Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00248963/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00248963/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00249828/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Leasing zwrotny z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów – śmieciarki dwukomorowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810042260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. I Brygady Legionów 17C
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914184426
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkgol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgoleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkgol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot inny utworzony w szczególnym celu zaspakajania potrzeb o charakterze publicznym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Leasing zwrotny z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów – śmieciarki dwukomorowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b2774b8-37c2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248963/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/17/PO/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 275000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotu leasingu w postaci używanego samochodu ciężarowego (śmieciarki dwukomorowej) na podwoziu ciężarowym w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiot leasingu został kupiony przez Zmawiającego na podstawie umowy zawartej w dniu 26.07.2021r. nr 36/PGK/2021 od firmy SPEC-TRUCK s.c. Maciej Stachowiak, Maciej Tomaszewski ul. Nowa 24, 64-720 Lubasz.
Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia:
Wartość rynkowa używanego pojazdu ciężarowego – zamiatarki drogowej tj. cena nabycia, za który Wykonawca zobowiązuje się nabyć wynosi 250.000,00 zł netto tj. 307.500,00 zł brutto.
Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia.
Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu
Warunki leasingu:
a) Leasing zwrotny operacyjny z opcją wykupu
b) Okres leasingu – 3 lata, w kolejnych 35 równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie faktur Vat
c) Wstępna opłatna – 33% wartości netto pojazdu,
d) Raty leasingowe o stałym niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy
e) Opcja wykupu pojazdu – 10 % wartości początkowej netto pojazdu, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu
f) Wszystkie podatki i opłaty z wyjątkiem podatku od środków transportu, kosztów opłat za rejestrację pojazdu oraz ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, Ac, NNW – pokrywa Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotowe postępowanie nie wpłynęła żadna ofertaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Sukcesywna dostawa opatrunków, kompresów, folii chirurgicznych, emolientów i proszków hemostatycznych w okresie 24 miesięcy dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie S. z o.o.
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie miasta Goleniów
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Obiektu Rekreacyjno-Sportowego "Fala" na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego
- "Prace dostosowawczo-modernizacyjne pracowni gastronomicznej przy Zespole Szkół nr 1 w Goleniowie przy ul. Niepodległości 1"
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Ubezpieczenie kosztów leczenia i usługi assistance, ubezpieczenie NNW oraz OC, ubezpieczenia bagażu, kosztów leczenia kontynuowanego po powrocie dla pracowników Politechniki Gdańskiej i ich rodzin.
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.