eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów (3 części).



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów (3 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów (3 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044c9acc-0f55-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Podkarpacki Inkubator Wspierania Ukraińskich Inicjatyw“ Komputer przenośny 2w1 - 2 szt., Kamera - 1 szt. Telewizor – 1 szt. Komputer przenośny 13,3” 2 szt. Projekt Spaces4All – Komputer przenośny 2w1 wraz z akcesoriami - 2 szt. Projekt NBS4Local Komputer przenośny 13,3” – 1 szt. Projekt DISTANCE LA B- Remote Service Hub for SME’s and Public Sector Komputer przenośny 15,6” - 1 szt.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/782040

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) wyłącznie poprzez Platformę Zakupową i komunikaty publiczne oraz prywatne, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow
2) lub w przypadku awarii powyższego: drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl.
2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów (3 części) – znak sprawy: BS.2611.26.2023 oraz jego rozstrzygnięciem, jak również zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a także udokumentowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacją.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”,
• podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi prawne, informatyczne, hostingowe, księgowo-finansowe, kurierskie i pocztowe oraz inne, z którymi Administrator zawrze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także właściciel platformy zakupowej, na której Administrator prowadzi postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i jego podwykonawcy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Państwa dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na obowiązującą u Administratora Instrukcję Kancelaryjną obejmującą Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt. W przypadku prowadzenia postępowań na roboty budowlane lub usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, a w przypadku gdy czas trwania umowy koncesji przekracza 5 lat – przez okres jego trwania.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przysługuje Państwu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
9. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
10. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BS.2611.26.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonego sprzętu, którego minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej.

1. Komputer przenośny 2w1 wraz z akcesoriami - 4 szt.
Typ: 2 w 1 – komputer/tablet, kąt odchylenia ekranu - 360 stopni,
Procesor: osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 5700 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1600,
Wielkość pamięci RAM: min. 16GB,
Dysk: min.512 GB SSD,
Ekran: 13.3", dotykowy, IPS, rozdzielczość min.1920 x 1080,
Waga max. 1.3 kg,
Karta graficzna: zintegrowana,
Karta dźwiękowa: zintegrowana, wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon
Komunikacja: Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Bluetooth 5.2,
Złącza: Wyjście audio, USB 3.1C: 1szt., USB 3.0 - 2 szt., czytnik kart pamięci micro SD, Touchpad,
Inne: podświetlana klawiatura, czytnik linii papilarnych,
wbudowana kamera, zasilacz
Obudowa: kolor czarny, pokrywa, ramka ekranu, panel roboczy, spód i boki - matowe aluminium,
Bateria: min. 51 Wh,
Torba: dwukomorowa, pasek na ramię, dostosowana do rozmiaru laptopa,
Mysz: Mobilna, Bezprzewodowa, Sensor optyczny, rozdzielczość min. 1000 dpi, bateria w zestawie, nanoodbiornik.
Replikator portów: Interfejs USB-C, Rodzaje wejść / wyjść: USB 3.0 - 3 szt., USB 3.0 Typ C - 1 szt., VGA - 1 szt., HDMI - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., Wejście / wyjście audio - 1 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt., Zasilanie USB, Obsługa monitora Ultra HD 4K, Plug & Play, Funkcja Power Delivery
Gwarancja: min.24 miesiące
Oprogramowanie: System operacyjny Windows 11 PRO lub równoważny*

*Za równoważny Zamawiający uzna system spełniający następujące warunki:
- możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami,
- możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u Zamawiającego;
- możliwość szyfrowania dysku/partycji przy pomocy usługi dostępnej w systemie operacyjnym.
- system musi współpracować z programami: Enova.ERP, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, bez konieczności instalowania dodatkowych modułów, oprogramowania lub emulacji i wirtualizacji.

W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows wykonawca winien skonfigurować komputer do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.

2. Kamera internetowa - 1 szt.
Typ matrycy CMOS,
Rozdzielczość połączeń wideo 4K UHD (3840 x 2160),
Rozdzielczość nagrań wideo 4K UHD (3840 x 2160),
Rozdzielczość zdjęć 8 Mpix,
Mikrofon Wbudowany, stereo, z funkcją redukcji szumów,
Łączność USB,
Ustawienie ostrości Automatyczne,
Mocowanie Uniwersalny klips,
Długość kabla: min.1,5 m,
Inne Automatyczny balans bieli, Zoom cyfrowy 5x, Obrót w zakresie 360º, Pole widzenia 100º, HDR, Pochylanie w zakresie 90º,
Gwarancja min. 24 miesiące.

