eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Dębińska › Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na ternie Gminy Dębno



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na ternie Gminy Dębno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 240

1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 014 6658 714

1.5.8.) Numer faksu: 014 6658 722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na ternie Gminy Dębno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a6372a-2690-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002864/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2020 na terenie gminy Dębno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RWI.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 181852,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Utrzymanie dróg w miejscowości Łysa Góra i Jaworsko
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 47509,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Utrzymanie dróg w miejscowości Sufczyn
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 18734,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Utrzymanie dróg w miejscowości Dębno i Jastew
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 27667,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Utrzymanie dróg w miejscowości Biadoliny Szlacheckie i Maszkienice
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 23500,46 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Utrzymanie dróg w miejscowości Niedźwiedza i Łoniowa
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 44097,22 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Utrzymanie dróg w miejscowości Doły i Porąbka Uszewska
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2020/2021 poprzez wykonanie usługi odśnieżania i likwidacji gołoledzi zarówno w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich maszyn, narzędzi oraz osób w celu należytego wykonania usługi. Przy wykonaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługu, który ma zamontowaną gumowa nakładkę zapobiegająca niszczeniu progów. Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg na cały sezon zimowy oraz jego składowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem następujących standardów:
a) Jezdnia musi być odśnieżona na całej szerokości,
b) W miejscach występowania zasp musi być odśnieżony, co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek,
c) Na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych należy posypać nawierzchnię środkami zgodnymi z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
d) Po ustaniu opadów:
− Luźny śnieg może zalegać do 4 godzin
− Błoto pośniegowe może występować do 6 godzin
− Może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruchu
− Gołoledź lub gołoledź pośniegową należy zlikwidować w czasie do 5 godzin od jej wystąpienia.
5. Nadmiar śniegu Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez osoby wymienione w ust. 7 lit.a i c.
6. Wykonawca ma obowiązek usunąć niezwłocznie po zakończeniu sezonu zimowego pozostały na drogach materiał użyty do usuwania gołoledzi do 14 dni od zakończenia okresu odśnieżania.
7. Przedmiot zamówienia należy prowadzić:
a) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dębno
( dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi),
b) bez polecenia w/w osób, jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp ( dotyczy odśnieżania),
c) na polecenie Wójta lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, jeżeli występuje zjawisko gołoledzi w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach, mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, jakości wykonywanych usług.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (nie wykonanie usługi, wykonanie jej nienależycie lub w niepełnym zakresie) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przystąpienia do wykonania usługi i wykonania jej należycie bez dodatkowego wynagrodzenia.

9. W okresie wykonywania umowy obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie „Raportów dziennych”, zawierających następujące informacje:
 nazwę drogi (wg nazewnictwa wskazanego w załączniku nr 9 do SWZ),
 godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy odśnieżaniu dróg gminnych
 ilość km dróg posypanych oraz odśnieżanych.

10. Potwierdzeniem danych zawartych w „Raporcie dziennym” będzie podpis sołtysów poszczególnych miejscowości.
Szczegółowy wykaz dróg w każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 20343,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37044,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37044,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko Budowlane BRUK-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691801473

7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska 361

7.3.5) Kod pocztowy: 32-854

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37044,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14580 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko Budowlane BRUK-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691801473

7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska 361

7.3.5) Kod pocztowy: 32-854

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21114,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25488,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21114,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MARSTAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691628537

7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska 350

7.3.5) Kod pocztowy: 32-854

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21114,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21114,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko Budowlane BRUK-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691801473

7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska 361

7.3.5) Kod pocztowy: 32-854

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33804,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.O. EURO-MAT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691004647

7.3.4) Miejscowość: Łoniowa 134

7.3.5) Kod pocztowy: 32-854

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15876,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15876,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15876,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.O. EURO-MAT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691004647

7.3.4) Miejscowość: Łoniowa 134

7.3.5) Kod pocztowy: 32-854

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15876,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.