Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00192336/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie - naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gryfino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 20 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfino.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.gryfino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie - naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b129e7c8-1c69-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00075298/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utrzymanie - naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192336/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie – naprawa dróg leśnych i szlaków operacyjnych, gruntowych, częściowo utwardzonych poprzez wbudowanie w odcinkach najbardziej uszkodzonych (wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ) recyklingu betonowego (destruktu betonowego) i kruszywa łamanego. Wykonanie robót budowlanych drogowych, o których mowa w zdaniu poprzednim obejmuje cząstkową naprawę dróg leśnych i szlaków operacyjnych, polegającą na wbudowaniu dostarczonego materiału, korytowaniu, wyprofilowaniu, zagęszczeniu oraz (na żądanie Zamawiającego), zamknięciu nawierzchni 7 cm warstwą kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm, nadanie spadku jednostronnego lub dostosowanie do istniejącej niwelety drogi lub szlaku (podanego przez Zamawiającego w zleceniu) na najbardziej uszkodzonych fragmentach drogi: naprawa odcinka drogowego destruktem betonowym (recykling betonowy) 0-63 mm /grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu/ - powierzchnia 7 657,14 m2; wykonanie warstwy górnej naprawianego odcinka drogi kruszywem łamanym ze skał litych 0-31,5 mm /grubość warstwy 7 cm po zagęszczeniu/ - powierzchnia 487,80 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ, w skład której wchodzi: 1) Specyfikacja techniczna, zawierająca określenie zakresu robót budowlanych, opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące realizacji robót budowlanych; 2) Przedmiar robót – mający charakter pomocniczy, ułatwiający kalkulację ceny oferty. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren Nadleśnictwa Gryfino. Na podstawie art. 95 PZP Zamawiający określa wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na obsłudze ciężkiego sprzętu budowlanego m.in. maszyn budowlanych. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego końcowego protokołu robót. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej, celem zaznajomienia się z lokalnymi warunkami, w których będą prowadzone roboty budowlane. Okres realizacji zamówienia - 60 dni kalendarzowych od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy). Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie pisemnych zleceń, przekazywanych Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344911,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413567,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344911,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KML Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-240-10-21
7.3.3) Ulica: Słoneczny Sad 17
7.3.4) Miejscowość: Dołuje
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344911,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
- Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Wełtyń o długości 2,68 km
- Dostawa nowego samochodu osobowo-towarowego typu brygadówka ze skrzynią ładunkową i wywrotem w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
- Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Gryfino
- Hurtowy zakup wraz z dostawą oleju napędowego
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.