eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiDOCIEPLENIE BUDYNKU WARSZTATÓW SZKOLNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH I PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH NR 3 PRZY UL. BRONIEWSKIEGO 16 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOCIEPLENIE BUDYNKU WARSZTATÓW SZKOLNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH I PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH NR 3 PRZY UL. BRONIEWSKIEGO 16 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOCIEPLENIE BUDYNKU WARSZTATÓW SZKOLNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH I PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH NR 3 PRZY UL. BRONIEWSKIEGO 16 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cef635b-1f5b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001274/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Docieplenie warsztatów przy ul. Broniewskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192686/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1345255,6348 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ROBOTY BUDOWLANE OBEJMUJACE REMONT, TERMOMODERNIZACJĘ ELEWACJI I STROPODACHU WRAZ Z ROZBIÓRKĄ FRAGMENTU BUDYNKU WARSZTATÓW SZKOLNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH I PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH NR 3 PRZY UL. BRONIEWSKIEGO 16 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
ROBOTY BUDOWLANE:
Rozbiórki, zszywanie pęknięć ścian, zamurowania, ścianka z luksferów, Izolacja ścian fundamentowych, opaska odwodniająca budynek wraz ze schodami , ocieplenie dachu, wymiana obróbek blacharskich, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie elewacji, dostawa i montaż budek lęgowych dla ptaków.
ROBOTY ELEKTRYCZNE
Instalacja odgromowa, pomiary, oświetlenie zewnętrzne, linia kablowa - zasilenie garażu, instalacje elektryczne wentylacji, instalacje elektryczne
INSTALACJE SANITARNE - WENTYLACJA
Przewody, wentylatory, klapy zwrotne, tłumiki, kratki, przepustnice, roboty uzupełniające
Dodatkowe wymagania dla zadania:
1) W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych.
2) Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją.
3) Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny,
4) Zapewnienia pełnienia nadzoru ornitologicznego, na koszt własny,
5) Przeprowadzenia niezbędnych badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.
6) Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.
7) Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonawca zapewni organizację pracy i wykonania robót, która umożliwi korzystanie z budynku z jak najmniejszymi utrudnieniami, w szczególności godziny wykonywania robót uciążliwych należy, przed ich podjęciem, uzgodnić z zarządcą budynku.
8) Przeprowadzenie wizji stanu technicznego pomieszczeń znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej.
9) Wykonawca w czasie trwania rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie protokół z przeglądu dostarczy Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia i czas naprawy nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do Zamawiającego.
10) Na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej rękojmi Wykonawca, na własny koszt dokona przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym Zamawiającego. Po jego zakończeniu Wykonawca niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu protokół z przeglądu.
Sporządzenie tablicy informacyjnej wskazanej w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 07.05.2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U.2021.953 z dnia 2021.05.25) i umieszczenie jej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1747085,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2489728,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1747085,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energo-Bud Przemysław Trafalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100974199

7.3.3) Ulica: Oleszcze 46

7.3.4) Miejscowość: Dobrzelin

7.3.5) Kod pocztowy: 99-319

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wentylacje, instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1747085,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.