eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbrosławice › Budowa ulicy Parkowej w Kamieńcu



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Parkowej w Kamieńcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2

1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 666 44 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Parkowej w Kamieńcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7fa95d1-d5ee-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008302/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa ulicy Parkowej w Kamieńcu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163265/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 425000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ulicy.
Zaprojektowano nową konstrukcję jezdni ul. Parkowej wraz z połączeniem z drogą powiatową (ul. Polną). Jako, że ul. Parkowa jest drogą wewnętrzną, połączenie z ul. Polną w km 0+000,00 wykonane jest poprzez zjazd publiczny.
Aby zapewnić sprawny spływ wody opadowej z jezdni projektuje się spadek jezdni ul. Parkowej jednostronny 3% w kierunku zachodnim. Przy krawędzi jezdni projektuje się betonowe korytko ściekowe otwarte w celu zebrania wody opadowej i sprowadzenia jej w kierunku drogi powiatowej. Na istniejących zjazdach indywidualnych zostanie wymieniona nawierzchnia na nawierzchnię z kostki betonowej oraz zostanie dodane obramowanie z krawężnika betonowego najazdowego. Dla ujednolicenia zjazdów zostaną nadane im skosy wjazdowe 1:1.

Jezdnia ul. Parkowej będzie posiadała następujące parametry:
- nawierzchnia z betonowych płyt zbrojonych 100x75x12,5 cm,
- betonowe korytko ściekowe od strony zachodniej,
- pobocze z tłucznia kamiennego o spadku poprzecznym 8% od wschodniej strony jezdni,
- szerokość jezdni 6,00 m,
- spadek poprzeczny 3 % w kierunku zachodnim,
- spadek podłużny zgodnie z Rys. 3.1.

Remontowane zjazdy indywidualne będą posiadały następujące parametry:
- wymiana starej nawierzchni zjazdów na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8 cm,
- obramowanie krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm,
- pochylenie podłużne zjazdów dostosowane do istniejących warunków,
- szerokości zjazdów dostosowane do stanu istniejącego,
- wykonanie skosów 1:1.

Remontowany zjazd publiczny będzie posiadał następujące parametry:
- nawierzchnia z betonowych płyt zbrojonych 100x75x12,5 cm,
- pochylenie podłużne zjazdu 5% na długości 7,00 m, później nie więcej niż 12%,
- szerokość zjazdu dostosowana do stanu istniejącego,
- łuki poziome R=5 m.

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące roboty budowlane:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) Roboty ziemne;
c) Zabudowa elementów ulic;
d) Wykonanie konstrukcji drogi;
e) Wykonanie konstrukcji zjazdów;
f) Wykonanie konstrukcji poboczy;
g) Roboty wykończeniowe.

Na wykonawcy spoczywa obowiązek i koszty zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci w przypadku wystąpienia ewentualnej kolizji. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty.

Wykonawca zobowiązany jest (w ramach wynagrodzenia umownego) opracować, uzyskać zatwierdzenie, wprowadzić i utrzymywać w trakcie trwania robót organizację ruchu drogowego związaną z zabezpieczeniem terenu budowy. W trakcie prowadzonych robót musi zostać zapewniony stały dostęp do wszystkich posesji zlokalizowanych w okolicy przebudowywanej drogi (szczególnie służb ratunkowych). Zaleca się aby roboty prowadzone były „pod ruchem”.

Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą przyjętą do zasobu geodezyjno-kartograficznego Geodety Powiatowego w Tarnowskich Górach, a roboty prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności (uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej).

Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi.

2.4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji obejmującej dokumentację projektową uproszczoną, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiące integralną część niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603582,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Zbrosławicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6452548774

7.3.3) Ulica: ul. Oświęcimska 6

7.3.4) Miejscowość: Zbrosławice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-674

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.