Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00264207/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00303686/01 - Wynik z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw do pojazdów, urządzeń i maszyn będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191474505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Równa 19/21
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-067
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 300 15 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pord@pord.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pord.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55a1a98f-579c-479f-bfc3-747d4df2b6fd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność oświatowa w zakresie egzaminów i szkoleń
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup paliw do pojazdów, urządzeń i maszyn będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a1a98f-579c-479f-bfc3-747d4df2b6fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047200/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywny zakup paliw do pojazdów, urządzeń i maszyn będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 880247,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21a) benzyna bezołowiowa Pb95 (zgodnie z obowiązującą normą dotyczącą jakości paliw) – orientacyjna ilość Pb95 – 45 201 litrów
b) olej napędowy ON odpowiednio stosowany również w okresie zimowym (zgodnie z obowiązującą normą dotyczącą jakości paliw) – orientacyjna ilość ON 48 158 litrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 500335,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku Oddział w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10a.a) benzyna bezołowiowa Pb95 (zgodnie z obowiązującą normą dotyczącą jakości paliw) – orientacyjna ilość Pb95 – 27 527 litrów
b) olej napędowy ON odpowiednio stosowany również w okresie zimowym (zgodnie z obowiązującą normą dotyczącą jakości paliw) – orientacyjna ilość ON – 154 litry
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 140668,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku Oddział w Chojnicach, ul. Gdańska 110e.a) benzyna bezołowiowa Pb95 (zgodnie z obowiązującą normą dotyczącą jakości paliw) – orientacyjna ilość Pb95 – 16 910 litrów
b) olej napędowy ON odpowiednio stosowany również w okresie zimowym (zgodnie z obowiązującą normą dotyczącą jakości paliw) – orientacyjna ilość ON – 77 litrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 89785,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV - Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorzew Pszczółkach, ul. Żuławska 5 (zwany dalej ODTJ w Pszczółkach).
a) benzyna bezołowiowa Pb95 (zgodnie z obowiązującą normą dotyczącą jakości paliw) – orientacyjna ilość Pb95 – 7 144 litrów
b) olej napędowy ON odpowiednio stosowany również w okresie zimowym (zgodnie z obowiązującą normą dotyczącą jakości paliw) – orientacyjna ilość ON –
20 898 litrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 149458,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 6 ustawy Pzp w związku z art. 284 ust. 2 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
uzasadnienie faktyczne: Zamawiający nie udzielił w terminie wyjaśnień treści SWZ na wniosek Wykonawcy i nie przedłużył terminu składania ofert. W związku z powyższym nie byłby w stanie zapewnić zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zgodnie
z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555211,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55211,46 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 6 ustawy Pzp w związku z art. 284 ust. 2 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
uzasadnienie faktyczne: Zamawiający nie udzielił w terminie wyjaśnień treści SWZ na wniosek Wykonawcy i nie przedłużył terminu składania ofert. W związku z powyższym nie byłby w stanie zapewnić zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zgodnie
z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153095,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153095,95 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 6 ustawy Pzp w związku z art. 284 ust. 2 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
uzasadnienie faktyczne: Zamawiający nie udzielił w terminie wyjaśnień treści SWZ na wniosek Wykonawcy i nie przedłużył terminu składania ofert. W związku z powyższym nie byłby w stanie zapewnić zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zgodnie
z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153095,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153095,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 6 ustawy Pzp w związku z art. 284 ust. 2 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
uzasadnienie faktyczne: Zamawiający nie udzielił w terminie wyjaśnień treści SWZ na wniosek Wykonawcy i nie przedłużył terminu składania ofert. W związku z powyższym nie byłby w stanie zapewnić zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zgodnie
z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa implantów piersi
- Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- "Adaptację pomieszczeń oraz dostosowanie budynku Internatu przy ul. Kartuskiej 249 z przeznaczeniem na biura Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - II etap
- Usługa przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla pacjentów szpitala oraz produkcji i dostawie posiłków profilaktycznych dla pracowników szpitala - catering
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa i materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Zabierzów oraz samochodów pożarniczych i sprzętu ratowniczego
- ZZP.260.1.33.2025 - Zakup paliw płynnych na stacjach paliw na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. (II postępowanie)
- Dostawa paliw dla Gminy Miejskiej Kraków - Urzędu Miasta Krakowa w latach 2026-2029
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne ZWiUK EKOWOD sp. z o.o. w Namysłowie
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla taboru samochodowego Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
- Sukcesywna dostawa 120000 litrów oleju napędowego (tankowanie do zbiornika stacjonarnego) na potrzeby Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.