Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00216727/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00290948/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie e-protokołu na 3 (słownie: trzech) salach rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831220860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 27
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@tarnobrzeg.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie e-protokołu na 3 (słownie: trzech) salach rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b50aff5-267b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00213917/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i wdrożenie e-protokołu na 3 (słownie: trzech) salach rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00216727/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP261-2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dostawa i wdrożenie e-protokołu na 3 (słownie: trzech) salach rozpraw w budynku Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258279,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258279,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258279,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751387586
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258279,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-17INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Budowa lądowiska wraz z infrastrukturą dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
- "Aktywne Place Zabaw" 2025 - 2 zadania
- Doradca specjalistyczny w Tarnobrzeskim Ośrodku Wspierania Ekonomii Społecznej - 6 zadań.
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Wyspiańskiego 10 i ul. Kochanowskiego 1 w Tarnobrzegu".
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do budynku szkolnego i przedszkolnego przy ul. Dworkowej 5 w Kobyłce
- Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektów unijnych
- Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem
- Dostawa oraz montaż zestawu nagłośnienia Sceny dla Teatru Lalka
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.