eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Starostwa Powiatowego w Dębicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Starostwa Powiatowego w Dębicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Dębicki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660536

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Parkowa

1.4.2.) Miejscowość: Dębica

1.4.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.4.7.) Numer telefonu: 14 680 31 00

1.4.8.) Numer faksu: 14 680 31 36

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: info@powiatdebicki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdebicki.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266507

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00259917/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Dostawa komputerów, urządzeń drukujących

Po zmianie:
CZ. 3.
Dostawa obejmuje:
• zestaw komputerowy (21 szt.),
• monitor (45 szt.),
• laptop 15.6” (1 szt.),
• pakiet biurowy (22 szt.),
• drukarka laserowa monochromatyczna (szt. 1),
• drukarka atramentowa mobilna z baterią (1 szt.),
• drukarka laserowa kolorowa a3 (2 szt.),
• zasilacz awaryjny ups (8 szt.),
• niszczarka (2 szt.),
• uchwyt komputerowy do monitora (25 szt.).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
74121,95

Po zmianie:
135130,08

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.5. Łączna wartość poszczególnych części zamówienia

Przed zmianą:
127780,49

Po zmianie:
188788,62

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-11-15 11:00

Po zmianie:
2021-11-17 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-11-15 11:10

Po zmianie:
2021-11-17 11:10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.