Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00245589/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
- 2025/BZP 00260713/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
- 2025/BZP 00310953/01 - Wynik z dnia 2025-07-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO
IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Poznańska 97
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalino.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266158
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00245589
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
A. Zakres ochrony obejmuje:
1. Zabezpieczenie i ochronę mienia Zleceniodawcy znajdującego się na jego
nieruchomości w Inowrocławiu, przy ul. Poznańskiej 97, przed kradzieżą, aktami
przemocy, włamaniem i zniszczeniem, zgodnie z ustalonym planem ochrony,
stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
2. Ochrona osób przebywających w Szpitalu Wielospecjalistycznym w Inowrocławiu
tj. pracowników, pacjentów i osób odwiedzających chorych,
3. Czynności powyższe wykonywane będą codziennie w następującym systemie:
Przez wszystkie dni w roku za pomocą czterech pracowników ochrony na każdej
zmianie, z czego:
a)1 pracownik dyżur całodobowo w Izbie Przyjęć/Szpitalnym Oddziale Ratunkowym,
b)1 pracownik dyżur całodobowo na wysokim parterze Szpitala wraz z obchodem zewnętrznym terenu i obchodem wewnętrznym w całym budynku Szpitala,
c)1 pracownik całodobowo w Portierni Centralnej,
d)1 pracownik od 06.00-21.00 wejście główne budynku Szpitala.
4. Konwój osób i mienia (konwój wartości pieniężnych) Zamawiającego w drodze do
i z wskazanego przez Zamawiającego banku, wykonywać będą w asyście
pracownika Zamawiającego, raz w miesiącu w terminie każdorazowo wskazanym
przez Zamawiającego, przy użyciu odpowiedniego, wymaganego przepisami
pojazdu.
1) Konwój odbywa się samochodem Wykonawcy
2) Siedziba banku Zamawiającego nie przekracza 3 km od siedziby Szpitala
5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć w okresie zimowym, w godzinach
nocnych drogi komunikacyjne na terenie zewnętrznym szpitala, a w szczególności
przy wejściu do SOR i przy wejściu głównym poprzez usuwanie i łagodzenie
skutków zimowych warunków atmosferycznych. Środki zabezpieczające tj. piasek i
chlorek wapnia zapewnia Zamawiający.
6. Szczegółowy zakres ochrony określa Plan Ochrony oraz Instrukcja Zabezpieczenia Dróg stanowiące Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
B. Informacje dodatkowe:
1. Po zawarciu umowy, Zamawiający przeszkoli bezpłatnie pracowników
Wykonawcy w zakresie BHP i P.poż. oraz zapozna ich z topografią Szpitala.
2. Zamawiający będzie wyrywkowo dokonywał kontroli pracy pracowników
ochrony.
3. Zamawiający wymaga aby na każdej zmianie pełniła służbę przynajmniej jedna
osoba posiadająca licencję pierwszego stopnia.
4. W celu realizacji usługi Zamawiający umożliwi wykonawcy usługi:
a) korzystanie z pomieszczenia socjalnego o pow. 10,10 m² na warunkach określonych w odrębnej umowie, której wzór stanowi załącznik Nr 9. Koszty wynajmu zawarte są w Zał. Nr 5 do SWZ.
b) Zamawiający informuje, iż Patrol Interwencyjny powinien podjeżdżać w ciągu 15 do 30 minut, w składzie standardowym ogólnie przyjętym przez Wykonawcę, w ilości min. 2 osoby.
c) Zamawiający wymaga , aby osoby zatrudniane przez Wykonawcę wykonywały pracę na podstawie stosunku pracy (umowa o pracę). Formy zatrudnienia wskazane przez Wykonawcę w ofercie obowiązywać będą przez cały czas trwania umowy, chyba że konieczność zmiany formy zatrudnienia wynikać będzie ze zmian w przepisach prawa.
d) Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę w niepełnym wymiarze etatu.
