Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sal lekcyjnych oraz korytarzy w SP 29 w Krakowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 29
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000709388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dembowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp29krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp29.szkolnastrona.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sal lekcyjnych oraz korytarzy w SP 29 w Krakowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b69a0d-0733-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00170307/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont sal lekcyjnych oraz korytarzy w SP29 w Krakowie w podziale na 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: SP29.26.1.2022
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP29.26.1-1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 530015,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 372660,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są następujące roboty:
1) Wymiana kaloryferów (70 sztuk),
2) wykonanie gładzi i malowanie ścian w 3 salach na parterze: sale nr 36, 37 i 44 oraz malowanie ścian w świetlicy wraz z zapleczem,
3) Postawienie ścianki działowej w świetlicy,
4) Malowanie korytarza – parter,
5) Przebicie ściany między salami nr 34 i 35,
6) Wymiana drzwi w salach lekcyjnych, bibliotece, gabinecie pedagoga, świetlicy, gabinecie logopedy (20 sztuk),
7) Parter – naprawa lub, przypadku braku możliwości naprawy, wymiana 3 drzwi - wyjścia ewakuacyjne (drzwi muszą spełniać wymogi przeciwpożarowe i otwierać się na zewnątrz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 91/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Budowa miasteczka rowerowego Rowerowe Love przy SP Nr 61, ul. Popławskiego 17, Budżet Obywatelski - edycja 2024.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 17 000 (siedemnastu tysięcy) licencji na oprogramowanie antywirusowe dla pracowników UJ.
- Dostawa odczynników chemicznych - część II
- dostawa urządzenia wysokiej precyzji do obrazowania i pomiaru wielkości oraz geometrii ziarna dla WMN - DE-dzp.272-431/25
- 92/2025 Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie i członków ich rodzin
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- "Modernizacja infrastruktury sportowej w Chodkowie-Działkach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.