eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko"Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Lubsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970779943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 27

1.5.2.) Miejscowość: Lubsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 4574111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dps.lubsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_lubsko/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da2dece0-2e74-49bb-8e04-bbb5295feb2b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działąlnośc na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2024.1283 t.j.)

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da2dece0-2e74-49bb-8e04-bbb5295feb2b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082359/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku bramnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Cel szczegółowy EFS+.CP4.K.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235683

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS-L-DG.350.11.289.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu jego użytkowania”.
Celem realizacji zadania jest przeprowadzenie prac remontowo adaptacyjnych dla możliwości zorganizowania opieki wytchnieniowej – cztery pokoje dwuosobowe z węzłem sanitarno-higienicznymi i pokój z aneksem kuchennym oraz z przynależnymi korytarzykami. Powyższe działania umożliwią wsparcie rozwoju usług opiekuńczych dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu zamieszkałych w Powiecie Żarskim w zastępstwie za opiekuna faktycznego. Zadanie uzyskało dofinansowanie z Funduszy Europejskich dla Lubuskiego 2021-2027, jakim jest „Cel szczegółowy EFS+.CP4.K- Zwiększanie równego i szybkiego dostępu do dobrej jakości, trwałych i przystępnych cenowo usług, w tym usług, które wspierają dostęp do mieszkań oraz opieki skoncentrowanej na osobie, w tym opieki zdrowotnej; modernizacja systemów ochrony socjalnej, w tym wspieranie dostępu do ochrony socjalnej, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i grup w niekorzystnej sytuacji; poprawa dostępności, w tym dla osób z niepełnosprawnościami, skuteczności i odporności systemów ochrony zdrowia i usług opieki długoterminowej”
2. Ze względu na realizację powyższego projektu niezbędne będzie przeniesienie pomieszczeń biurowych na I piętro oraz wykonanie odrębnego wyjścia bezpośrednio na zewnątrz
z mieszkania dla mieszkańców DPS zlokalizowanym na parterze budynku bramnego. Dodatkowo wydziela się pokój mieszkalny z aneksem kuchennym i łazienką.
3. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych w rozbiciu na trzy zadania:
1) Zadanie nr 1 - remont
a) Pomieszczeń na potrzeby opieki wytchnieniowej (pokoje, pomieszczenia sanitarno-higieniczne, pomieszczenie socjalne, korytarze przynależne),

2) Zadanie nr 2 – modernizacja
a) Pomieszczeń administracyjnych na parterze dla obsługi opieki wytchnieniowej,
b) Mieszkanie dla pensjonariuszy DPS na parterze –pom.1/01-1/03
c) Pomieszczeń socjalno-administracyjnych na piętrze ,
d) Pomieszczenia mieszkalnego na piętrze (pokój z aneksem kuchennym i łazienką),
e) Klatka schodowa północna z holem,
f) Klatka schodowa południowa z portiernią.

3) Zadanie nr 3 – elementy zewnętrzne
a) Budowa instalacji wodociągowej zewnętrznej
b) Przebudowa istniejącej nawierzchni z kostki betonowej w obrębie wejścia do mieszkania - pom.1/01-1/03

4. Opis zamówienia stanowi:
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -załącznik nr 5 do SWZ,
- dokumentacja techniczna - załącznik nr 6 do SWZ składająca się z:
a) Dokumentacja projektowa
b) Pozwolenie na budowę nr 516/2024 z dnia 31.12.2024r.
c) Decyzji LWKZ nr ZN.5142.98.2024[mLub]-6 z 24.12.2024r.-
d) Program prac (dot. okien) z załącznikiem
e) Decyzji LWKZ nr ZN.5142.40.2025[mLub]-2 z 16.05.2025r.-
f) Postanowienie NR 193/2024 z dnia 20.11.2024r. LKWPSP
g) Badania konserwatorskie – wytyczne
- Wzór umowy – załącznik nr 4 do SWZ
- przedmiary robót stanowiące element pomocniczy do oferty - załącznik nr 7 do SWZ
Załączone przedmiary robót służą jedynie celom informacyjnym/poglądowym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót, większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Zgodnie z art. 97 ust. 8 ustawy P.z.p, wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, co wyraźnie Zamawiający wskazał w treści SWZ w rozdziale XVI, ust. 4.
W związku z brakiem skutecznego wniesienia wadium przed terminem składania ofert, oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.