e) W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę pracownika na zasadach umowy o pracę dodatkowe godziny pracy pracownika ochrony powyżej pełnego etatu będą nadgodzinami. Niezgodne z prawem jest łączenie stosunku pracy z umową cywilną prawną w odniesieniu do jednego pracownika wykonującego te same czynności.
f) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.
g) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
h) Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 29.05.2025r. godz. 11:00
i) Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 254 lub (52) 35 45 277
k) Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika
Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, miejsce – Dział Techniczny
l) W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez
Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu.
m) Wykonawca każdego ostatniego dnia miesiąca, w którym świadczył usługę
przedstawi Zamawiającemu fakturę potwierdzającą realizację usługi. Zapłata nastąpi w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury na konto bankowe Wykonawcy.
n) Wspólny Słownik zamówień CPV 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
o) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8,9 i 10.
Po zmianie:
A. Zakres ochrony obejmuje:
1. Zabezpieczenie i ochronę mienia Zleceniodawcy znajdującego się na jego
nieruchomości w Inowrocławiu, przy ul. Poznańskiej 97, przed kradzieżą, aktami
przemocy, włamaniem i zniszczeniem, zgodnie z ustalonym planem ochrony,
stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
2. Ochrona osób przebywających w Szpitalu Wielospecjalistycznym w Inowrocławiu
tj. pracowników, pacjentów i osób odwiedzających chorych,
3. Czynności powyższe wykonywane będą codziennie w następującym systemie:
Przez wszystkie dni w roku za pomocą czterech pracowników ochrony na każdej
zmianie, z czego:
a)1 pracownik dyżur całodobowo w Izbie Przyjęć/Szpitalnym Oddziale Ratunkowym,
b)1 pracownik dyżur całodobowo na wysokim parterze Szpitala wraz z obchodem zewnętrznym terenu i obchodem wewnętrznym w całym budynku Szpitala,
c)1 pracownik całodobowo w Portierni Centralnej,
d)1 pracownik od 06.00-21.00 wejście główne budynku Szpitala.
4. Konwój osób i mienia (konwój wartości pieniężnych) Zamawiającego w drodze do
i z wskazanego przez Zamawiającego banku, wykonywać będą w asyście
pracownika Zamawiającego, raz w miesiącu w terminie każdorazowo wskazanym
przez Zamawiającego, przy użyciu odpowiedniego, wymaganego przepisami
pojazdu.
1) Konwój odbywa się samochodem Wykonawcy
2) Siedziba banku Zamawiającego nie przekracza 3 km od siedziby Szpitala
5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć w okresie zimowym, w godzinach
nocnych drogi komunikacyjne na terenie zewnętrznym szpitala, a w szczególności
przy wejściu do SOR i przy wejściu głównym poprzez usuwanie i łagodzenie
skutków zimowych warunków atmosferycznych. Środki zabezpieczające tj. piasek i
chlorek wapnia zapewnia Zamawiający.
6. Szczegółowy zakres ochrony określa Plan Ochrony oraz Instrukcja Zabezpieczenia Dróg stanowiące Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
B. Informacje dodatkowe:
1. Po zawarciu umowy, Zamawiający przeszkoli bezpłatnie pracowników
Wykonawcy w zakresie BHP i P.poż. oraz zapozna ich z topografią Szpitala.
2. Zamawiający będzie wyrywkowo dokonywał kontroli pracy pracowników
ochrony.
3. Zamawiający wymaga aby na każdej zmianie pełniła służbę przynajmniej jedna osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony..
