Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198775/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szpitala Uzdrowiskowego nr 1 przy ul. Armii Krajowej 6, w Ciechocinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 2836078
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.borowiec@uzdrowiskociechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:// www.platformazakupowa.pl/pn/uzdrowiskociechocinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szpitala Uzdrowiskowego nr 1 przy ul. Armii Krajowej 6, w Ciechocinku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93cc50d2-e5b7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wzrost efektywności energetycznej poprzez termomodernizację Szpitala Uzdrowiskowego nr 1 oraz zabytkowego budynku Zarządu Uzdrowiska tzw. Pałacyku Zarządu w Ciechocinku” nr RPKP.03.03.00-IZ.00-04-434/22 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko -Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP 22/04/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2439024,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót oraz ich opis w-g załącznika :
- Projektem architektoniczno budowlanym oraz technicznym pn. „Projekt wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w Szpitalu Uzdrowiskowym nr 1, znajdującego się przy ul. Armii Krajowej 6, 87-720 Ciechocinek znajdującego się na działce nr 733/4 obręb 0001 Ciechocinek, gmina Ciechocinek” opracowanego przez biuro WM -Architekci – Piotr Maćkowiak, ul. Zamojska 20A/52, 93-486 Łódź,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w Szpitalu Uzdrowiskowym nr 1, znajdującego się przy ul. Armii Krajowej 6, 87-720 Ciechocinek znajdującego się na działce nr 733/4 obręb 0001 Ciechocinek, gmina Ciechocinek” opracowanego przez biuro WM -Architekci – Piotr Maćkowiak, ul. Zamojska 20A/52, 93-486 Łódź,
- Nakładami – przedmiarem robót wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w Szpitalu Uzdrowiskowym nr 1, znajdującego się przy ul. Armii Krajowej 6, 87-720 Ciechocinek znajdującego się na działce nr 733/4 obręb 0001 Ciechocinek, gmina Ciechocinek” opracowanego przez biuro WM -Architekci – Piotr Maćkowiak, ul. Zamojska 20A/52, 93-486 Łódź,
Uwaga:
Na czas remontu Inwestor nie przewiduje zamknięcia obiektu- obiekt będzie użytkowany. Remont należy przeprowadzać sukcesywnie uzgadniając poszczególne etapy z Zamawiającym.
Podstawą do opracowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Opracowane przez w/w biura projektów Załączone nakłady-przedmiary robót opracowane przez w/w biuro projektów służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Budynek „Szpital Uzdrowiskowy nr 1” wpisany jest do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego pod nr A/1463-6 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 23.11.1964
Opis sposobu obliczenia ceny :
Cena oferty brutto jest ceną ryczałtową za wykonanie całego przedmiotu zamówienia uwzględniającą podatek VAT i musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
Podstawą do opracowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączone nakłady-przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny.
Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (jeśli tak - Wykonawca przedkłada stosowne oświadczenie). Niezłożenie oświadczenia oznaczać będzie, że złożenie oferty nie prowadzi do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1380487,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1988308,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1380487,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9562217028
7.3.3) Ulica: Drzymały 14/10
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1380487,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Dostawa samochodu osobowego - busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Miejskiej Ciechocinek
- Dostawa zestawu do zajęć przyrodniczo-outdoorowych w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Ciechocinku
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.