Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00268278/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dodatkowe przystosowanie pomieszczeń na potrzeby III Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD APELACYJNY W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002861350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowe Ogrody 28/29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gdansk.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.sa.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dodatkowe przystosowanie pomieszczeń na potrzeby III Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sądu Apelacyjnego w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daa3f28e-91ad-4c62-8901-d2f65af9a7f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z brzmieniem art. 214 ust. 1 pkt 1 lit b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Ciąg dalszy uzasadnienia wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki zawarto w sekcji IX ogłoszenia "Informacje dodatkowe"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.261.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przystosowujące pomieszczenia na potrzeby III Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sądu Apelacyjnego w Gdańsku w budynku Tryton Business House przy ul. Jana z Kolna 11 w Gdańsku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tryton Business Park spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252522663
7.3.3) Ulica: Twarda 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-105
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólnobudowlane
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRYTON BUSINESS PARK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRYTON BUSINESS PARK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376938,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W dniu 7 października 2024 r. Zamawiający Skarb Państwa – Sąd Apelacyjny w Gdańsku jako Najemca zawarł z Wynajmującym - Tryton Business Park Sp. z o.o. umowę najmu pomieszczeń biurowych (dalej „Umowa”). Zgodnie z Umową przedmiot najmu wymagał adaptacji pomieszczeń biurowych, odzwierciedlonej w Specyfikacji Prac Wykończeniowych. W trakcie realizacji praw wykończeniowych zaistniała konieczność wykonania dodatkowych robót wykończeniowych, których zakres i wartość wykraczała poza kontrybucję Wynajmującego (tj. wkład finansowy Wynajmującego w wykonanie prac adaptacyjnych). Wynajmujący zastrzegł w Umowie (pkt 6.1.), że zlecenie prac wykończeniowych zostanie zlecone wybranej przez Wynajmującego firmie wykończeniowej.
Powyższe zastrzeżenie powoduje ograniczenie Zamawiającego w zakresie dysponowania wynajętą nieruchomością z powodu prawa, którym dysponuje właściciel nieruchomości. Prawo własności jest prawem wyłącznym właściciela nieruchomości. Nie ma zatem możliwości, aby Zamawiający wybrał innego wykonawcę do realizacji zakresu prac dodatkowych wykraczających poza kontrybucję wynajmującego, co wynika z ochrony praw wyłącznych właściciela nieruchomości (prawa własności).
Zamawiający nie dysponuje rozsądną alternatywą ani rozwiązaniem zastępczym w zakresie realizacji dodatkowych robót adaptacyjnych. Warunki dotyczące wyłączności wykonawcy adaptacji wynikają z jednostronnych zastrzeżeń Wynajmującego jako właściciela nieruchomości. Zamawiający nie miał wpływu na treść tego ograniczenia – warunki najmu oferowane Zamawiającemu wynikały z polityki zarządzania nieruchomością przez właściciela oraz faktu, że co do zasady prace wykończeniowe finansowane były przez Wynajmującego. Zakres rzeczowy prac został określony na podstawie rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z eksploatacji lokalu. Nie doszło również do zawężenia opisu przedmiotu zamówienia w sposób uprzywilejowujący konkretnego wykonawcę.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana warstw nawierzchniowych w strefach dylatacji palczastych estakady E-3 i mostu M-4 w ciągu drogi krajowej nr 90 przez rzekę Wisłę k. Kwidzyna
- Świadczenie usługi przeglądu instalacji, systemów i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Pl. Bartoszewskiego 1 w Gdańsku.
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne"
- "Dostawa prototypowych wysokoobrotowych układów przepływowych maszyn wirujących (turbosprężarek)"
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.