eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa"Rewitalizacja zieleni w centrum Bobowej"



Og³oszenie z dnia 2024-03-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rewitalizacja zieleni w centrum Bobowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bobowa (woj. Ma³opolskie, powiat gorlicki)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892050

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bobowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bobowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja zieleni w centrum Bobowej”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3616721-edba-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00266211

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00045450/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Rewitalizacja zieleni w centrum Bobowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908995

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.2 Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/893656
1.3 W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami,
w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i
formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ korespondencjê drog± mailow±.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
1.4 Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
1.5 Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
1.6 Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1.7 sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
a. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
b. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
c. w³±czona obs³uga JavaScript,
d. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
e. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
f. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, oraz w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „Pzp”,Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Bobowa z siedzib± ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa;
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoj± siedzibê w Urzêdzie Miejskim w Bobowej, ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa, e-mail:
dariusz.bobowa@gmail.com.
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rewitalizacja zieleni w centrum Bobowej” prowadzonym w trybie podstawowym bez
przeprowadzenia negocjacji;
4. odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 19 oraz art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
6. obowi±zek podania przez Pana/Pani± danych osobowych bezpo¶rednio Pana/Pani± dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. posiada Pan/Pani:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pana/Pani dotycz±cych;
b. w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 75 Pzp mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem
wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o
udzielenie zamówienia.
c. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych-z zastrze¿eniem przepisów art. 19 ust. 2 Pzp
oraz art. 76 Pzp;
d. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przepisu art. 19 ust. 3 Pzp oraz art. 74 ust. 3 Pzp;
e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki2, Warszawa), gdy uznaj± Pan/Pani, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIiGK.271.2.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji obejmuje zagospodarowanie terenu zieleni± w Bobowej na 3 obszarach, tj. na rynku g³ównym, na terenie przy przychodni zdrowia oraz w rejonie ko¶cio³a na dzia³kach gminnych, w tym:
1) renowacja istniej±cej fontanny z Zosi± koronczark±
2) renowacja placu ko³o przychodni i rozkrêcenie gara¿u wraz z os³oniêciem istniej±cego murku
3) u³o¿enie geokraty przy przychodni i Ko¶ciele
4) renowacja istniej±cych elementów ma³ej architektury (lampy, kosze na ¶mieci, ³awki)
5) kolorowe rabaty z krzewami ozdobnymi i kolorowymi bylinami

W zakresie prac i wyceny nale¿y uj±æ roczn± pielêgnacjê ro¶lin, krzewów i drzew.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w
tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów -
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie
mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³
4) zdolno¶ci technicznej i zawodowej
1) zdolno¶æ techniczna:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej 1-± robotê budowlan± polegaj±c± na
zagospodarowaniu terenów zieleni o warto¶ci co najmniej 400 000,00 z³ brutto
2) zdolno¶æ zawodowa:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje:
a) minimum – 1 osoba, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci
konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie
wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, maj±c± pe³niæ funkcjê kierownika budowy. W/w osoba winna posiadaæ aktualny wpis
na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa,
b) minimum – 1 osoba posiadaj±ca wykszta³cenie ogrodnicze lub pokrewne, z co najmniej 3 letnim do¶wiadczeniem w
kierowaniu pracami przy realizacji obiektów o charakterze zieleñca (park, skwer, ogród).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale IX SWZ.
2) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj±
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy. W
przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
3) o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w przypadku przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e
powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - za³±cznik nr 4
do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale IX SWZ.
2) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y
wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
wstanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy – wykaz robót budowlanych za³±cznik nr 7 do SWZ
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykaz osób za³±cznik nr 6 do
SWZ
4) Dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 7 000 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100)
1. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania z ofert±.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w
Grybowie nr 02 8797 1013 0010 0100 0202 0006
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data
wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
4.Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu.
5.Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ
wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w Rozdz. IX pkt 2, natomiast spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z czê¶ci± IX ust.1 SWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 sk³ada
ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o którym mowa w ust. 6 pkt 6.2 lit. a) – sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego
z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w ust. 6 pkt 1 , przy czym dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w
ust. 6 pkt 1 lit. a i b sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i
na zasadach opisanych w czê¶ci V. ust. 1.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zaliczka 5%.
Informacja na temat zaliczek opisana w za³±czniku nr 8 do SWZ pn. wzór umowy

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera za³±cznik nr 8 do SWZ pn. wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-15 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908995

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 08:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.