eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › ,,Dostępna Szkoła" -dostosowanie szkół w Józefowie i w Majdanie Nepryskim do modelu dostępnej szkoły



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Dostępna Szkoła" -dostosowanie szkół w Józefowie i w Majdanie Nepryskim do modelu dostępnej szkoły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 37

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@ejozefow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4181b8e-ee4d-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostępna Szkoła" -dostosowanie szkół w Józefowie i w Majdanie Nepryskim do modelu dostępnej szkoły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4181b8e-ee4d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024447/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 ,,Dostępna Szkoła" -dostosowanie szkół w Józefowie i w Majdanie Nepryskim do modelu dostępnej szkoły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój ,,Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa” Działanie 4.1 Innowacje społeczne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.6.2023.RC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 834870,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część zamówienia – Wykonanie chodników, podjazdów, parkingu i zadaszenia oraz przestawienie witryny
5.3.2. Zakres prac obejmuje:
1).Dojście do obiektu: Dostosowanie placu przedwejściowego (111 1 Józefów przedmiar.pdf)- Oznakowanie miejsca postojowego dla niepełnosprawnych.
2).Dojście do obiektu: Dostosowanie placu przedwejściowego (111 1 Majdan przedmiar.pdf)- Oznakowanie miejsca postojowego dla niepełnosprawnych.
3).Dojście do obiektu: Dostosowanie wejścia głównego (111 2 Józefów przedmiar.pdf)
- Wymiana nawierzchni z kostki betonowej, - Montaż lampy przy wejściu głównym
- Przestawienie stojaka na rowery, - Dołożenie kostki
4).Dojście do obiektu: Dostosowanie wejścia głównego (111 2 Majdan przedmiar.pdf)
- Wymiana nawierzchni z kostki betonowej, - Montaż lampy przy wejściu głównym
5).Dojście do obiektu: Dostosowanie ciągów komunikacji pieszej i kołowej (111 3 Majdan przedmiar.pdf) - Dostosowanie ciągów komunikacji pieszej i kołowej
6).Wejście do budynku: Dostosowanie wejścia głównego (112 1 Józefów przedmiar.pdf)
- Montaż zadaszenia nad wejściem
7).Wejście do budynku: Dostosowanie wiatrołapu 112 2 Józefów przedmiar.pdf - Dostosowanie wiatrołapu
8).Wejście do budynku: Dostosowanie wiatrołapu (112 2 Majdan przedmiar.pdf) - Dostosowanie wiatrołapu
9).Wejście do budynku: Zapewnienie dostępności wejścia z poziomu terenu (schody wraz z pochylnią) (112 3 Majdan przedmiar.pdf) - Przebudowa schodów wejściowych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych

5.3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8 Przedmiar robót 8a
Załącznik nr 9 Dokumentacja projektowa 9a, 9b

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 136824,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część zamówienia – Wykonanie łazienek oraz klatki schodowej w Szkole podstawowej w Józefowie
5.4.1. Zakres prac obejmuje:
1).Komunikacja Pionowa: Wymiana pochwytu balustrady oraz poręczy na ścianie /wymiana okładzin schodów (115 1 Józefów klatka główna przedmiar.pdf)
2).Pomieszczenia Sanitarne: Wyznaczenie i zaprojektowanie wyposażenie pomieszczenia sanitarnego (Józefów parter WC NPS + natrysk2 przedmiar.pdf)(płytki 60X60)
3).Pomieszczenia Sanitarne: Wyznaczenie i zaprojektowanie wyposażenie pomieszczenia sanitarnego (Józefów I piętro WC NPS + chłopców przedmiar.pdf) (płytki 60X60)
4).Pomieszczenia Sanitarne: Wyznaczenie i zaprojektowanie wyposażenie pomieszczenia sanitarnego (Józefów II piętro WC NPS + chłopców przedmiar.pdf)(płytki 60X60)

5.4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8 Przedmiar robót 8b
Załącznik nr 9 Dokumentacja projektowa 9a

