eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZelówREMONT DROGI GMINNEJ POŻDŻENICE - MAURYCÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DROGI GMINNEJ POŻDŻENICE - MAURYCÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Zelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446341000

1.5.8.) Numer faksu: 446341341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c68a4e5-3ce1-4238-bf55-ba296fb35e2a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DROGI GMINNEJ POŻDŻENICE - MAURYCÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c68a4e5-3ce1-4238-bf55-ba296fb35e2a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266651

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042719/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont drogi gminnej Pożdżenice - Mauryców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.22.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2173662,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Pożdżenice - Mauryców na długości około 927,84 mb.

Opis stanu istniejącego:

W pasie drogowym pas jezdny stanowi nawierzchnia bitumiczna, asfaltowa o gr. 2÷5cm, na podbudowie żużlowej oraz z kruszywa kamiennego ze skały wapiennej. Podłoże gruntowe o zmiennej strukturze: piaszczysto - gliniaste, grupa G2-G3. Trasa pasa dla ruchu kołowego jest uregulowana. Niweleta drogi dostosowana jest do wysokości istniejących pochyleń. Na całej długości drogi spadki poprzeczne są wyprofilowane. Nawierzchnia asfaltowa jest zniszczona poprzez wydłużony termin eksploatacji. Występują w niej liczne koleiny, nierówności i wyboje. Spływ wód opadowych jest niekontrolowany, do istniejących rowów przydrożnych oraz na teren działki drogowej. Wody opadowe powodują częste odkształcanie się nawierzchni i tworzą się zastoiny wód. Po drodze odbywa się ruch lokalny o natężeniu średnim.

Uzbrojenie:
- wodociąg,
- przyłącza energetyczne,
- napowietrzna linia energetyczna i telekomunikacyjna.

Projektowane zagospodarowanie:
A. Dane techniczno – projektowe dla drogi:
1.Całkowita długość drogi - 927,84 mb
W tym:
Odc. A – J, dł. 712,29 m
Odc. K – M2, dł. 215,55 m
2. Szerokość nawierzchni: - 5,00 m
Szerokość poboczy na całości: 1,00 m
3. Klasa drogi D – dojazdowa
4. Prędkość projektowa - 30 km/h
5. Obciążenie ruchem - KR1
6. Powierzchnia utwardzenia: 1042,00 m2
7. Spadek poprzeczny: daszkowy - 2%
8. Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy asfaltową na podbudowie z tłucznia dolomit.
B. Trasa projektowanej drogi pokrywa się z istniejącą trasą i mieści się granicach prawnych pasa drogowego.
C. Niweletę drogi dostosowano do istniejących pochyleń oraz do wysokości (rzędnej) zjazdów.

Przekroje konstrukcyjne nawierzchni:
Dla drogi dojazdowej przy założeniu obciążenia ruchem jako lekkiego /KR1/ przyjęto następujące warstwy konstrukcyjne nawierzchni:
Dla podłoża istniejącego, grupa gruntów – G2-G3:
a/ Warstwa stabilizacyjna z mieszanki c/p o Rm= 2,50 MPa, o gr.15 m, wyprodukowana w wytwórni, układana w stanie optymalnej wilgotności, zagęszczana przez wałowanie,
b/ Dolne wyrównanie istniejącego podłoża tłuczniem dolomit. o fr. 0/63 mm o gr.15 cm,
c/ Górne zaklinowanie tłucznia klińcem dolomit. o fr. 0/31,5 mm o gr. 7 cm,
d/ Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4cm,
e/ Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3 cm,

Pobocza o szerokości 1,0 m:
Obustronne utwardzone klińcem kruszywem kamiennym o całkowitej gr. 25 cm w tym:
- dolna warstwa z kruszywa z rozbiórki istn. nawierzchni kamiennej gr.15 cm,
- górna warstwa z klińca normowego dolomit. o fr. 0/31,5 mm o gr.10 cm.

Obustronne okrawężnikowanie jezdni:
odc. A – F, w Hm 0+00÷2+15 Krawężnik betonowy 15x30cm, na zjazdach zaokrąglony 15x20cm wraz ze ściekiem przykrawężnikowym o szer. 0,20m z kostki betonowej szarej. Ława betonowa beton C12/15.

Odwodnienie:
Odbywać się będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jezdni do istniejących rowów przydrożnych oraz terenów działki drogowej. Z odcinka okrawężnikowanego odprowadzenie do 2 wpustów ulicznych, ze sprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do przydrożnych rowów. Skarpy i dno tych rowów umocnić płytami betonowo - ażurowymi o wym. 0,40x60x0,08 m. Za krawężnikiem, od strony posesji zlokalizowano dren odcinający w celu przejęcia wód z powierzchni przy obiektowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1106843,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1887299,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1106843,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żwir-Trans Drogi Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971880545

7.3.3) Ulica: Władysława Zarembowicza 37/63

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-530

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty bitumiczne : Żwir - Trans Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1106843,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.