Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00209608/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu do przewozu osób w ramach realizacji zadań w obszarze edukacji, zdrowia i polityki społecznej- 2 postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jastrowie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fec80928-869e-4fdb-80cb-fce04b0a0e5b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu do przewozu osób w ramach realizacji zadań w obszarze edukacji, zdrowia i polityki społecznej- 2 postępowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fec80928-869e-4fdb-80cb-fce04b0a0e5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064346/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu do przewozu osób w ramach realizacji zadań w obszarze edukacji, zdrowia i polityki społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.7011.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup 1 szt. BUS-a osobowego wraz w wyposażeniem, celem zabezpieczenia potrzeb
transportowych UgiM Jastrowie, transportu dzieci GiM Jastrowie do SOSW i pozostałych placówek edukacyjnych w GiM
Jastrowiu oraz poprawę realizacji innych zadań, w tym m.in. wynikających z gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania
problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii o parametrach technicznych i wyposażeniu zgodnym ze
szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga dostawy pojazdu fabrycznie nowego z datą produkcji przypadającą nie wcześniej niż na 2024r., który
nie był użytkowany. Pojazd musi być sprawny technicznie, kompletny i gotowy do użycia.
Wymagany przez Zamawiającego podstawowy okres gwarancji i rękojmi na podwozie i zabudowę minimum 2 lata z limitem
minimum 100 000 km.
Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia
norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt
2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
lub jeżeli ten przypadek ma miejsce w trakcie realizacji umowy – w chwili zaistnienia konieczności dokonania takiej zmiany.
W przypadku zastosowania zasad wskazanych powyżej w trakcie realizacji umowy, mogą one wystąpić pod warunkiem, że
zmiany te nie będą wpływać na oferowany w ofercie przedmiot zamówienia i efekt zakreślony niniejszą SWZ. Mogą to być
także przypadki korzystne dla Zamawiającego. Obowiązkiem strony wnoszącej o takie rozwiązanie równoważne (w trakcie
realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca) wymagane jest uzasadnienie tego przypadku w formie pisemnej. Nie
mogą one jednak zmienić istotnych elementów oferty czy umowy, przykładowo: wydłużenia terminu realizacji, podwyższenia
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00193859/01 z dnia 2025-04-16
2025-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
wynagrodzenia.
Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi
nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz
udowodnienia okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów. Wykonawca, który oferuje metody, materiały,
urządzenia, systemy, technologie, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest
tę równoważność wykazać.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować
jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i
jakościowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu
zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty i rozwiązania równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych,
technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy w
składanej ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213774,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213774,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Car-Bud Konrad Karpiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121813674
7.3.3) Ulica: Ogródkowa 1/30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-067
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213774,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa trzech samochodów 9-osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu 9-osobowego, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, z możliwością przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
- Dostawę samochodu osobowego typu van
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu elektrycznego na potrzeby kontroli powietrza" w ramach projektu "Wdrażanie programu ochrony powietrza w Gminie Pałecznica"
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób dla Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego "AGRYKOLA" w Warszawie.
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 w Warszawie przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.