eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiechów › WYKONANIE INWENTARYZACJI PRZYPAŁACOWYCH OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE INWENTARYZACJI PRZYPAŁACOWYCH OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebiechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sulechowska

1.5.2.) Miejscowość: Trzebiechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-132

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@trzebiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebiechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebiechow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE INWENTARYZACJI PRZYPAŁACOWYCH OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b6b1a48-dd4d-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062384/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie inwentaryzacji przypałacowych obiektów zabytkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237906

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Wykonanie inwentaryzacji przypałacowych obiektów zabytkowych” w tym między innymi:
1) projektów budowlanych, w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych –
w 5 egzemplarzach,
2) projektów wykonawczych – w 5 egzemplarzach,
3) szczegółowych przedmiarów robót z wyliczeniem ilości jednostek i wskazaniem, którego
elementu przedmiar dotyczy - 1 komplet,
4) uproszczonych przedmiarów robót (ilości jednostek dla danego rodzaju robót podane
zbiorczo) - 1 komplet,
5) informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w 1 egzemplarzu,
6) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 1 komplet,
7) inwentaryzacji budynku – 2 egzemplarzach,
8) ekspertyzy technicznej - w 2 egzemplarzach,
9) opracowań kosztowych, w skład których wchodzą:
a) kosztorysy inwestorskie uproszczone - 2 komplety,
b) kosztorysy inwestorskie szczegółowe z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu –
1 komplet,
c) kosztorysy ofertowe uproszczone (bez cen) – 1 komplet,
d) zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na podstawie kosztorysów inwestorskich –
1komplet,
10) mapy do celów projektowych w skali 1:500 w zakresie niezbędnym do opracowania
dokumentacji projektowej,
oraz inne elementy dokumentacji projektowej niezbędne do uzyskania dokumentu lub decyzji
umożliwiających prowadzenie robót budowlanych, na wypadek jakiejkolwiek zmiany przepisów
prawnych w okresie realizacji przedmiotu umowy.
2. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu liczbę egzemplarzy wyszczególnioną w ust. 1,
która nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania warunków, opinii, uzgodnień,
zatwierdzeń, decyzji, pozwolenia na budowę lub zgłoszenia właściwemu organowi itp.
3. Budynki położone są na działkach nr 383/4, 383/39, 383/63, 384/62, 384/48, 384/41, 384/61 w obrębie 0009, Trzebiechów gmina Trzebiechów,
oraz wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 212 decyzją Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze. Przedmiotowe działki
nie są objęte miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
4. W ramach wynagrodzenia umownego w zakresie realizacji zamówienia należy:
1) opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem
Zabytków i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu koncepcję rozwiązań projektowych,
2) uzgodnić dokumentację projektową z: Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
oraz uzyskać w imieniu Zamawiającego zgodę na wykonanie robót budowlanych przy
zabytku oraz z Wojewódzkim Komendantem Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
3) opracować dokumentację projektową niezbędną do uzyskania decyzji o pozwoleniu na
budowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
4) uzyskać wszelkie niezbędne warunki, wytyczne, opinie, uzgodnienia, zatwierdzenia,
decyzje, pozwolenia itp. oraz inne dokumenty, wymagane obowiązującymi przepisami,
umożliwiające uzyskanie dokumentu lub decyzji zezwalających na prowadzenie robót
budowlanych,
5) uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzeniem
dokumentacji,
6) jeżeli zajdzie taka potrzeba sporządzić i uzyskać zgodę na odstępstwa od warunków
technicznych,
7) przekazywać Zamawiającemu niezwłocznie kopie korespondencji prowadzonej w związku
z przedmiotem zamówienia, w szczególności kopie wniosków o wydanie warunków, opinii,
uzgodnień, zatwierdzeń, decyzji wraz z załącznikami do tych wniosków,
8) po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę protokolarnie przekazać Zamawiającemu
kompletny przedmiot zamówienia w liczbie egzemplarzy jak w ust. 1 powyżej, w tym:
a) dokumentację projektową oraz inwentaryzację i ekspertyzę w formie papierowej,
b) dokumentację projektową oraz inwentaryzację i ekspertyzę w formie elektronicznej,
dokładnie odpowiadającej zawartości formy papierowej - dokumentacja po uzyskaniu
pozwolenia na budowę bądź dokonaniu zgłoszenia, do którego nie zostanie wniesiony
sprzeciw musi zostać zeskanowana i zapisana w formacie otwartym, np. pdf, z tym
zastrzeżeniem, że dokumenty, w których występują dane osobowe (np. zaświadczenia
o przynależności do właściwych izb zawodowych, decyzje o stwierdzeniu
przygotowania zawodowego, wypisy z rejestru gruntów itp), muszą być zeskanowane w
