Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199750/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie wiaty garażowej na budynek garażowy oraz przebudowie budynku administracyjnego na potrzeby filii SPR SP ZOZ w Białej Podlaskiej w Parczewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 20
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pogotowiebp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowiebp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_bp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie wiaty garażowej na budynek garażowy oraz przebudowie budynku administracyjnego na potrzeby filii SPR SP ZOZ w Białej Podlaskiej w Parczewie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f32df70f-e59f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002615/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa garażu na ambulanse w Parczewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZP.3522.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 631983,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę wiaty garażowej na budynek garażowy oraz przebudowie części dachu budynku administracyjnego. Rozbudowa zostanie wykonana w konstrukcji murowanej (bloczek z betonu komórkowego z ociepleniem styropianem oraz wełna mineralną), z dachem dwuspadowym pokrytym płyta warstwową z rdzeniem poliuretanowym na konstrukcji stalowej ( kratownice). Budynek będzie wyposażony w instalacje elektryczną oraz wentylacje mechaniczną. w Budynku będzie znajdowało się jedno pomieszczenie przeznaczone do garażowania samochodu typu ambulans.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 7, 8, 14-17 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest przepis art. 255 pkt 2 ustawy z 11 września2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm., dalej jako PZP).
Zgodnie z treścią tego przepisu: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały
odrzuceniu”. Okoliczności wymienione w powołanym przepisie występują w niniejszym
postępowaniu.
W postępowaniu do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta.
Oferta „ILBUD” Władysław Ilczyna, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit
c. ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym
mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw
wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub
oświadczeń”. Zamawiający w dniu 26.05.2023 r. na podst. art. 274 ust. 2 ustawy PZP wezwał w/w
Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych w terminie do dnia 01.06.2023 r. do
godz. 11:00. Wykonawca do upływu wymaganego terminu złożył dokumenty, które wzbudziły
wątpliwości Zamawiającego. Zamawiający w Rozdziale XV SWZ wskazał warunki udziału
w postępowaniu, w tym warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej w postaci
posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 750.000,00 zł.
Wykonawca wraz z ofertą z dnia 17.05.2023 r. złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
w zw. z art. 266 ustawy PZP, w którym oświadczył, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Następnie oferent – firma „ILBUD” Władysław Ilczyna na wezwanie Zamawiającego z dnia
26.05.2023 r. do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych złożyła aneks do polisy
ubezpieczeniowej z okresem obowiązywania od dnia 27.05.2023 r. do dnia 09.10.2023 r. Z treści
aneksu wynika, iż oferent podwyższył sumę ubezpieczenia z kwoty 500.000,00 zł do kwoty
800.000,00 zł. Wskazany aneks nie obejmuje swym obowiązywaniem daty złożenia oferty.
Ponadto Zamawiający powziął wątpliwości do dokumentu złożonego przez Wykonawcę
dotyczącego wykazu wykonanych robót. Ze złożonych referencji wystawionych przez Gminę
Sosnowica można odczytać, że Wykonawca w ramach wykonanych robót dokonał przebudowy
budynku oraz innych prac wykraczających poza zakres wymagany przez Zamawiającego.
W przedstawionych referencjach wskazano tylko łączną wartość wszystkich przeprowadzonych prac,
natomiast nie wskazano jaka jest wartość prac polegających na przebudowie budynku. Zamawiający
w SWZ sprecyzował, iż wymaga wykazania przez Wykonawcę wykonania budowy lub przebudowy
budynku lub budynków o wartości co najmniej 750.000 zł.
Dodatkowo Wykonawca nie opatrzył przedstawionych referencji podpisem, zgodnie
z wymaganiami określonymi w SWZ.
W związku z powyższym Zamawiający na podst. art. 128 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp
w dniu 06.06.2023 r. wezwał w/w Wykonawcę do uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych
w terminie do dnia 12.06.2023 r. do godz. 10:00. Wykonawca do upływu wymaganego terminu - nie
złożył wymaganych dokumentów. Okoliczność ta spowodowała konieczność odrzucenia oferty na
podstawie w/w przepisu.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie ponieważ
złożona oferta podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych w projekcie "Silne rodziny w Gminie Biała Podlaska" - 2 postępowanie".
- Dostawa 1 szt. ambulansu Typu C z wyposażeniem medycznym
- Wykonanie remontu dachów płaskich w AWF Filia w Białej Podlaskiej przy ul. Akademickiej 2
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa rękawic chirurgicznych z lateksu lekko pudrowane, rękawic nitrylowych o zwiększonej grubości i odporności na przenikanie, rękawic diagnostycznych lateksowych, (...) w podziale na 24 części
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Domu Ludowego w Parceli
- Modernizacja kuchni i stołówki w Sportowej szkole Podstawowej w Supraślu - etap I
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Emilianów
- Docieplenie oraz remont elewacji i balkonów budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Żytniej 83 w Warszawie
- Budowa wewnętrznej instalacji gazu, centralnego ogrzewania, wody, kanalizacji oraz wentylacji w częściach wspólnych budynku oraz lokalach mieszkalnych położonych w Śr.Śl przy ul. Ogrody Zamkowe 15
- Termomodernizacja budynku szatni Stadionu piłkarskiego w Skołyszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.