eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Juchy › Budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach wraz z dostawą podstawowego wyposażenia



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach wraz z dostawą podstawowego wyposażenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Juchy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 4

1.5.2.) Miejscowość: Stare Juchy

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: (87) 619 90 53

1.5.8.) Numer faksu: (87) 619 90 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@stare-juchy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-juchy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stare-juchy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach wraz z dostawą podstawowego wyposażenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d553908-fd64-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057146/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach oraz budowa placu do zajęć ruchowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany jest jako część projektu nr PR/1/116/2018 dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.6.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ I – budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.
2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI I obejmuje w szczególności:
1) czyszczenie terenu z zarośli i zakrzaczeń, wycinka 3 drzew,
2) likwidację ogrodzeń na granicy i w obszarze inwestycji,
3) częściową likwidację nieczynnych studni kanalizacyjnych oraz fragmentów kanalizacji,
4) niwelację terenu i wykonanie utwardzeń,
5) wykonanie ogrodzenia systemowego,
6) dostawę i montaż latarń oświetleniowych parkowych z lampami solarnymi – 2 kpl.
3. Szczegółowy zakres CZĘŚCI I zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zwanej dalej STWiOR, załącznikach nr 5.1 – 5.6 i 6 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ, traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 149102,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ II – dostawa podstawowego wyposażenia placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.
2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI II obejmuje:
1) dostawę i ustawienie ławek parkowych w liczbie 5 szt.,
2) dostawę i ustawienie kosza potrójnego na śmieci wraz z wyjmowanymi pojemnikami w liczbie 1 kpl.
3. Szczegółowy opis elementów wyposażenia objętych CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ. Wymagany okres gwarancji na dostarczone elementy wyposażenia wynosi 2 lata.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 7017,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, iż w prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na wykonanie CZĘŚCI I zamówienia, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie w CZĘŚCI I zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, iż w prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta na wykonanie CZĘŚCI II zamówienia, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie w CZĘŚCI II zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.