osobnym pliku bądź przed zeskanowaniem zanonimizowane,
c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w formie papierowej i elektronicznej
w rozszerzeniu .doc,
d) opracowania kosztowe w formie papierowej i elektronicznej dokładnie odpowiadającej
zawartości formy papierowej, w tym: kosztorysy inwestorskie uproszczone, kosztorysy
inwestorskie szczegółowe z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, kosztorysy
ofertowe uproszczone (bez cen), zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na
podstawie kosztorysów inwestorskich, przy czym opracowania kosztowe muszą zostać
przekazane również w formacie umożliwiającym ich edycję w programie NORMA w rozszerzeniu .ath lub .zuz (wersja 9),
e) mapę do celów projektowych w formie papierowej i elektronicznej,
f) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu
na budowę,
g) decyzję o pozwoleniu na budowę wraz z potwierdzeniem właściwego organu, że stała
się ona ostateczna,
przy czym konieczne jest aby pliki wersji elektronicznej odpowiadały wersji drukowanej –
rysunki oraz strony z podpisami zawierały podpisy projektantów i kosztorysantów oraz inne
elementy naniesione na wersję drukowaną.
5. Wszelkie prace projektowe muszą zostać poprzedzone wizją w terenie.
6. Dokumentację projektową oraz opracowania kosztowe należy opracować z podziałem na
branże. Ponadto przed przystąpieniem do wykonania opracowań kosztowych ich podział na
części oraz formę wydruku należy uzgodnić z Zamawiającym. Kosztorysy inwestorskie należy
opracować w sposób racjonalny, tj. planowane wydatki nie mogą być zawyżone w stosunku
do stawek i cen rynkowych.
7. Dokumentacja projektowa musi zawierać w opisie wszystkie dane stanowiące podstawę do
przyjętych rozwiązań projektowych. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
kosztorys inwestorski i przedmiary robót winny posiadać jednolite oznaczenia i wzajemnie
zgodne odnośniki.
8. Opracowaniem mogą zostać objęte również inne nieruchomości, poza nieruchomościami
wskazanymi w ust. 3 powyżej, np. w przypadku konieczności opracowania projektów
przebudowy istniejącej infrastruktury odprowadzenia wód opadowych, konieczności wejścia
na inna nieruchomość w celu wykonania robót itp., za co Wykonawca nie będzie żądał
dodatkowego wynagrodzenia.
9. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego musi opracować projekty przebudowy
istniejącej infrastruktury podziemnej i naziemnej, jeśli taka konieczność będzie wynikała z
uzgodnień branżowych z właścicielami i zarządcami sieci.
10. Wykonawca jest zobowiązany w wykonywanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej do
opisania przyjętych rozwiązań oraz zastosowanych materiałów w sposób jednoznaczny i
wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W dokumentacji
projektowo-kosztorysowej nie mogą być wskazane nazwy własne, znaki towarowe, patenty
lub pochodzenie, sformułowania, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują
produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to
doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów
lub utrudniać uczciwą konkurencję. W przypadku gdy jest to uzasadnione specyfiką
zamówienia i brakiem możliwości precyzyjnego określenia rozwiązań technologicznych oraz
materiałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Wykonawca może zastosować
określenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzględnego zamieszczenia
zapisu „lub równoważne”, wskazując jednocześnie minimalne wymagania techniczne
materiałów lub technologii równoważnych. W przypadku użycia nazw własnych, znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia lub sformułowań lub źródeł lub szczególnych
procesów, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych
wykonawców lub produktów lub utrudniać uczciwą konkurencję, Wykonawca powinien
przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia.
11. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie podstawą do ogłoszenia postępowania w
trybie podstawowym ustawy Prawo zamówień publicznych na wykonanie robót budowlanych,
w związku z tym jej kompletność, zawartość i szczegółowość powinna być wystarczająca dla
tego celu. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót powinny służyć do precyzyjnego opisania przedmiotu zamówienia oraz ustalenia
wartości zamówienia na roboty budowlane.
12. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
właściwymi ze względu na przedmiot dokumentacji projektowej, jak również zgodnie
z adekwatnymi Polskimi Normami oraz aktualnymi zasadami wiedzy technicznej.
Opracowania projektowe muszą uwzględniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 19 lipca
2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
13. Kompletny przedmiot zamówienia musi zostać przekazany Zamawiającemu przez
Wykonawcę spakowany w odpowiednie kartony z załączonym spisem dla każdego kartonu.
Wszystkie tomy i teczki muszą być odpowiednio opisane, oznakowane i ponumerowane.
14. Przy przekazaniu przedmiotu umowy Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, iż
dostarczone prace wykonane są zgodnie z zawartą umową, obowiązującymi przepisami, i że
zostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postepowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.