Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111020/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00117819/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w Gminie Wojcieszków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 46
1.5.2.) Miejscowość: Wojcieszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-411
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 755 41 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_gminy@wojcieszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-890a37f8-b4ae-11ec-97c7-b646b0ba23df1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w Gminie Wojcieszków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-890a37f8-b4ae-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032917/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Gminie Wojcieszków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111020/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ING.271.3.2022.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5036456,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Burzec oraz budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Siedliska;Zakres robót budowlanych dla części 1 zamówienia – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Burzec oraz budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Siedliska obejmuje wykonanie m.in. następujących robót budowlanych:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Burzec:
- Wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych w bez spoinowym systemie ociepleń BSO przy zastosowaniu styropianu grub. 14 cm układanej w konstrukcji wsporczej o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,032 W/mK;
- Wykonaniu ocieplenia stropodachu – części starszej - przy zastosowaniu wełny mineralnej grub. 17 cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,037 W/mK układanej luzem na stropie;
- Wykonaniu ocieplenia stropodachu – części nowszej - przy zastosowaniu wełny mineralnej grub. 22 cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,037 W/mK układanej luzem na stropie;
- Wymiana ślusarki drzwiowej na drzwi aluminiowe z tzw. ciepłym profilem – o współczynniku przenikania U≤1,3 W/m2;
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania z nowym źródłem ciepła, w tym m.in.
- demontaż źródeł ciepła, instalacji rurowej oraz grzejników;
- montaż nowego źródła ciepła: dwóch pomp ciepła pracujących w kaskadzie razem z modułami sterowania obiegiem i buforem grzewczym o pojemności 500 dm3 (udział mocy 80%) oraz jako źródło szczytowe przyjęto kocioł na biomasę o mocy 20 kW;
- montaż instalacji centralnego ogrzewania z rur ze stali węglowej ocynkowanych o połączeniach zaprasowywanych;
- montaż grzejników płytowych i zaworów termostatycznych oraz odcinających przy każdym grzejniku;
- regulacja hydrauliczna instalacji centralnego ogrzewania;
- Odbudowa opaski brukowej;
- Wymiana istniejących opraw żarowych i świetlówkowych na oprawy energooszczędne typu LED;
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 32 kWp.
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Siedliska:
- Wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych w bez spoinowym systemie ociepleń BSO przy zastosowaniu styropianu grub. 13 cm układanej w konstrukcji wsporczej o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,032 W/mK;
- Wykonaniu ocieplenia stropodachu – części starszej - przy zastosowaniu wełny mineralnej grub. 20 cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,037 W/mK układanej luzem na stropie;
- Wykonaniu ocieplenia stropodachu – części nowszej - przy zastosowaniu wełny mineralnej grub. 23 cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,037 W/mK układanej luzem na stropie;
- Wymiana stolarki okiennej w obrębie kotłowni o współczynniku przenikania U≤0,9 W/m2;
- Wymiana ślusarki drzwiowej na drzwi aluminiowe z tzw. ciepłym profilem – o współczynniku przenikania U≤1,3 W/m2;
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania z nowym źródłem ciepła, w tym m.in.
- demontaż źródeł ciepła, instalacji rurowej oraz grzejników;
- montaż nowego źródła ciepła: dwóch pomp ciepła pracujących w kaskadzie razem z modułami sterowania obiegiem i buforem grzewczym o pojemności 500 dm3 (udział mocy 80%) oraz jako źródło szczytowe przyjęto kocioł na biomasę o mocy 20 kW;
- montaż instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych;
- montaż grzejników płytowych i zaworów termostatycznych oraz odcinających przy każdym grzejniku;
- regulacja hydrauliczna instalacji centralnego ogrzewania;
- Wymiana istniejących opraw żarowych i świetlówkowych na oprawy energooszczędne typu LED;
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 48 kWp.
Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej – projekcie budowlanym branży budowlanej i sanitarnej oraz branży elektrycznej, dla każdego z budynków szkół oraz w przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 2292604,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wola Bystrzycka oraz budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości HermanówZakres robót budowlanych dla części 2 zamówienia – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wola Bystrzycka oraz budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Hermanów obejmuje wykonanie m.in. następujących robót budowlanych:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wola Bystrzycka:
- Wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych w bez spoinowym systemie ociepleń BSO przy zastosowaniu styropianu grub. 14 cm układanej w konstrukcji wsporczej o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,032 W/mK;
- Wykonaniu ocieplenia stropodachu – części starszej - przy zastosowaniu wełny mineralnej grub. 20 cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,037 W/mK układanej luzem na stropie;
- Wykonaniu ocieplenia stropu dachu – części nowszej - przy zastosowaniu styropianu laminowanego papą grubości 15 cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,038 W/mK układanego na stropie za pomocą masy bitumicznej oraz wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej dachu z papy termozgrzewalnej;
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV - o współczynniku przenikania U≤0,9 W/m2K z wkładem szybowym typu termo o zwiększonej izolacyjności od promieniowania słonecznego i wbudowanymi w górnej ramie nawiewnikami higrosterowanymi typu EMM, EHA o wydajności 30,1 m3/h i wymiarach 402 x 27 x 45 mm;
- Wymiana ślusarki drzwiowej na drzwi aluminiowe z tzw. ciepłym profilem – o współczynniku przenikania U≤1,3 W/m2;
- Dostosowanie wejścia do budynku dla osób niepełnosprawnych;
- Odbudowa opaski brukowej;
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania z nowym źródłem ciepła, w tym m.in.
- demontaż źródeł ciepła, instalacji rurowej oraz grzejników;
- montaż nowego źródła ciepła: dwóch pomp ciepła pracujących w kaskadzie razem z modułami sterowania obiegiem i buforem grzewczym o pojemności 500 dm3 (udział mocy 80%) oraz jako źródło szczytowe przyjęto kocioł na biomasę o mocy 20 kW;
- montaż instalacji centralnego ogrzewania z rur ze stali węglowej ocynkowanych o połączeniach zaprasowywanych;
- montaż grzejników płytowych i zaworów termostatycznych oraz odcinających przy każdym grzejniku;
- regulację hydrauliczną instalacji centralnego ogrzewania;
- Wymiana istniejących opraw żarowych i świetlówkowych na oprawy energooszczędne typu LED;
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 48 kWp.
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Hermanów:
- Wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych w bez spoinowym systemie ociepleń BSO przy zastosowaniu wełny mineralnej grub. 10 cm układanej w konstrukcji wsporczej o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,037 W/mK oraz izolacji ze styropianu jako materiału izolacyjnego wykończeniowego grubości 3 cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,032 W/mK;
- Wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych wiatrołapu w bez spoinowym systemie ociepleń BSO przy zastosowaniu płyt styropianowych grub. 12 cm o współczynniku przewodzenia ciepła materiału izolacyjnego λ = 0,032 W/mK;
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV - o współczynniku przenikania U≤0,9 W/m2K z wkładem szybowym typu termo o zwiększonej izolacyjności od promieniowania słonecznego i wbudowanymi w górnej ramie nawiewnikami higrosterowanymi typu EMM, EHA o wydajności 30,1 m3/h i wymiarach 402 x 27 x 45 mm;
- Wymiana ślusarki drzwiowej na drzwi aluminiowe z tzw. ciepłym profilem – o współczynniku przenikania U≤1,3 W/m2;
- Wykonanie nowej izolacji i ocieplenie posadzek;
- Dostosowanie wejścia do budynku dla osób niepełnosprawnych;
- Odbudowa opaski brukowej od strony elewacji: wschodniej, północnej i południowej;
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania z nowym źródłem ciepła, w tym m.in.
- demontaż źródła ciepła, instalacji rurowej oraz grzejników;
- montaż nowego źródła ciepła: dwóch pomp ciepła pracujących w kaskadzie razem z modułami sterowania obiegiem i buforem grzewczym o pojemności 500 dm3;
- montaż instalacji podłogowej;
- montaż grzejników płytowych i zaworów termostatycznych oraz odcinających przy każdym grzejniku;
- regulację hydrauliczną instalacji centralnego ogrzewania.
- Wymiana istniejących opraw żarowych i świetlówkowych na oprawy energooszczędne typu LED;
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 19,20 kWp.
Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej – projekcie budowlanym branży budowlanej i sanitarnej oraz branży elektrycznej, dla każdego z budynków szkół oraz w przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 2743852,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2148500,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3313337,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2148500,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOMO Marcin Kamil Pietrzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060348541
7.3.4) Miejscowość: Gręzówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2148500,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2394800,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3591258,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2394800,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOMO Marcin Kamil Pietrzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060348541
7.3.4) Miejscowość: Gręzówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2394800,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.