3. Telewizor – 1 szt.
Ekran: min. 65" max.70” LED, 4K, 3840 x 2160px,
Tuner: Analogowy, DVB-C, DVB-S2, DVB-T2/HEVC/H.265,
Złącza: HDMI x2, USB x1,
Funkcje: Wi-Fi, DLNA, Bluetooth,
Format ekranu: 16:9,
Format HD: UHD/4K,
Jasność ekranu: min.330 cd/m2,
Czas reakcji matrycy: max. 9 ms,
Kontrast: min. 5000:1,
Wbudowane głośniki: min. 2, moc min. 20W,
Złącza min. HDMI 2 szt., USB 1 szt., ethernet 1 szt., cyfrowe wyjście optyczne, złącze CI, wyjście słuchawkowe,
Pobór mocy (max) 125W,
Wyposażenie pilot, przewód HDMI, zasilania,
Gwarancja min.24 miesiące.

4. Komputer przenośny 13,3” z oprogramowaniem i akcesoriami – 3 szt.
Procesor osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 7400 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1650 pkt.
Pamięc RAM min. 8 GB
Dyski min. 256 GB SSD
Typ ekranu Błyszczący, LED, IPS, Przekątna 13,3",
Rozdzielczość ekranu 2560 x 1600 (WQXGA)
Dźwięk Wbudowane głośniki stereo, Wbudowane trzy mikrofony
Kamera internetowa HD min. 1.0 Mpix
Łączność Wi-Fi 6, Moduł Bluetooth
Złącza min. USB Typu-C - 2 szt., Wyjście słuchawkowe/głośnikowe
Kolor dominujący Szary,
Inne Czytnik linii papilarnych, Czujnik światła, Podświetlana klawiatura
szyfrowanie TPM,
Obudowa i wykonanie aluminiowa pokrywa matrycy, aluminiowe wnętrze laptopa, aluminiowa obudowa,
Wymiary wysokość 16,1 mm, szerokość 304 mm, głębokość 212 mm,
Waga max. 1,29 kg,
Akcesoria zasilacz,
Torba: dwukomorowa, pasek na ramię, dostosowana do rozmiaru laptopa,
Klawiatura i mysz bezprzewodowa: przełączniki membranowe, multimedialna, klasyczna,
Bezprzewodowa, klawisze numeryczne, kolor biały, zgodność z replikatorem portów i laptopem, sensor myszy laserowy,
rozdzielczość min. 1000 dpi, nanoodbiornik, dołączone baterie,
waga min 490 g,
Replikator portów: Interfejs USB-C, Rodzaje wejść / wyjść: USB 3.0 - 3 szt., USB 3.0 Typ C - 1 szt., VGA - 1 szt., HDMI - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., Wejście / wyjście audio - 1 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt., Zasilanie USB, Obsługa monitora Ultra HD 4K, Plug & Play, Funkcja Power Delivery,
Gwarancja min. 24 miesiące.

5. Komputer przenośny 15,6” - 1 szt.
Procesor osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 3800 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1050 pkt.,
Pamięć RAM min. 8 GB,
Dysk SSD min. 512 GB,
Typ ekranu matowy, LED, IPS, 15,6", rozdzielczość1920 x 1080,
Dźwięk Wbudowane głośniki stereo, Wbudowane dwa mikrofony,
Kamera internetowa min.1.0 Mpix,
Łączność Wi-Fi 6, Bluetooth 5.0,
Złącza min. USB 3.2 - 2 szt., USB-C - 1 szt., HDMI 2.1 - 1 szt.,
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.,
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.,
Kolor dominujący Srebrny,
Inne Szyfrowanie TPM, zasilacz,
Gwarancja min. 24 miesiące,
Oprogramowanie System operacyjny Windows 11 PRO lub równoważny*

*Za równoważny Zamawiający uzna system spełniający następujące warunki:
- możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami,
- możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u Zamawiającego;
- możliwość szyfrowania dysku/partycji przy pomocy usługi dostępnej w systemie operacyjnym.
- system musi współpracować z programami: Enova.ERP, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, bez konieczności instalowania dodatkowych modułów, oprogramowania lub emulacji i wirtualizacji.

