Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00251031/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00312784/01 - Wynik z dnia 2022-08-19
- 2022/BZP 00357865/01 - Wynik z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i wdrożenie systemu klasy SIEM (Security Information and Event Management) wraz z modułem ochrony danych osobowych RODO oraz klastra sprzętowego urządzeń UTM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2
1.4.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.7.) Numer telefonu: 42 270 03 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrow-lodzki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265923
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00251031/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00039520/04/P
Po zmianie:
2022/BZP 00039520/05/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2
Po zmianie:
4
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Termin realizacji zamówienia:
Część I: Dostawa i wdrożenie oprogramowania SIEM (Security Information Event Management) umożlwiającego zbieranie i przechowywanie informacji o zdarzeniach IT oraz wspomagającemu organizację w utrzymaniu zgodności z wymaganiami RODO
dostawa i wdrożenie systemu klasy SIEM (Security Information and Event Management) wraz z modułem ochrony danych osobowych RODO w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy i utrzymywanie Systemu przez 12 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru wdrożenia Systemu.
Część II: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego system bezpieczeństwa (UTM) – 2 szt
dostawa 2 Urządzeń UTM oraz wykonać instalacja, konfiguracja i uruchomienie Urządzeń w ramach infrastruktury Zamawiającego w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy, a także świadczyć usługę aktualizacji oprogramowania, wsparcia technicznego i serwisu gwarancyjnego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Po zmianie:
1. Termin realizacji zamówienia:
Część I: Dostawa i wdrożenie oprogramowania SIEM (Security Information Event Management) umożlwiającego zbieranie i przechowywanie informacji o zdarzeniach IT oraz wspomagającemu organizację w utrzymaniu zgodności z wymaganiami RODO
dostawa i wdrożenie systemu klasy SIEM (Security Information and Event Management) wraz z modułem ochrony danych osobowych RODO w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy i utrzymywanie Systemu przez 12 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru wdrożenia Systemu.
Część II: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego system bezpieczeństwa (UTM) – 2 szt
dostawa 2 Urządzeń UTM oraz wykonać instalacja, konfiguracja i uruchomienie Urządzeń w ramach infrastruktury Zamawiającego w terminie 4 miesięcy od daty podpisania umowy, a także świadczyć usługę aktualizacji oprogramowania, wsparcia technicznego i serwisu gwarancyjnego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-20 11:00
Po zmianie:
2022-07-25 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-20 11:30
Po zmianie:
2022-07-25 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-18
Po zmianie:
2022-08-23
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA ŁÓDZKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.26.2024 - Dostawa oprogramowania i podstawek pod laptopy w podziale na części.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującego możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
- Modernizacja infrastruktury serwerowej oraz sieciowej w SP ZOZ MSWiA w Szczecinie w oparciu o sprzęt otrzymany w ramach projektu e-Zdrowie
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Zakup licencji na serwerowy system operacyjny
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.