Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00257992/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00333266/01 - Wynik z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Aktualizacja oraz serwisowanie systemów IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.2.) Oddział zamawiającego: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517145
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ujejskiego 75
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-168
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 52 3655496
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biziel.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.umk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266434
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00257992
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
1. Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w przepisach prawa, w tym w
ustawie prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 455 ustawy pzp, na zasadach określonych w tych przepisach.
2. W myśl art. 439 ust p.z.p strony określają następujące zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego
Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
3. Strony dopuszczają zmianę cen określonych w niniejszej umowie w przypadku, gdy wskaźnik cen towarów i usług
konsumpcyjnych ogłoszony przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku o zmianę umowy ulegnie zmianie, w
stosunku do wskaźnika ogłoszonego za miesiąc zawarcia umowy, o minimum 7 %. Zmiana następuję w oparciu o wniosek
złożony przez stronę wnioskującą o zmianę wynagrodzenia.
4. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie wskazujące wpływ zmiany cen na koszt wykonania zamówienia oraz powołanie
podstawy prawnej zmiany. Drugiej stronie przysługuje prawo weryfikacji wpływu inflacji na cenę materiałów i koszty
związane z realizacją zamówienia, żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących przyczyn wskazanych w uzasadnieniu
wniosku oraz ich związku z wnioskowaną zmianą cen wynikających z umowy. Ostateczny wzrost wynagrodzenia nastąpi w
oparciu o zweryfikowany wzrost cen materiałów czy kosztów związanych z realizacją zamówienia.
5. W przypadku określonym w ust. 3 i uzasadnionym w myśl postanowień ust. 4 stronie przysługuje prawo zmiany
wynagrodzenia do kwoty odpowiadającej ustalonej w procentach różnicy pomiędzy poziomem zmiany cen określonym w
ust. 3 (7 %), a wskaźnikiem cen i usług konsumpcyjnych ogłoszonym przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie
wniosku, określonej w oparciu o stawki wskazane w pierwotnej wersji umowy i szczegółowym formularzu cenowym.
6. Z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia strona może wystąpić nie wcześniej niż po 6 (słownie: sześciu) miesiącach
obowiązywania umowy.
7. Strony przewidują możliwości wprowadzania kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że będą one
wprowadzane nie częściej niż co sześć miesięcy, jeżeli wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez
GUS za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku o zmianę umowy, ulegnie zmianie o co najmniej 7 % w stosunku do
wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, w oparciu o który dokonano poprzedniej zmiany umowy. Podwyższenia
dokonuje się, w oparciu o wniosek, o którym mowa w ust. 4 i na zasadach wskazanych w tym ustępie, do kwoty
odpowiadającej ustalonej w procentach różnicy pomiędzy wzrostem poziomu zmiany cen określonym w zdaniu
poprzedzającym, a wskaźnikiem cen i usług konsumpcyjnych ogłoszonym przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie
wniosku
8. Zmiana wynagrodzenia w czasie trwania umowy z przyczyn określonych w ust. 3 i 7 może nastąpić do maksymalnej
wartości 10 % każdego ze składników wynagrodzenia określonego w szczegółowym formularzu cenowym i w pierwotnej
wersji umowy.
9. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn nastąpi nie później niż w
ciągu 30 dni od zgłoszenia przez stronę wniosku o zmianę wynagrodzenia spełniającego wymogi, o których mowa w ust. 4.
Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
1. Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w przepisach prawa, w tym w
ustawie prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 455 ustawy pzp, na zasadach określonych w tych przepisach.
2. W myśl art. 439 ust p.z.p strony określają następujące zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego
Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
3. Strony dopuszczają zmianę cen określonych w niniejszej umowie w przypadku, gdy wskaźnik cen towarów i usług
konsumpcyjnych ogłoszony przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku o zmianę umowy ulegnie zmianie, w
stosunku do wskaźnika ogłoszonego za miesiąc zawarcia umowy, o minimum 7 %. Zmiana następuję w oparciu o wniosek
złożony przez stronę wnioskującą o zmianę wynagrodzenia.
4. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie wskazujące wpływ zmiany cen na koszt wykonania zamówienia oraz powołanie
podstawy prawnej zmiany. Drugiej stronie przysługuje prawo weryfikacji wpływu inflacji na cenę materiałów i koszty
związane z realizacją zamówienia, żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących przyczyn wskazanych w uzasadnieniu
wniosku oraz ich związku z wnioskowaną zmianą cen wynikających z umowy. Ostateczny wzrost wynagrodzenia nastąpi w
oparciu o zweryfikowany wzrost cen materiałów czy kosztów związanych z realizacją zamówienia.
5. W przypadku określonym w ust. 3 i uzasadnionym w myśl postanowień ust. 4 stronie przysługuje prawo zmiany
wynagrodzenia do kwoty odpowiadającej ustalonej w procentach różnicy pomiędzy poziomem zmiany cen określonym w
ust. 3 (7 %), a wskaźnikiem cen i usług konsumpcyjnych ogłoszonym przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie
wniosku, określonej w oparciu o stawki wskazane w pierwotnej wersji umowy i szczegółowym formularzu cenowym.
6. Z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia strona może wystąpić nie wcześniej niż po 6 (słownie: sześciu) miesiącach
obowiązywania umowy.
7. Strony przewidują możliwości wprowadzania kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że będą one
wprowadzane nie częściej niż co sześć miesięcy, jeżeli wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez
GUS za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku o zmianę umowy, ulegnie zmianie o co najmniej 7 % w stosunku do
wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, w oparciu o który dokonano poprzedniej zmiany umowy. Podwyższenia
dokonuje się, w oparciu o wniosek, o którym mowa w ust. 4 i na zasadach wskazanych w tym ustępie, do kwoty
odpowiadającej ustalonej w procentach różnicy pomiędzy wzrostem poziomu zmiany cen określonym w zdaniu
poprzedzającym, a wskaźnikiem cen i usług konsumpcyjnych ogłoszonym przez GUS za miesiąc poprzedzający złożenie
wniosku
8. Zmiana wynagrodzenia w czasie trwania umowy z przyczyn określonych w ust. 3 może nastąpić do maksymalnej
wartości 10 % każdego ze składników wynagrodzenia określonego w szczegółowym formularzu cenowym i w pierwotnej
wersji umowy.
9. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn nastąpi nie później niż w
ciągu 30 dni od zgłoszenia przez stronę wniosku o zmianę wynagrodzenia spełniającego wymogi, o których mowa w ust. 4.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-10 10:00
Po zmianie:
2025-06-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-10 10:30
Po zmianie:
2025-06-11 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-09
Po zmianie:
2025-07-10
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacja dachów budynków sali gimnastycznej i łącznika III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy
- Usługa transportu, prania i czyszczenia bielizny szpitalnej dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy
- Remont łazienek w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy oraz w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu
- Odnowa nawierzchni DW Nr 551 na odc. Gzin - Unisław od km 13+311 do km 14+179 dł. 0,868 km
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli i urządzeń wyposażenia technologicznego zaplecza kuchennego zespołu gastronomicznego mieszczącego się w nowo budowanym budynku kampusu AMFN w Bydgoszczy
- ZAPROJEKTOWANIE I REALIZACJA ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU IZOLACJI PRZECIWWODNEJ POMIESZCZEŃ PODZIEMNYCH HALI SPORTOWO - WIDOWISKOWEJ ŁUCZNICZKA
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Juchnowiec Kościelny
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Płośnica
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. Budowa ścieżki historycznej "Wrzesień 1939 r. w Gminie Wyry"
- PRZEDŁUŻENIE SUBSKRYPCJI I GWARANCJI PRODUCENTA DLA URZĄDZEŃ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA TECHNICZNEGO
- Usługa nadzoru autorskiego i świadczenie opieki serwisowej dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego Amms/Infomedica Plus część administracyjna dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Usługa nadzoru autorskiego i świadczenie opieki serwisowej dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego Amms/Infomedica dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.