W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows wykonawca winien skonfigurować komputer do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:

1) K1: Cena – znaczenie w ocenie 70%.
2) K2: Okres gwarancji – znaczenie w ocenie 30%

Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 70%

Punkty zostaną przyznane wg wzoru:

Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 70 % x 100 = …… pkt

Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 70 punktów

Ad. 2) Kryterium: Okres gwarancji – znaczenie w ocenie 30%.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym. Jeśli Wykonawca zadeklaruje, że okres gwarancji, będzie wynosił:
- minimalnie 24 miesiące – oferta otrzyma 0 punktów,
- minimalnie 36 miesięcy – oferta otrzyma 15 punktów,
- minimalnie 48 miesięcy – oferta otrzyma 30 punktów.

Deklarowany okres gwarancji będzie czasem obligatoryjnym i wiążącym. Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji, czyli 24 miesięcy. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty.

Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 30 punktów

2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonego sprzętu, którego minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej.

1. Licencja Windows Server 2022 Standard 16 Core – 2 szt.
Licencja dożywotnia, wersja elektroniczna dostarczana w modelu CSP.

2. Switch SFP+ - 1 szt.
Typ przełącznika Zarządzany
Przełącznik wielowarstwowyq L3
Obsługa jakość serwisu (QoS) Tak
Zarządzanie przez stronę www Tak
Inspekcja ARP Tak
Konfigurowanie ustawień lokalizacji (CLI) Tak
Raport zdarzeń systemowych Tak
Ilość portów 10G Ethernet (miedź) 2
Liczba zainstalowanych modułów SFP+ 12
Port konsoli RJ-45/Mini-USB
Standard pracy sieci IEEE 802.11a, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g.
Standardy komunikacyjne IEEE 802.1D, IEEE 802.1Q, IEEE 802.1ab, IEEE 802.1p, IEEE 802.1s, IEEE 802.1w, IEEE 802.1x, IEEE 802.3, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3an, IEEE 802.3az, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3z
Dublowanie portów Tak
przekierowywanie IP Tak
Routing oparty na regułach Tak
Podpora kontroli przepływu Tak
Agregator połączenia Tak
Kontrola wzrostu natężenia ruchu Tak
Protokół drzewa rozpinającego Tak
Blokowanie head-of-line (HOL) Tak
Aktywne wyszukiwanie połączenia Tak
Pomiar długości kabla Tak
Funkcje wirtualnej sieci LAN IP subnet–based VLAN, MAC address-based VLAN, Port-based VLAN,
Private VLAN, Protocol-based VLAN, Stacked VLAN, Tagged VLAN, Mapowanie VLAN, Voice VLAN
Liczba VLANs 4094
Przepustowość rutowania/przełączania min.240 Gbit/s
Liczba tras statycznych min. 990
Zgodny z Jumbo Frames Tak
Rozszerzenie Jumbo Frames 9000
Pamięci bufora pakietów min. 3 MB
Funkcje DHCP DHCP relay, DHCP server, DHCP snooping, DHCPv6 client, DHCPv6 relay
Lista kontrolna dostępu (ACL) Tak
IGMP snooping Tak
Szyfrowanie / bezpieczeństwo 802.1x RADIUS, SSH, SSH-2, SSL/TLS
Zabezpieczenie przed wejściem w pętlę Tak
Filtrowanie BPDU / Ochrona Tak
Wiązanie adresów IP-MAC-Port Tak
Uwierzetylnianie Guest VLAN, Uwierzytelnianie na podstawie portów
Multicast Listener Discovery (MLD) snooping MLD v1/2
Protokoły zarządzające SNMP v1/2c/3, Telnet, HTTP/HTTPS, SSH, RADIUS, BOOTP, SNTP
Protokół rejestracji GARP VLAN (GVRP) Tak
Możliwości montowania w stelażu Tak
Produkt stackowalny Tak
Przycisk reset Tak
Wsparcie wentylatorów nadmiarowych Tak
Liczba wentylatorów min. 4 went.
Procesor wbudowany Tak
Taktowanie procesora min. 800 Mhz
Pojemność pamięci wewnętrznej min. 512 MB
Wielkość pamięci flash min. 256 MB
Zasilacz dołączony Tak
Gwarancja min. 24 miesiące.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:

1) K1: Cena – znaczenie w ocenie 70%.
2) K2: Okres gwarancji – znaczenie w ocenie 30%

Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 70%

Punkty zostaną przyznane wg wzoru:

Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 70 % x 100 = …… pkt

Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 70 punktów

Ad. 2) Kryterium: Okres gwarancji – znaczenie w ocenie 30%.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym. Jeśli Wykonawca zadeklaruje, że okres gwarancji, będzie wynosił:
- minimalnie 24 miesiące – oferta otrzyma 0 punktów,
- minimalnie 36 miesięcy – oferta otrzyma 15 punktów,
- minimalnie 48 miesięcy – oferta otrzyma 30 punktów.

