Ogłoszenie z dnia 2021-11-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223618/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00230292/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00234519/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa systemu monitoringu diagnostyczno-rehabilitacyjnego pacjenta na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZIELONOGÓRSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 5
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-zielonogorski.pl/zamowienia_publiczne/11/173/E2_80_9EDostawa_systemu_monitoringu_diagnostyczno-rehabilitacyjnego_pacjenta_na_potrzeby_Samodzielnego_Publicznego_Zakladu_Opieki_Zdrowotnej_w_Sulechowie__E2_80_9D/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa systemu monitoringu diagnostyczno-rehabilitacyjnego pacjenta na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7a06775-2760-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002968/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Zakup sprzetu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223618/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.273.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa systemu monitoringu diagnostyczno-rehabilitacyjnego pacjenta na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie.”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty został
w załączniku nr 3 (opis przedmiotu zamówienia) oraz 4 (wzór umowy) do SWZ.
3. Dostarczane zamawiającemu wyroby spełniać muszą ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów w polskich zakładach opieki zdrowotnej.
4. Realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SWZ .
5. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, powołano się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych.
6. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ oraz jej załącznikach, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85968,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Aparatury Medycznej Gryfmed S.C. E.Twór, T.Meger
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8570204212
7.3.3) Ulica: Akacjowa 14
7.3.4) Miejscowość: Gryfice
7.3.5) Kod pocztowy: 72-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85968,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY I BUTÓW ROBOCZYCH ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE, Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
- Bieżąca konserwacja DW nr 283 od km 4+500 na odcinku Czciradz - Lasocin w km 29+865 - 33+440 polegająca na wykonaniu warstwy z mieszanki mineralno - emulsyjnej na zimno typu SLURRY SEAL
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych.
- Sporządzenie dokumentacji projektowej na remont Ośrodka Szkoleniowo-Rekreacyjnego Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze w Niesulicach.
- Konserwacja obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD NR 1 - RDW Zielona Góra ZAD NR 2 - RDW Kożuchów ZAD NR 3 - RDW Kłodawa
- Remont i renowacja klatek schodowych w budynkach przy ul. Stary Rynek 11 oraz ul. Kościelnej 5 w Zielonej Górze (2 zadania)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do krioablacji guzów nerki wraz z użyczeniem konsoli do krioablacji
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ MEDYCZNYCH ŚRODKOW MATERIAŁOWYCH Nr sprawy: MED/146/IP/2025
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- NZ.261.28.2025 Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu wykorzystywanego w chirurgii ogólnej
- Doposażenie pracowni kosmetologii w sprzęt umożliwiający realizację programu kształcenia.
- Produkty lecznicze.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.