eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY - WESOŁA M. ST. WARSZAWY

1.3.) Oddział zamawiającego: DBFO-Wesoła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000671237

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-075

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfowesola@dbfowesola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dbfowesola.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5556a60c-cd46-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5556a60c-cd46-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086676/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa środków czystości dla placówek oświatowych Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154694

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DBFO/ZP/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223858,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 259, "Leśna Bajka", Plac Wojska Polskiego 18, 05-075 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

4.5.5.) Wartość części: 12541,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 260, ul. Trakt Brzeski 85, 05-077 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 9469,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 261 „Pod Dębami”, ul. Armii Krajowej 72, 05-075 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 13923,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 262, ul. A.P. Łaguny 3, 05-075 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 10890,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola 434 „Na Górce”, ul. 1 Praskiego Pułku 116, 05-077 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 14633,96 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 171 im. Stanisława Staszica, ul. Armii Krajowej 39, 05-075 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 16518,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej, ul. Brata Alberta 46, 05-075 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 19863,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 173 im. Górników Polskich, Trakt Brzeski 18, 05-077 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 21703,60 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 174 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki, Plac Wojska Polskiego 28, 05-075 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 23070,22 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 353 im. "Wielkich Odkrywców", ul. Cieplarniana 23, 05-077 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

4.5.5.) Wartość części: 29475,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 385 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, ul. Klimatyczna 1, 05- 077 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 24187,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Liceum ogólnokształcącego nr CLXIII, ul. Klimatyczna 1, 05-077 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

4.5.5.) Wartość części: 17319,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 23, ul. 1 Praskiego Pułku 8, 05-075 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 10262,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 1. przedmiotowego, w wyniku badania ofert obie złożone oferty zostały odrzucone z powodu niezgodności z warunkami zamówienia. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 1. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 1. zostało unieważnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 2. przedmiotowego, w wyniku badania ofert obie złożone oferty zostały odrzucone z powodu rażąco niskiej ceny oraz niezgodności z warunkami zamówienia. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 2. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 2. zostało unieważnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 3. przedmiotowego, w wyniku badania ofert obie złożone oferty zostały odrzucone z powodu niezgodności z warunkami zamówienia. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 3. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 3. zostało unieważnione.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 4. przedmiotowego, w wyniku badania jedyna złożona oferta została odrzucona z powodu niezgodności z warunkami zamówienia. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 4. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 4. zostało unieważnione.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 5. przedmiotowego, w wyniku badania ofert obie złożone oferty zostały odrzucone z powodu niezgodności z warunkami zamówienia. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty w części 5. podlegały odrzuceniu, postępowanie w części 5. zostało unieważnione.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18543,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20318,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18543,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556

7.3.4) Miejscowość: Księżak

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17154,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20318,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20318,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20318,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnus24 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384655172

7.3.3) Ulica: Białostocka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-741

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20317,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19274,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23258,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19274,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556

7.3.4) Miejscowość: Księżak

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19274,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21332,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25185,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21332,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556

7.3.4) Miejscowość: Księżak

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21332,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-19

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34817,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35732,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34817,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556

7.3.4) Miejscowość: Księżak

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34817,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25040,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25631,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25040,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556

7.3.4) Miejscowość: Księżak

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25040,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-19

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21664,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21684,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21664,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556

7.3.4) Miejscowość: Księżak

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21664,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9725,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10831,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9725,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Siwiec Wioleta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141844556

7.3.4) Miejscowość: Księżak

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9725,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.