Deklarowany okres gwarancji będzie czasem obligatoryjnym i wiążącym. Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji, czyli 24 miesięcy. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty.

Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 30 punktów

2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do drukarek do siedziby Zamawiającego, zgodnie z poniższym opisem.

Zamawiający wymaga, by wszystkie elementy zamówienia były nowe oraz nieużywane. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy w przypadku materiałów eksploatacyjnych materiałów zamiennych. Gwarancja min. 24 miesiące na każdy niżej wskazany element.

1 Toner czarny do Kyocera TASKalfa 2551ci, wydajność 18,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 16 szt.
2 Toner żółty do Kyocera TASKalfa 2551ci , wydajność 12,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 10 szt.
3 Toner magenta do Kyocera TASKalfa 2551ci, wydajność 12,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 10 szt.
4 Toner cyan do Kyocera TASKalfa 2551ci, wydajność 12,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 10 szt.
5 Toner czarny do Oki ES5431, wydajność 7,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 6 szt.
6 Toner czerwony do Oki ES5431, wydajność 6,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 4 szt.
7 Bęben do Oki ES5431, wydajność 30 000 dla wydruków czarno-białych 2 szt.
8 Toner niebieski do Oki ES5431, wydajność 6,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 4 szt.
9 Toner czarny do drukarki HP2055dn, wydajność 6,500 stron A4 przy 5% pokrycia strony 5 szt.
10 Toner do Oki MB562, Wydajność: 12000 stron A4 przy 5% pokrycia strony, 3 szt.
11 Toner czarny do drukarki HP 2420, wydajność 12000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 2 szt.
12 Toner czarny do drukarki HP 1320dn laserJet wydajność 6000, A4 przy 5% pokrycia strony 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:

1) K1: Cena – znaczenie w ocenie 70%.
2) K2: Okres gwarancji – znaczenie w ocenie 30%

Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 70%

Punkty zostaną przyznane wg wzoru:

Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 70 % x 100 = …… pkt

Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 70 punktów

Ad. 2) Kryterium: Okres gwarancji – znaczenie w ocenie 30%.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym. Jeśli Wykonawca zadeklaruje, że okres gwarancji, będzie wynosił:
- minimalnie 24 miesiące – oferta otrzyma 0 punktów,
- minimalnie 36 miesięcy – oferta otrzyma 15 punktów,
- minimalnie 48 miesięcy – oferta otrzyma 30 punktów.

Deklarowany okres gwarancji będzie czasem obligatoryjnym i wiążącym. Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji, czyli 24 miesięcy. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty.

Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 30 punktów

2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym:
1) przedmiotu umowy lub terminu realizacji umowy - w przypadku wycofania danego asortymentu z rynku lub udokumentowanego braku danego asortymentu na rynku uzasadnionego obiektywnymi okolicznościami takimi jak przerwy w łańcuchach dostaw z uwagi na COVID-19 lub działania wojenne na Ukrainie, z zastrzeżeniem, że oferowany asortyment musi spełniać parametry w stopniu nie niższym niż pierwotnie oferowany.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, Strony dokonają zmian w niniejszej umowie w zakresie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
3. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/782040. W celu złożenia oferty należy przejść do transakcji (zakładki) dedykowanej dla niniejszego postępowania z sygnaturą sprawy: BS.2611.26.2023 i daną nazwą postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-30 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający dzieli zamówienia na trzy odrębne części.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej wybranej przez siebie części lub dwóch części lub maksymalnie trzech części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, co do której można złożyć ofertę.

Kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Część I - 49 606,20 złotych brutto (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy sześćset sześć złotych 20/100 groszy brutto),
Część II - 15 000,00 złotych brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 groszy brutto),
Część III - 22 000,00 złotych brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100 groszy brutto).

Podpisanie umowy nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Umowa będzie podpisywana w siedzibie zamawiającego (35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51) po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Dotyczy to też wykonawców, którzy mają siedzibę poza Rzeszowem. Zamawiający wyznaczy dwa proponowane terminy na podpisanie umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie stawi się w żadnym z zaproponowanych terminów, wówczas Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy i przystąpi do ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego podpisu umowy.

UWAGA! W ramach części I oraz części II – Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy, do przedłożenia Zamawiającemu rozbicia cenowego, za każdy sprzęt wchodzących w skład zamówienia i wskazania cen jednostkowych. Wiąże się to z różnorakimi źródłami finansowania dla danego rodzaju sprzętu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.