eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłowice › Budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Chełmo



Ogłoszenie z dnia 2024-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Chełmo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MASŁOWICE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648103

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Masłowice 4

1.4.2.) Miejscowość: Masłowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-515

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@maslowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266245

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00105826

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Chełmo” w formule "Zaprojektuj i Wybuduj”. Planowana inwestycja będzie polegała na budowie i przebudowie kanalizacji w miejscowości Chełmo o długości ok. 3,0 km wraz z możliwością przyłączy.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie: sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i przepompowniami ścieków w miejscowości Chełmo. Przedmiot zamówienia realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze (techniczne) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD(2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności: budowę i przebudowę kanalizacji w miejscowości Chełmo. Na ogólny zakres robót budowlanych składa się:
- sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 200 o długości szacunkowej 440 m,
- sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 250 o długości szacunkowej 2350,0 m,
- sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 315 o długości szacunkowej 263,0 m,
- sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 315 o długości szacunkowej 970,0 m
- przykanaliki PVC-U fi 160 o długości szacunkowej 93,0 m,
- sieć kanalizacji ciśnieniowej PE o długości szacunkowej 1300,0 m,
- pompownia ścieków (tłocznie) – 2 szt.
- studnie betonowe fi 1000 – 108 szt.
- studnie rozprężne fi 1500 – 2 szt.
- trójniki – 29 szt.
Budowa kanalizacji sanitarnej obejmie wszystkie nieruchomości zabudowane, do których zostaną wybudowane przykanaliki zakończone w granicy z działkami prywatnymi.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej i dokumentacji geotechnicznej;
6) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną
7) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni komunikacyjnych i elementów pasa drogowego na trasie wykonywanych robót
8) projekt stałej organizacji ruchu
9) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ
10) pełnienie stałego nadzoru autorskiego projektanta
11) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych (o ile będą wymagane)
12) Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.
13) Uzyskanie nowej decyzji pozwolenia wodnoprawnego (o ile będzie wymagana)
14) Opłaty za nadzory obce, badania, energię elektryczną, wodę itp.
15) Uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”)
- Załącznik Nr 1 do SWZ oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ

Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Chełmo” w formule "Zaprojektuj i Wybuduj” . Planowana inwestycja będzie polegała na budowie i przebudowie kanalizacji w miejscowości Chełmo o długości ok. 3,0 km wraz z możliwością przyłączy.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie: sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i przepompowniami ścieków w miejscowości Chełmo. Przedmiot zamówienia realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmuje:
4.2.1 Zakres podstawowy:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze (techniczne) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD(2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności: budowę i przebudowę kanalizacji w miejscowości Chełmo. Na ogólny zakres robót budowlanych składa się:
- sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 200 o długości szacunkowej 2355,50 m;
- sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 250 o długości szacunkowej 431,1 m;
- sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 315 o długości szacunkowej 1147,60 m;
- sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 400 o długości szacunkowej 83,80 m;
- przykanaliki PVC-U fi 160 o długości szacunkowej 50,0 m – 41 szt.
- sieć kanalizacji ciśnieniowej PE o długości szacunkowej 410,0 m,
- pompownia ścieków (tłocznie) - 1 szt.
Długość kanału grawitacyjnego wynosi ok 2 990,00 mb, a kanału tłocznego ok 410,0 mb.
Budowa kanalizacji sanitarnej obejmie wszystkie nieruchomości zabudowane, do których zostaną wybudowane przykanaliki zakończone w granicy z działkami prywatnymi.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej i dokumentacji geotechnicznej;
6) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną
7) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni komunikacyjnych i elementów pasa drogowego na trasie wykonywanych robót
8) projekt stałej organizacji ruchu
9) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ
10) pełnienie stałego nadzoru autorskiego projektanta
11) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych (o ile będą wymagane)
12) Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.
13) Uzyskanie nowej decyzji pozwolenia wodnoprawnego (o ile będzie wymagana)
14) Opłaty za nadzory obce, badania, energię elektryczną, wodę itp.
15) Uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w imieniu zamawiającego. (jeżeli dotyczy)
4.2.2. Prawo opcji:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze (techniczne) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD(2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności: budowę i przebudowę kanalizacji w miejscowości Chełmo. Na ogólny zakres robót budowlanych składa się:
- sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 200 o długości szacunkowej 833,40 m;
- przykanaliki PVC-U fi 160 o długości szacunkowej 50,0 m – 41 szt.
- sieć kanalizacji ciśnieniowej PE o długości szacunkowej 816,0 m,
- pompownia ścieków (tłocznie) - 1 szt.
Długość kanału grawitacyjnego wynosi ok 840,0 mb, a kanału tłocznego ok 816,0 mb.
Budowa kanalizacji sanitarnej obejmie wszystkie nieruchomości zabudowane, do których zostaną wybudowane przykanaliki zakończone w granicy z działkami prywatnymi.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej i dokumentacji geotechnicznej;
6) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną
7) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni komunikacyjnych i elementów pasa drogowego na trasie wykonywanych robót
8) projekt stałej organizacji ruchu
9) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ
10) pełnienie stałego nadzoru autorskiego projektanta
11) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych (o ile będą wymagane)
12) Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.
13) Uzyskanie nowej decyzji pozwolenia wodnoprawnego (o ile będzie wymagana)
14) Opłaty za nadzory obce, badania, energię elektryczną, wodę itp.
15) Uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w imieniu zamawiającego. (jeżeli dotyczy)

4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”)
- Załącznik Nr 1 do SWZ oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość do skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy zapewni (w okresie, w którym może skorzystać z prawa opcji) źródła finansowania inwestycji polegającej na wykonaniu prac:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym –(zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze (techniczne) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD(2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności: budowę i przebudowę kanalizacji w miejscowości Chełmo. Na ogólny zakres robót budowlanych składa się:
- sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 200 o długości szacunkowej 833,40 m;
- przykanaliki PVC-U fi 160 o długości szacunkowej 50,0 m – 41 szt.
- sieć kanalizacji ciśnieniowej PE o długości szacunkowej 816,0 m,
- pompownia ścieków (tłocznie) - 1 szt.
Długość kanału grawitacyjnego wynosi ok 840,0 mb, a kanału tłocznego ok 816,0 mb.
Budowa kanalizacji sanitarnej obejmie wszystkie nieruchomości zabudowane, do których zostaną wybudowane przykanaliki zakończone w granicy z działkami prywatnymi.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej i dokumentacji geotechnicznej;
6) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną
7) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni komunikacyjnych i elementów pasa drogowego na trasie wykonywanych robót
8) projekt stałej organizacji ruchu
9) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ
10) pełnienie stałego nadzoru autorskiego projektanta
11) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych (o ile będą wymagane)
12) Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.
W związku z ograniczona liczbą znaków pozostałe zapisy sa zawarte w Rozdziale 4 pkt. 4.2.2

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-04-03 10:00

Po zmianie:
2024-04-09 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
14.1. Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

Po zmianie:
14.1. Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b039f9de-cb22-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-04-03 10:30

Po zmianie:
2024-04-09 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-05-02

Po zmianie:
2024-05-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.