Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00212594/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Garwolin w części wejścia głównego do budynku wraz z budową platformy dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.5.2.) Miejscowość: Miętne
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: GARWOLIN@WARSZAWA.LASY.GOV.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://garwolin.warszawa.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8254b0ee-3a55-40db-9961-0f03e79fead91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Garwolin w części wejścia głównego do budynku wraz z budową platformy dla osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8254b0ee-3a55-40db-9961-0f03e79fead9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00543716/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa wejścia do biura Nadleśnictwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212594
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego przedsięwzięcia jest przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Garwolin w części wejścia głównego do budynku wraz z budową platformy dla osób niepełnosprawnych. Prace realizowane będą na podstawie typowania robót, których zestawienie i ilości do wykonania szczegółowo zawarto w przedmiarach robót, zgodnie z wszelkimi ustaleniami dokumentacji przetargowej oraz wskazaniami i uwagami Zamawiającego, które wynikną w trakcie prowadzenia robót.
Obiekt objęty robotami położony jest w miejscowości Miętne, ul. Główna 3, 08-400 Miętne, powiat garwoliński , województwo mazowieckie.
Zakresem prac objęto:
1. Przebudowa schodów zewnętrznych wejściowych do budynku
2. Zakup i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych
3. Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych do budynku (wejście główne)
4. Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych do PAD
5. Instalacje elektryczne
6. Rozbiórki
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz technicznej, która stanowi załączniki do niniejszej SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały dookreślone w Projektowanych postanowieniach umowy, który również stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340219,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528488,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340219,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061
7.3.3) Ulica: Daniłowskiego 6/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340219,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych oraz zabudową przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla parteru i I piętra budynku oraz dostosowaniem do nowego sposobu zasilania
- Modernizacja budynku przy ul. Bujnowskiego 33 w Pilźnie z przeznaczeniem na magazyn OC
- Modernizacja obiektu sportowo - rekreacyjnego wraz z obiektem szatniowo - sanitarnym w miejscowości Jastrzębia
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
- Modernizacja pięciu przyszkolnych sal sportowych i boiska wielofunkcyjnego na terenie Gminy Oborniki Śląskie - modernizacja hali sportowej przy ZSP w Obornikach Śląskich - oświetlenie hali.
- Zagospodarowanie terenu publicznego przy kompleksie budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy i Posterunku Policji
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.