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 374059,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III część zamówienia - Wykonanie łazienek oraz klatki schodowej w Szkole podstawowej w Majdanie Nepryskim
5.5.1. Zakres prac obejmuje:
1).Komunikacja Pionowa: Wymiana pochwytu balustrady oraz poręczy na ścianie /wymiana okładzin schodów (115 1 Majdan klatka główna przedmiar.pdf)
2).Pomieszczenia Sanitarne: Wyznaczenie i zaprojektowanie wyposażenie pomieszczenia sanitarnego (Majdan parter WC NPS + WC chłopców przedmiar.pdf)(płytki 60x60)
3).Pomieszczenia Sanitarne: Wyznaczenie i zaprojektowanie wyposażenie pomieszczenia sanitarnego (Majdan I piętro WC NPS + WC dziewczyn przedmiar.pdf)(płytki 60x60)
4).Pomieszczenia Sanitarne: Wyznaczenie i zaprojektowanie wyposażenie pomieszczenia sanitarnego (Majdan II piętro WC NPS + dziewczyn przedmiar.pdf) (płytki 60x60)
5.5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8 Przedmiar robót 8c
Załącznik nr 9 Dokumentacja projektowa 9b

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 303177,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV część zamówienia – Wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych i malowanie na sali gimnastycznej w Józefowie oraz salach lekcyjnych oraz wyłożenie folią matową okien.
5.6.1. Zakres prac obejmuje:
1).Sale sportowe: Montaż rolet ograniczających dostęp promieni światła do pomieszczenia (117 3 Majdan przedmiar.pdf)
2).Sale sportowe: Renowacja parkietu / zmiana nawierzchni/ dostosowanie (117 1 Józefów przedmiar.pdf)
3).Sale sportowe: Poprawienie kontrastu pomiędzy płaszczyzną pionową a poziomą w pomieszczeniu pedagoga (np. poprzez zastosowanie pasów kontrastowych). (117 2 Józefów przedmiar.pdf)
4).Sale sportowe: Montaż rolet ograniczających dostęp promieni światła do pomieszczenia (117 3 Józefów przedmiar.pdf)
5).Sale rewalidacyjne, gabinety: Poprawa kontrastu pomiędzy płaszczyzną pionową a poziomą (118 1 Józefów przedmiar.pdf - poz. 2,10-2,14) oraz Sale rewalidacyjne, gabinety: Poprawa kontrastu pomiędzy płaszczyzną pionową a poziomą (118 1 Józefów przedmiar.pdf poz. 3.12-3.15,14)
6).Komunikacja pozioma, ciągi komunikacyjne: Naprawa posadzki (114 2 Józefów przedmiar.pdf)
5.6.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8 Przedmiar robót 8 d
Załącznik nr 9 Dokumentacja projektowa 9a, 9b

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 150380,66 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V część zamówienia – Malowanie pomieszczeń oraz wymiana drzwi.
5.6.1. Zakres prac obejmuje:
1).Poprawa kontrastu pomiędzy płaszczyzną pionową a poziomą ( przedmiar 118 1 Józefów bez pozycji 2,10-2,14 oraz 3.12-3.15,14)
2). Sale lekcyjne: Wymiana drzwi na szersze (116 1 Józefów przedmiar.pdf)
3). Sale rewalidacyjne, gabinety: Wykończenie ścian matowymi farbami (118 3 Józefów przedmiar.pdf)
4). Stołówka szkolna: Dostosowanie lady wydawczą do standardu MDS. (119 2 Józefów przedmiar.pdf)
5). Świetlica szkolna: Adaptacja i dostosowanie pomieszczenia (1110 1Józefów przedmiar.pdf)
6). Szatnia: Dostosowanie szatni głównej (113 3 Majdan przedmiar.pdf)
7). Komunikacja pozioma, ciągi komunikacyjne: Zapewnienie kontrastu i odpowiedniego oświetlenia (114 3 Majdan przedmiar.pdf)
8). Sale rewalidacyjne, gabinety: Poprawa kontrastu pomiędzy płaszczyzną pionową a poziomą (118 1 Majdan przedmiar.pdf)
9). Świetlica szkolna: Poprawa kontrastu między płaszczyznami (1110 3 Majdan przedmiar.pdf)
10). Komunikacja pozioma, ciągi komunikacyjne: Zapewnienie kontrastu i odpowiedniego oświetlenia (114 3 Majdan przedmiar.pdf)
5.6.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8 – Przedmiar robót 8e
Załącznik nr 9 - Dokumentacja projektowa 9a, 9b

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 63679,29 EUR

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157678,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157678,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157678,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Naklicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181770432

7.3.4) Miejscowość: Borowina

7.3.5) Kod pocztowy: 23-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157678,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wizards Sebastian Mazur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182108014

7.3.4) Miejscowość: Samsonówka 7

7.3.5) Kod pocztowy: 23-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.