Og³oszenie z dnia 2025-06-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00324613/01 - Wynik z dnia 2025-07-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Woli Rad³owskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rad³ów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rad³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: /014/ 678-20-44 w.30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminaradlow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Woli Rad³owskiej”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-df1bb9dd-8ff2-4ba5-a104-01a1ef815de1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00265933
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00071037/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 „Modernizacja Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Woli Rad³owskiej”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1bb9dd-8ff2-4ba5-a104-01a1ef815de13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-df1bb9dd-8ff2-4ba5-a104-01a1ef815de1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2) Ofertê, wymagane o¶wiadczenia i dokumenty, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym*.
* Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego dyrektywê 1999/93/WE, weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5) Komunikacja w postepowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
6) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadania tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8) Maksymalny rozmiar plików przes³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przes³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32)77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ z zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: glowackit@gminaradlow.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Woli Rad³owskiej”
na dzia³ce nr 143 w miejscowo¶ci Brze¼nica gmina Rad³ów. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
c) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
d) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê Informacji nt. RODO - za³±cznik nr 8 do SWZ.
e) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w lit. b powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w lit. b powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
f) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego;
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
g) W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³±czniku nr 8 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
- Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
- W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
- W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPI.271.18.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Woli Rad³owskiej”
W sk³ad zadania wchodzi nastêpuj±cy zakres robót:
Opis stanu projektowanego
Przedmiotem postêpowania jest modernizacja Sali gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym w zespole szklono-przedszkolnym zlokalizowanym w m. Wola Rad³owska na dzia³ce nr 1161/1
Zakres robót nie przewiduje rozbiórki obiektów budowlanych oraz nie obejmuje zmian w zakresie zagospodarowania dzia³ki.
Istniej±cy budynek pe³ni funkcjê szklono-przedszkoln±. Posiada dwie kondygnacje naziemne. Budynek jest w ca³o¶ci wybudowany w technologii tradycyjnej. Posadowiony na ³awach fundamentowych. Konstrukcjê no¶na stanowi± murowane ¶ciany, ¿elbetowe belki i stropy. Konstrukcja dachu – stropodachy o ró¿nych wysoko¶ciach kryte pap±.
Budynek zespo³u szkolno-przedszkolnego wyposa¿ony jest w instalacjê wodoci±gow±, kanalizacyjn±, gazow± i elektryczn± – zasilane od zewnêtrznych dostawców. Wody opadowe odprowadzane s± do sieci kanalizacji deszczowej. Pomieszczenia obiektu wentylowane grawitacyjnie.
Charakterystyka robót
• Wymiana posadzki
• Sala gimnastyczna – malowanie
• Wymiana wentylatorów
• Stolarka wewnêtrzna okienna
• Cyklinowanie parkietu
• Wyposa¿enie sportowe
• Ma³a architektura
Parametry techniczne czê¶ci remontowanej:
- powierzchnia - 275,989 m2
Szczegó³owy zakres i ilo¶ci robót podano w przedmiarze robót i projekcie budowlanym
Zakres robót okre¶la:
• Projekt Architektoniczno-Budowlany – Za³±cznik nr 12 do SWZ.
• STWiORB – Za³±cznik nr 11 do SWZ,
• Przedmiar robót – Za³±cznik nr 10 do SWZ.
• Projektowane postanowienia umowy – Za³±cznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-03
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Okres gwarancji jako¶ci 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najni¿sza ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jako¶ci (Pg):
• Zaoferowanie 36 miesiêcy gwarancji – 0 pkt.
• Zaoferowanie 42 miesiêcy gwarancji – 10 pkt.
• Zaoferowanie 48 miesiêcy gwarancji – 20 pkt.
• Zaoferowanie 54 miesiêcy gwarancji – 30 pkt.
• Zaoferowanie 60 miesiêcy gwarancji – 40 pkt.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ za najd³u¿szy realny okres gwarancji jako¶ci przyjmuje okres 60 miesiêcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy.
c) Ca³kowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w nastêpuj±cy sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - ca³kowita liczba punktów uzyskanych przez ofertê
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.
3) Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancj jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w/w zakresie je¿eli: wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± co najmniej 500.000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy ³±cznie wyka¿±, ¿e spe³niaj± w/w opisany warunek.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej o których mowa powy¿ej, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy wymaga by Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w przedmiotowym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy – w okresie prowadzenia dzia³alno¶ci, zrealizowa³ minimum dwie roboty, polegaj±c± na przeprowadzeniu prac remontowo-budowlanych w obiektach kubaturowych u¿yteczno¶ci publicznej , - o warto¶ci minimum 300 000,00 z³. ka¿da.
Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szego warunku Wykonawca do swojej oferty zobowi±zany jest do³±czyæ Wykaz wykonanych robót wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy prace te zosta³y wykonane nale¿ycie (protoko³y odbioru lub referencje).
