eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Remont dróg przy użyciu płyt JOMB na terenie Gminy Miastko pow. bytowski, woj. pomorskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg przy użyciu płyt JOMB na terenie Gminy Miastko pow. bytowski, woj. pomorskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 857 07 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.cichosz@um.miastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg przy użyciu płyt JOMB na terenie Gminy Miastko pow. bytowski, woj. pomorskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77dcab28-0e8a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024569/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Utwardzanie dróg gminnych płytami jumbo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/um_miastko

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_miastko

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z opisem z Rozdziale X swz-informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 9 do swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikiem nr 9 do swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIiGP.271.3.2023.KC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Sołectwo Turowo, miejscowość Turowo (dz. nr 39 obr. Turowo) o łącznej długości ok. 50 mb

1) Obsługa geodezyjna – wytyczenie przebiegu odcinka drogi;
2) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 50 m;
3) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 50 m i szerokości 3,0 m;
4) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
5) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 126 szt. na długości 50 m;
6) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 50 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
7) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5 m na odcinku 50 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
8) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
9) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
10) Prace porządkowe;

- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.

2.Sołectwo Żabno, miejscowość Żabno (dz. nr 9 obr Role - Żabno) o łącznej długości ok. 65 mb

1) Nawiązanie do istniejących płyt (włączenie);
2) Obsługa geodezyjna – wytyczenie przebiegu odcinka drogi;
3) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 65 m;
4) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 65 m i szerokości 3,0 m;
5) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
6) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 174 szt. na długości 65 m;
7) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 65 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
8) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5 m na odcinku 65 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
9) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
10) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
11) Prace porządkowe;
- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.

3.Sołectwo Popowice, miejscowość Popowice (dz. nr 25/3 obr. Popowice) o łącznej długości ok. 55 mb

1) Nawiązanie do istniejących płyt;
2) Obsługa geodezyjna – wytyczenie przebiegu odcinka drogi;
3) Usunięcie zakrzewień na odcinku ok. 55 m;
4) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 55 m;
5) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 55 m i szerokości 3,0 m;
6) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
7) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 144 szt. na długości 55 m;
8) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 55 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
9) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5 m na odcinku 55 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
10) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
11) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
12) Prace porządkowe;

- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.


4. Sołectwo Dretyń, miejscowość Dretyń (dz. nr 666 obr. Dretyń ) o łącznej długości ok. 50 m

1Nawiązanie do istniejących płyt (włączenie);
1) Obsługa geodezyjna – wytyczenie przebiegu odcinka drogi;
2) Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt drogowych na odcinku 50 m i istniejącego wzdłuż tej nawierzchni chodnika z płytek betonowych oraz przetransportowanie we wskazane miejsce przez Zamawiającego;
3) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 50 m;
4) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 50 m i szerokości 3,0 m;
5) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
6) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 126 szt. na długości 50 m;
7) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 50 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
8) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 1,0 m na odcinku 50 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
9) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
10) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
11) Prace porządkowe;

- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria tj. ceny oferty i okres gwarancji na wykonane roboty w sposób opisany w swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Sołectwo Pasieka, miejscowość Trzebieszyno (dz. nr 126/1 obr. Pasieka) o łącznej długości ok. 75 mb

1) Nawiązanie do istniejących płyt (włączenie);
2) Obsługa geodezyjna – wytyczenie przebiegu odcinka drogi;
3) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 75 m;
4) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 75 m i szerokości 3 m;
5) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
6) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 200,00 szt. na długości 75 m;
7) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5 m na odcinku 75 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
8) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 75m, szerokości 0,8m i grubości 12,5 cm;
9) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5m na odcinku 75 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
10) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
11) Prace porządkowe;

- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.

2.Sołectwo Dretynek-Trzcinno, miejscowość Dretynek (dz. nr 62 obr. Dretynek) o łącznej powierzchni ok. 65 mb

1) Nawiązanie do istniejących płyt (włączenie);
2) Obsługa geodezyjna – wytyczenie przebiegu odcinka drogi;
3) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3m i długości 65m;
4) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 65 m i szerokości 3,0 m;
5) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
6) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 174 szt. na długości 65 m;
7) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 65m, szerokości 0,8m i grubości 12,5 cm.
8) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5m na odcinku 65 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
9) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
10) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
11) Prace porządkowe;

- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.




3.Sołectwo Kawcze, miejscowość Gatka (dz. nr 6/1 obr. Gatka ) o łącznej powierzchni ok. 50 mb

1) Nawiązanie do istniejących płyt (włączenie);
2) Obsługa geodezyjna – wytyczenie przebiegu odcinka drogi;
3) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 50 m;
4) Rozebranie istniejącej nawierzchni bruku kamiennego na odcinku 50 m i przetransportowanie we wskazane miejsce przez Zamawiającego;
5) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 50 m i szerokości 3,0 m;
6) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
7) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 132 szt. na długości 50 m;
8) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 50 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
9) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5 m na odcinku 50 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
10) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
11) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
12) Prace porządkowe;

- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.

4.Sołectwo Świerzno, miejscowość (dz. nr 188 obr. Świerzno ) o łącznej powierzchni ok. 85 mb

1) Obsługa geodezyjna – wytyczenie przebiegu odcinka drogi;
2) Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt jumbo na odcinku 85 m;
3) Regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych;
4) Korytowanie i wyrównanie nawierzchni drogi pod płyty jumbo o szerokości 3 m i długości 85 m;
5) Ułożenie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm na długości 85 m i szerokości 3,0 m;
6) Ułożenie warstwy wyrównawczej, podsypki piaskowej o grubości 5 cm pod płyty jumbo;
7) Ułożenie śladowo nowych nieużywanych płyt jumbo w ilości 224 szt. na długości 85 m;
8) Wypełnienie przestrzeni między płytami i zagęszczenie kruszywem 0-31,5 mm na długości 85 m, szerokości 0,8 m i grubości 12,5 cm;
9) Wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm o szerokości 2 x 0,5 m na odcinku 85 m i grubości po zagęszczeniu 12,5cm;
10) Zamulenie piaskiem wbudowanych płyt jumbo;
11) Spadek dostosować do ukształtowania terenu;
12) Prace porządkowe;

- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących (m.in. pomiary i badania) w tym robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi dot. istniejących nawierzchni, ziemnymi, badaniami, próbami, itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria tj. ceny oferty i okres gwarancji na wykonane roboty w sposób opisany w swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ;
2)spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że skieruje do realizacji zamówienia osobę lub osoby posiadające łącznie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej – do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI poz. 1 swz, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika podział realizacji przedmiotu zamówienia przez poszczególnych wykonawców.
4. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w Rozdziale XIX. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy , a także w załączniku nr 8 swz (wzór umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_miastko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-04 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.