
w zakresie:
1) opracowanie dokumentacji projektowej
uzyskania wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
2) sprawowanie nadzoru autorskiego
nad realizacją zadania inwestycyjnego na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
3) wykonanie robót budowlanych
na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, odpowiednie przepisy prawa wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji
o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami.
a) Program funkcjonalno-użytkowy,
UWAGA:
1) Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna” z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.
2/ Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że prace będą realizowane w obiekcie czynnym i wszystkie prace „głośne” powinny odbywać się po godzinach pracy Urzędu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
42416100-6 - Windy
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 382416345
7.3.3) Ulica: ul. Daniłowskiego 6/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 723000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Poprawa jakości kształcenia zawodowego Zespołu Szkół nr 1 oraz Zespołu Szkół nr 2 w Tarnobrzegu" - wyposażenie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego niskoemisyjnego (hybrydowego) dla Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu
- Dostawa urządzeń med., w tym diag. w ramach zad.: Modernizacja i doposażenie baz magazynowych ochrony ludności i obrony cywilnej, w tym zasoby przeznaczone do zagrożeń przekraczających obszar powiatu
- Dostawa łodzi ratowniczo ewakuacyjnej z silnikiem zaburtowym
- Dostawa mobilnego zestawu oświetleniowego
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Tarnobrzegu oraz pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Tarnobrzegu.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Nieczatów - Kozinki
- Kompleksowa termomodernizacja budynku wielorodzinnego w msc. Krukowo 6 - Pilotaż Modernizacji Energetycznej Budynków Popegeerowskich
- Wykonanie robót budowalnych polegających na remoncie dachu budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- "Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą przeznaczenia internatu (bursa) na Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego"
- "Rewaloryzacja Alei Romera w Parku Grabiszyńskim". Zadanie realizowane w ramach Programu "Zielona rewolucja".
- Modernizacja (remont) kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012 wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim".
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.