Ocena zostanie dokonana na podstawie nastêpuj±cych dokumentów: „wykaz robót”, za³. nr 4 oraz protoko³ów odbioru lub referencji wy¿ej wymienionych prac dokonanych/wystawionych zleceniodawcê.
• Ww. do¶wiadczenie nale¿y wykazaæ poprzez podanie: nazw zadañ, rodzaju wykonywanych prac, warto¶ci prac, dat i miejsca wykonania, podmiotu, na rzecz którego wykonano ww. roboty. Nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± spe³niaj±c± poni¿sze wymogi:
• trzyletnie do¶wiadczenie w kierowaniu pracami budowlanymi, specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
• Wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w
realizacji zamówienia, tj. dysponuje kadr± kierownicz± niezbêdn± do realizacji
przedmiotu zamówienia, przedstawi informacje na temat kwalifikacji kadry wraz z
kopiami uprawnieñ budowlanych w wymaganych specjalno¶ciach budowlanych,
aktualne za¶wiadczenia o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du
zawodowego.
W zakresie potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz za³±czy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, aktualne za¶wiadczenie o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
Ocena zostanie dokonana na podstawie nastêpuj±cych dokumentów: „wykaz osób”, za³. nr 5 - zawieraj±cego o¶wiadczenie wykonawcy odno¶nie do skierowania do prac tych¿e osób, a tak¿e informacje co do kwalifikacji tych osób (wskazaæ rodzaj uprawnieñ, numer uprawnieñ, datê wystawienia uprawnieñ, wykszta³cenie, do¶wiadczenie).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ) Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania wykonawców, wobec których zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa:
w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu wraz z ofert± o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp (sporz±dzone wed³ug Za³±cznika nr 2 do SWZ) oraz na wezwanie Zamawiaj±cego o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych ww. o¶wiadczeniu.- wg Za³±cznika Nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szego warunku Wykonawca do swojej oferty zobowi±zany jest do³±czyæ Wykaz wykonanych robót wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy prace te zosta³y wykonane nale¿ycie (protoko³y odbioru lub referencje).
Ocena zostanie dokonana na podstawie nastêpuj±cych dokumentów: „wykaz robót”, za³. nr 4 oraz protoko³ów odbioru lub referencji wy¿ej wymienionych prac dokonanych/wystawionych zleceniodawcê.
• Ww. do¶wiadczenie nale¿y wykazaæ poprzez podanie: nazw zadañ, rodzaju wykonywanych prac, warto¶ci prac, dat i miejsca wykonania, podmiotu, na rzecz którego wykonano ww. roboty. Nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± spe³niaj±c± poni¿sze wymogi:
• trzyletnie do¶wiadczenie w kierowaniu pracami budowlanymi, specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
• Wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w
realizacji zamówienia, tj. dysponuje kadr± kierownicz± niezbêdn± do realizacji
przedmiotu zamówienia, przedstawi informacje na temat kwalifikacji kadry wraz z
kopiami uprawnieñ budowlanych w wymaganych specjalno¶ciach budowlanych,
aktualne za¶wiadczenia o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du
zawodowego.
W zakresie potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz za³±czy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, aktualne za¶wiadczenie o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
Ocena zostanie dokonana na podstawie nastêpuj±cych dokumentów: „wykaz osób”, za³. nr 5 - zawieraj±cego o¶wiadczenie wykonawcy odno¶nie do skierowania do prac tych¿e osób, a tak¿e informacje co do kwalifikacji tych osób (wskazaæ rodzaj uprawnieñ, numer uprawnieñ, datê wystawienia uprawnieñ, wykszta³cenie, do¶wiadczenie).
INFORMACJE DLA CA£O¦CI ZAKRESU
Odno¶nie do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± oni polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenie, okre¶lone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór okre¶lony zosta³ w Za³±czniku nr 3 do SWZ.
W przypadku pos³ugiwania siê przez wykonawcê cudzym potencja³em, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Formularz wykaz robót stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ i jest sk³adany na wezwanie Zamawiaj±cego
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 5.000,00 z³2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±, tj. do dnia 22.07.2025 r.
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. to jest w :
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2025.0.98).
3) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku w Banku Spó³dzielczym Rzemios³a Oddzia³ Rad³ów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem “wp³ata wadium – sprawa nr PPI.271.18.25
4) Wadium w pieni±dzu musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina Rad³ów z siedzib± ul. Kolejowa 7, 33-130 Rad³ów
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
d) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.(za³. Nr 6)
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶lono w Projektowane postanowienia umowy Za³±cznik nr 9;7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-23 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-22
INNE PRZETARGI RAD£ÓW
wiêcej: przetargi RAD£ÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zak³adu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Budowa budynku gara¿u OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastruktur± techniczn± - Etap I
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Opocznie
- Przystosowanie Domu "Senior +" w Mogilnie na potrzeby Dziennego O¶rodka Opieki dla osób potrzebuj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. .
- Czê¶ciowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci Bys³aw w gminie Lubiewo
- Budowa Domu Kultury w Chojniczkach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.