4. W celu realizacji usługi Zamawiający umożliwi wykonawcy usługi:
a) korzystanie z pomieszczenia socjalnego o pow. 10,10 m² na warunkach określonych w odrębnej umowie, której wzór stanowi załącznik Nr 9. Koszty wynajmu zawarte są w Zał. Nr 5 do SWZ.
b) Zamawiający informuje, iż Patrol Interwencyjny powinien podjeżdżać w ciągu 15 do 30 minut, w składzie standardowym ogólnie przyjętym przez Wykonawcę, w ilości min. 2 osoby.
c) Zamawiający wymaga , aby osoby zatrudniane przez Wykonawcę wykonywały pracę na podstawie stosunku pracy (umowa o pracę). Formy zatrudnienia wskazane przez Wykonawcę w ofercie obowiązywać będą przez cały czas trwania umowy, chyba że konieczność zmiany formy zatrudnienia wynikać będzie ze zmian w przepisach prawa.
d) Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę w niepełnym wymiarze etatu.
e) W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę pracownika na zasadach umowy o pracę dodatkowe godziny pracy pracownika ochrony powyżej pełnego etatu będą nadgodzinami. Niezgodne z prawem jest łączenie stosunku pracy z umową cywilną prawną w odniesieniu do jednego pracownika wykonującego te same czynności.
f) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.
g) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
h) Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 29.05.2025r. godz. 11:00
i) Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 254 lub (52) 35 45 277
k) Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika
Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, miejsce – Dział Techniczny
l) W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez
Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu.
m) Wykonawca każdego ostatniego dnia miesiąca, w którym świadczył usługę
przedstawi Zamawiającemu fakturę potwierdzającą realizację usługi. Zapłata nastąpi w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury na konto bankowe Wykonawcy.
n) Wspólny Słownik zamówień CPV 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
o) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8,9 i 10.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wymaganych uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada on Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
2. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada:
Aktualną Polisę ubezpieczeniową o wartości min. 900 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności,
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli przedstawi:
4.1. Wykaz osób z kierownictwa firmy bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację usługi (Załącznik Nr 4)
4.2. Dokument deklarujący ilość osób przeznaczonych do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem usługi u Zamawiającego wraz z oświadczeniem na jakich warunkach została zawarta z nimi umowa na wykonywanie określonych czynności,
4.3. Certyfikat potwierdzający, że działalność Wykonawcy objęta jest systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2015,
4.4. potwierdzenie, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi ochrony mienia i osób (w tym minimum jedną o wartości min. 900.000,00 zł)
Po zmianie:
1. Wymaganych uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada on Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
2. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada:
Aktualną Polisę ubezpieczeniową o wartości min. 900 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności,
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli przedstawi:
4.1. Wykaz osób kierownictwa i personelu firmy bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację usługi (Załącznik Nr 4)
4.2. Dokument deklarujący ilość osób przeznaczonych do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem usługi u Zamawiającego wraz z oświadczeniem na jakich warunkach została zawarta z nimi umowa na wykonywanie określonych czynności,
4.3. Certyfikat potwierdzający, że działalność Wykonawcy objęta jest systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2015,
4.4. potwierdzenie, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi ochrony mienia i osób (w tym minimum jedną o wartości min. 900.000,00 zł)
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie usług psychologicznych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej koncepcji osiedla mieszkaniowego, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę pojedynczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, z niezbędną infrastrukturą
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą zewnętrzną na dz. nr ewid. 13/62 i 13/63 oraz budową parkingu na dz. nr 13/61 w m. Potulice
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
- Remont drogi powiatowej 2559C ulica Ustronie w Janikowie
- Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Piaseczno gm. Sępólno Krajeńskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa ochrony osób i mienia Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu"
- Ochrona fizyczna osób i mienia
- Ochrona fizyczna obiektu ARP S.A. Oddział w Radomiu przy ul. Tarnobrzeskiej 9
- Świadczenie w 2026 roku usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie w budynku przy ul. Witosa 18 w Lublinie
- Ochrona mienia i osób na 2026 r. w budynku Szkoły Podstawowej nr 356 im. Ryszarda Kaczorowskiego przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie
- "Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Lesku na lata 2026 - 2028"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





