Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256603/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00322364/01 - Wynik z dnia 2021-12-20
- 2021/BZP 00333184/01 - Wynik z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia TIK, oprogramowania graficznego, pomocy dydaktycznych i punktów dostępowych do sieci Wi-Fi - w podziale na 5 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
1.2.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267533
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00256603/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej lub elektronicznej z podpisem kwalifikowanym pod
rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 455 ustawy Pzp w następujących
przypadkach:
1) Strony są uprawnione do dokonania zmian umowy o łącznej wartości mniejszej
niż progi unijne oraz niższej niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują
zmiany ogólnego charakteru umowy;
2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu umowy – w zakresie
dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
3) zwłoki w realizacji umowy - w zakresie zmian terminów realizacji umowy, o ile zmiana taka
jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji umowy, na
warunkach określonych w § 3 ust. 5
umowy i następne (opisanych poniżej); powyższa zmiana nie wyłącza możliwości naliczenia kar
umownych zgodnie z § 10 umowy;
4) w sytuacji ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego sprzętu lub
oprogramowania Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie
przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym,
spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w swz dla produktu zastępowanego,
rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
5) w przypadku, gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione
łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający,
działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6) w przypadkach zmian uznanych za nieistotne, w szczególności:
a) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych;
b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy;
c) zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy;
d) zmiany obowiązujących przepisów prawa;
e) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy.
Warunki określone w § 2 ust. 5 umowy i następne:
1. Termin, ustalony w ust. 1 (projektu umowy - par. 2), może ulec przesunięciu w
przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub
lokalnych,) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy;
3)opóźnienia dostaw spowodowanego pandemią COVID-19
4) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo
zachowania należytej staranności;
5) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi
lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
6) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność w
szczególności prawna, techniczna lub ekonomiczna za którą żadna ze stron nie ponosi
odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze
specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności
związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 7, mogą wpłynąć lub wpływają na
należyte wykonanie umowy, może z uwzględnieniem obowiązujących przepisów w uzgodnieniu
z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, w szczególności przez:
a) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania
umowy lub jej części,
b) zmianę sposobu wykonywania dostaw lub usług,
c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i
odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy, o ile wzrost wynagrodzenia
spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
Po zmianie:
1.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej lub elektronicznej z podpisem kwalifikowanym pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 455 ustawy Pzp w następujących przypadkach:
1) Strony są uprawnione do dokonania zmian umowy o łącznej wartości mniejszej niż progi unijne oraz niższej niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy;
2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
3) zwłoki w realizacji umowy - w zakresie zmian terminów realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji umowy, na warunkach określonych w § 3 ust. 5 umowy i następne; powyższa zmiana nie wyłącza możliwości naliczenia kar umownych zgodnie z § 10 umowy;
4) w sytuacji ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego sprzętu lub oprogramowania lub wycofania z produkcji i w związku z tym niedostępności na rynku oferowanego sprzętu Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w swz dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad lub wycofaniem sprzętu;
5) w przypadku, gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6) w przypadkach zmian uznanych za nieistotne, w szczególności:
a) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych;
b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy;
c) zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy;
d) zmiany obowiązujących przepisów prawa;
e) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy.
2. Warunki określone w § 3 ust. 5 umowy i następne:
1. Termin, ustalony w ust. 1 (projektu umowy - par. 3), może ulec przesunięciu w
przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych,) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy;
3) opóźnienia dostaw spowodowanego pandemią COVID-19
4) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
5) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
6) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność w szczególności prawna, techniczna lub ekonomiczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 7, mogą wpłynąć lub wpływają na
należyte wykonanie umowy, może z uwzględnieniem obowiązujących przepisów w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, w szczególności przez:
a) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
b) zmianę sposobu wykonywania dostaw lub usług,
c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i
odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy, o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont węzłów sanitarnych w budynkach nr 1 i 2 na terenie kompleksu wojskowego w Ostrej Górze (2 zadania)
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Sukcesywna usługa syntezy spulowanych oligonukleotydów i sond TaqMan na potrzeby realizacji projektu przez Grupę Badawczą Wirusologii Ilościowej
- "Jednorazowa dostawa odczynników do biologii molekularnej na potrzeby realizacji projektu przez grupę badawczą neuroplastyczności i metabolizmu"
- "Dostawa odczynników do biologii molekularnej z podziałem na 5 części na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Wirusologii Ilościowej"
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów: wyświetlacze interaktywne z podstawą mobilną i kamerą w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23 (2)
- dostawa sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji
- dostawa sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji
- Dostawa komputerów do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyposażenie i montaż 8 pracowni językowych w 3 szkołach podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu INCONE60 Green
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.