eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Przebudowa budynku byłej szkoły m.in. na Dzienny Dom "SENIOR+ w systemie zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku byłej szkoły m.in. na Dzienny Dom "SENIOR+ w systemie zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.glucholazy.pl/3586/1034/maj.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku byłej szkoły m.in. na Dzienny Dom "SENIOR+ w systemie zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a84b5db-d100-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019575/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa Budynku byłej szkoły m.in. na Dzienny Dom "SENIOR+"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153020/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.18.2022.JSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Budynku byłej Szkoły na świetlicę Socjoterapeutyczną i Pomieszczenia biurowe w systemie zaprojektuj i wybuduj. - w ramach zadania budżetowego „Przebudowa budynku byłej szkoły m.in. na Dzienny Dom "SENIOR+””.
Przedmiot zadania obejmuje w szczególności:
1) wykonanie badań i analiz przedprojektowych, niezbędnych do zaprojektowania i realizacji inwestycji
2) wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla niżej wymienionego Programu Funkcjonalno użytkowego (dla 1 piętra oraz 2 piętra )
3) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej / jeśli będzie wymagane.
5) wykonanie przedmiarów i kosztorysów,
6) Wykonanie ekspertyzy technicznej, zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
7) sporządzenie informacji dotyczącej zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
8) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, zezwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
9) pełnienie nadzoru autorskiego,
10) wykonanie wszelkich robót budowlano-instalacyjnych oraz dostaw na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w oparciu o założenia Programu Funkcjonalno – Użytkowego m. in.:
-dostosowanie pomieszczeń 1 piętra z wyłączeniem pomieszczeń nr: 2/7 Sala Konferencyjna, 2/2. Pok. Biurowy, 2/3 Pok. Biurowy oraz 2 piętra budynku. do nowej funkcji,
-adaptacja części poddasza nieużytkowego dla potrzeb świetlicy socjoterapeutycznej,
-przebudowę klatki schodowej z usytuowaniem dźwigu,
-dobudowę platformy do transportu osób niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych od strony wschodniej wraz z wykonaniem nowego wejścia do budynku,
-prace rozbiórkowe i wyburzeniowe,
-prace budowlane i instalacyjne,
11) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
12) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne, podczas realizacji zadania, do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt 1-11.
Zakres zadania określa Program Funkcjonalno użytkowy „Przebudowa Budynku byłej Szkoły na świetlicę Socjoterapeutyczną i Pomieszczenia biurowe – aktualizacja”. (Część dotycząca świetlicy socjoterapeutycznej + m.in.: schody zewnętrzne podnośnik dla osoby niepełnosprawnej, przebudowa klatki + dźwig oraz część dotycząca pomieszczeń biurowych I piętro z wyłączeniem pomieszczeń nr: 2/7 Sala Konferencyjna, 2/2 Pok. Biurowy, 2/3 Pok. Biurowy, ) stanowiący część załącznika nr 1 do SWZ. Uwaga: dokumenty spakowane programem „7Z”.
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2590914,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2590914,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2590914,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany i Betoniarski Czarnecki Wiesław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530570454

7.3.3) Ulica: Krzywoustego 17

7.3.4) Miejscowość: Otmuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 48-385

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2590914,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.