eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Wykonanie wiatrołapu, podział sali konferencyjnej w budynku A, zadaszenia, wyjścia z zadaszeniem w budynku B oraz wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej w części przyziemia w budynku B



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wiatrołapu, podział sali konferencyjnej w budynku A, zadaszenia, wyjścia z zadaszeniem w budynku B oraz wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej w części przyziemia w budynku B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18-20-24-654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srzakopane@zakopane.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zakopane.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wiatrołapu, podział sali konferencyjnej w budynku A, zadaszenia, wyjścia z zadaszeniem w budynku B oraz wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej w części przyziemia w budynku B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f3c7a10-2ffa-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016888/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie wiatrołapu, podział sali konferencyjnej w budynku A, zadaszenia, wyjścia z zadaszeniem w budynku B oraz wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej w części przyziemia w budynku B.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235198/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-2601-3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156389,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje wykonanie wiatrołapu wejściowego w pawilonie A dla pracowników do budynku sądowego.
Zakres prac, który należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz załączonym rysunkiem obejmuje m.in.:
• wymurowanie ścian zewnętrznych,
• ocieplenie ścian,
• montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych dwuskrzydłowych,
• tynki zewnętrzne i wewnętrzne,
• malowanie wewnętrzne,
• montaż grzejnika elektrycznego,
• montaż dodatkowej lampy sufitowej,
Wykonanie zadaszenia nad wejściem do pawilonu „B”
Zakres prac który należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz załączonym rysunkiem obejmuje m.in.:
• dostawę i montaż zadaszenia ze szkła hartowanego
Wykonanie wyjścia z zadaszeniem bocznego z pawilonu „B”
Zakres prac który należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz załączonym rysunkiem obejmuje m.in.:
• wycięcie części przeszklenia aluminiowego,
• dostawa i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych z naświetlem,
• dostawę i montaż zadaszenia ze szkła hartowanego,
• wykonanie na zewnątrz stopnia z kostki brukowej.
Wykonanie podziału Sali konferencyjnej na I piętrze w pawilonie „A”
Zakres prac który należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz załączonym rysunkiem obejmuje m.in.:
• wykonanie ścianki z płyt g-k z wygłuszeniem wełną mineralną,
• malowanie ścianki oraz pomieszczeń.
Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej i oświetleniowej w pomieszczeniach po kuchni, zapleczu i sali konsumpcyjnej w pawilonie „B”
Zakres prac który należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną.
Ilości robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189954,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189954,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189954,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM INWEST Rafał Golonka Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361716723

7.3.3) Ulica: Droga na Antałówkę 14

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189954,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.