eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice"Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych, symulatorów rowerów, trenażerów czasu reakcji oraz symulatora przejścia dla pieszych"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych, symulatorów rowerów, trenażerów czasu reakcji oraz symulatora przejścia dla pieszych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-770f1563-f4ad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych, symulatorów rowerów, trenażerów czasu reakcji oraz symulatora przejścia dla pieszych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-770f1563-f4ad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031531/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż 5 mobilnych miasteczek rowerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego...

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221574

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023.SD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146737,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Symulator roweru.
Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych
oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego, Działanie 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, konkurs nr POIiŚ.3.1/1/22 „Bezpieczny pieszy – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej.
Szczegółowy opis sprzętu na każdą część zamówienia, jego ilość oraz miejsce, do którego należy dostarczyć sprzęt zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia
był:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania
Zamawiającego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny
od obciążeń prawami osób trzecich;
c) kompletny wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim
oprogramowaniem oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do
pracy;
d) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane
prawem atesty i certyfikaty jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące
użytkowania w języku polskim.
Dostarczony danego rodzaju sprzęt w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od
jednego producenta. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres
30 miesięcy, maksymalny okres 60 miesięcy. Liczony od daty odbioru całkowitego, niezależnie
od długości gwarancji udzielonej przez producenta.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku,
montażu w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze
uruchomienie) oraz zapewni przeszkolenie w zakresie funkcji i obsługi zakupionego sprzętu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzania do obrotu
wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki
stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34430000-0 - Rowery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 86680,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Trenażer czasu reakcji
Zadanie
realizowane jest w ramach projektu: „Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych
oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie
Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu
multimodalnego, Działanie 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, konkurs
nr POIiŚ.3.1/1/22 „Bezpieczny pieszy – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół
w zakresie edukacji komunikacyjnej.
Szczegółowy opis sprzętu na każdą część zamówienia, jego ilość oraz miejsce, do którego
należy dostarczyć sprzęt zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do
SWZ.
Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia
był:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania
Zamawiającego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny
od obciążeń prawami osób trzecich;
c) kompletny wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim
oprogramowaniem oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do
pracy;
d) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane
prawem atesty i certyfikaty jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące
użytkowania w języku polskim.
Dostarczony danego rodzaju sprzęt w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od
jednego producenta. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres
30 miesięcy, maksymalny okres 60 miesięcy. Liczony od daty odbioru całkowitego, niezależnie
od długości gwarancji udzielonej przez producenta.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku,
montażu w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze
uruchomienie) oraz zapewni przeszkolenie w zakresie funkcji i obsługi zakupionego sprzętu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzania do obrotu
wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki
stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 15782,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Symulator przejścia dla pieszych.
Zadanie
realizowane jest w ramach projektu: „Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych
oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie
Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu
multimodalnego, Działanie 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, konkurs
nr POIiŚ.3.1/1/22 „Bezpieczny pieszy – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół
w zakresie edukacji komunikacyjnej.
Szczegółowy opis sprzętu na każdą część zamówienia, jego ilość oraz miejsce, do którego
należy dostarczyć sprzęt zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do
SWZ.
Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia
był:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania
Zamawiającego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny
od obciążeń prawami osób trzecich;
c) kompletny wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim
oprogramowaniem oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do
pracy;
d) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane
prawem atesty i certyfikaty jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące
użytkowania w języku polskim.
Dostarczony danego rodzaju sprzęt w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od
jednego producenta. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres
30 miesięcy, maksymalny okres 60 miesięcy. Liczony od daty odbioru całkowitego, niezależnie
od długości gwarancji udzielonej przez producenta.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku,
montażu w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze
uruchomienie) oraz zapewni przeszkolenie w zakresie funkcji i obsługi zakupionego sprzętu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzania do obrotu
wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki
stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 44275,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie na część 1, 2 i 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ww. ustawy, gdyż złożona oferta na
ww. części zamówienia podlega odrzuceniu.
Oferta na część 1, 2 i 3 zamówienia Wykonawcy GRU-CRU Daniel Urbaniak (GRU-CRU Daniel Urbaniak), Osiedle im. Mikołaja Kopernika 2 lokal 42, 98-300 Wieluń, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ww. ustawy - jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, tj. Wykonawca zadeklarował w ofercie na ww. części zamówienia, iż wykona zamówienia
w terminie do 90 dni roboczych od daty podpisania umowy, co jest niezgodne z pkt. 5 Specyfikacji warunków zamówienia oraz § 2 wzoru umowy, w których Zamawiający określił wymagany termin wykonania zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na część 1, 2 i 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ww. ustawy, gdyż złożona oferta na
ww. części zamówienia podlega odrzuceniu.
Oferta na część 1, 2 i 3 zamówienia Wykonawcy GRU-CRU Daniel Urbaniak (GRU-CRU Daniel Urbaniak), Osiedle im. Mikołaja Kopernika 2 lokal 42, 98-300 Wieluń, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ww. ustawy - jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, tj. Wykonawca zadeklarował w ofercie na ww. części zamówienia, iż wykona zamówienia
w terminie do 90 dni roboczych od daty podpisania umowy, co jest niezgodne z pkt. 5 Specyfikacji warunków zamówienia oraz § 2 wzoru umowy, w których Zamawiający określił wymagany termin wykonania zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na część 1, 2 i 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ww. ustawy, gdyż złożona oferta na
ww. części zamówienia podlega odrzuceniu.
Oferta na część 1, 2 i 3 zamówienia Wykonawcy GRU-CRU Daniel Urbaniak (GRU-CRU Daniel Urbaniak), Osiedle im. Mikołaja Kopernika 2 lokal 42, 98-300 Wieluń, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ww. ustawy - jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, tj. Wykonawca zadeklarował w ofercie na ww. części zamówienia, iż wykona zamówienia
w terminie do 90 dni roboczych od daty podpisania umowy, co jest niezgodne z pkt. 5 Specyfikacji warunków zamówienia oraz § 2 wzoru umowy, w których Zamawiający określił wymagany termin wykonania zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.